МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III. Актуалізація набутих знаньII. Підготовчий етап В складах, словах, фразах та тексті». Мета: Добиватися чіткого вимовляння свистячого звуку [С] в самостійному мовлені. Обладнання: роздатковий матеріал, мультимедійна система, комп’ютерний засіб «логопедичний тренажер», індивідуальні дзеркала, зелені гілочки. Методики: ІКТ, інтернактивні методи навчання.
Хід заняття. I. Психо-терапевтичний настрій Діти заходять до кабінету. На екрані виведена велика буква С (СЛАЙД 1). Лог.: На наше заняття завітали гості. Привітаємо їх. Треба разом привітатись! Уч.: Добрий день! Лог.: Дружно й голосно сказати. Уч.: Добрий день! Лог.: Вліво – вправо поверніться, друзям й гостям усміхніться. Уч.: Добрий день! Лог.: Сідайте, будь ласка, починаємо наше заняття. 1. Лог.: Перш ніж назвати тему нашого заняття, хочу спитати, чи виконали ви моє завдання, знайшли в природі слова на звук, над яким ми працювали протягом двох тижнів і букву, яку вивчали на уроках. Уч.: Так. Учні по черзі називають та показують малюнки на звук [С]). Лог.: Добре. А тепер уважно послухайте і скажіть, який спільний звук у всіх цих словах. Логопед називає слова: осінь, сова, сонечко, листочки, сосна, сад, сніг, листопад, гусак, сливи, капуста, собака, ананас, слон, автобус. Уч.: Звук [С]. 2. Лог.: А тепер перевіримо, чи уважно ви вмієте слухати і знаходити цей звук. Підніміть малюнки: - на яких слова починаються з цього звуку, - цей звук стоїть в середині слова, - на кінці слова Діти показують малюнки. Лог.: Як ці слова пов’язані з оточуючим світом? 1 уч.: Настала холодна осінь. 2 уч.: В саду ростуть сливи. 3 уч.: Сова сидить на суку. 4 уч.: Капуста росте на городі. 5 уч.: Мама купила ананас. 3. Лог.: Молодці, впорались з цим завданням. І так, ми переходимо до теми та мети нашого заняття (СЛАЙДИ 2, 3). Логопед читає з мультимедійної дошки тему та мету заняття. Лог.: Щоб чітко його вимовляти, згадаємо артикуляційний уклад (положення) (СЛАЙД 4). Діти називають основні положення артикуляційного укладу перед дзеркалами. Лог.: Далі виконаємо артикуляційні вправи (СЛАЙД 5). Учні перед індивідуальними дзеркалами виконують вправи і звіряються з екраном. 4. Лог.: Молодці. Перепочинемо трохи. Знайдіть на екрані зайве слово, подумайте чому. (СЛАЙД 6). Учні дивляться на екран, знаходять зайвий малюнок та пояснюють чому він зайвий. 5. Лог.: Переходимо до наступного завдання. Чітко прочитати склади, скласти з ними слова (СЛАЙД 7, 8). Колективно-індивідуальна робота. 6. Лог.: Поки ми працювали, від нас збігла буква С. Давайте її пошукаємо і поставимо на місце. (Вправа «вставити букву» (СЛАЙД 9). Учні по черзі читають з дошки слова, вставляючи букву. 7. Лог.: Ми добре з вами попрацювали, буква вже від нас не збігає, вона з нами дружить. Діти виконують вправу «прочитай слова» з граматичним завданням на звуко-буквений аналіз (СЛАЙД 10). 1 уч.: читає слова 1 стовпчика, 2 уч.: називає слова, які мають один склад, 3 уч.: називає слова, які мають два склади, 4 уч.: читає слова 2 стовпчика, 5 уч.: називає голосні у 2, 3, 4 словах стовпчика, 6 уч.: називає слова, які мають 3 склади. Аналогічна робота з 3 та 4 стовпчиками. 8. Лог.: Молодці! Для вас розумників я підготувала гру на увагу. Перевіримо, чи уважні ви. (СЛАЙД 11). Учні разом читають слова, називають що змінилось та пояснюють значення нових слів. Читайте також:
|
||||||||
|