МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Актуалізація набутих знаньII. Підготовчий етап В складах, словах, фразах та тексті». Мета: Добиватися чіткого вимовляння свистячого звуку [С] в самостійному мовлені. Обладнання: роздатковий матеріал, мультимедійна система, комп’ютерний засіб «логопедичний тренажер», індивідуальні дзеркала, зелені гілочки. Методики: ІКТ, інтернактивні методи навчання.
Хід заняття. I. Психо-терапевтичний настрій Діти заходять до кабінету. На екрані виведена велика буква С (СЛАЙД 1). Лог.: На наше заняття завітали гості. Привітаємо їх. Треба разом привітатись! Уч.: Добрий день! Лог.: Дружно й голосно сказати. Уч.: Добрий день! Лог.: Вліво – вправо поверніться, друзям й гостям усміхніться. Уч.: Добрий день! Лог.: Сідайте, будь ласка, починаємо наше заняття. 1. Лог.: Перш ніж назвати тему нашого заняття, хочу спитати, чи виконали ви моє завдання, знайшли в природі слова на звук, над яким ми працювали протягом двох тижнів і букву, яку вивчали на уроках. Уч.: Так. Учні по черзі називають та показують малюнки на звук [С]). Лог.: Добре. А тепер уважно послухайте і скажіть, який спільний звук у всіх цих словах. Логопед називає слова: осінь, сова, сонечко, листочки, сосна, сад, сніг, листопад, гусак, сливи, капуста, собака, ананас, слон, автобус. Уч.: Звук [С]. 2. Лог.: А тепер перевіримо, чи уважно ви вмієте слухати і знаходити цей звук. Підніміть малюнки: - на яких слова починаються з цього звуку, - цей звук стоїть в середині слова, - на кінці слова Діти показують малюнки. Лог.: Як ці слова пов’язані з оточуючим світом? 1 уч.: Настала холодна осінь. 2 уч.: В саду ростуть сливи. 3 уч.: Сова сидить на суку. 4 уч.: Капуста росте на городі. 5 уч.: Мама купила ананас. 3. Лог.: Молодці, впорались з цим завданням. І так, ми переходимо до теми та мети нашого заняття (СЛАЙДИ 2, 3). Логопед читає з мультимедійної дошки тему та мету заняття. Лог.: Щоб чітко його вимовляти, згадаємо артикуляційний уклад (положення) (СЛАЙД 4). Діти називають основні положення артикуляційного укладу перед дзеркалами. Лог.: Далі виконаємо артикуляційні вправи (СЛАЙД 5). Учні перед індивідуальними дзеркалами виконують вправи і звіряються з екраном. 4. Лог.: Молодці. Перепочинемо трохи. Знайдіть на екрані зайве слово, подумайте чому. (СЛАЙД 6). Учні дивляться на екран, знаходять зайвий малюнок та пояснюють чому він зайвий. 5. Лог.: Переходимо до наступного завдання. Чітко прочитати склади, скласти з ними слова (СЛАЙД 7, 8). Колективно-індивідуальна робота. 6. Лог.: Поки ми працювали, від нас збігла буква С. Давайте її пошукаємо і поставимо на місце. (Вправа «вставити букву» (СЛАЙД 9). Учні по черзі читають з дошки слова, вставляючи букву. 7. Лог.: Ми добре з вами попрацювали, буква вже від нас не збігає, вона з нами дружить. Діти виконують вправу «прочитай слова» з граматичним завданням на звуко-буквений аналіз (СЛАЙД 10). 1 уч.: читає слова 1 стовпчика, 2 уч.: називає слова, які мають один склад, 3 уч.: називає слова, які мають два склади, 4 уч.: читає слова 2 стовпчика, 5 уч.: називає голосні у 2, 3, 4 словах стовпчика, 6 уч.: називає слова, які мають 3 склади. Аналогічна робота з 3 та 4 стовпчиками. 8. Лог.: Молодці! Для вас розумників я підготувала гру на увагу. Перевіримо, чи уважні ви. (СЛАЙД 11). Учні разом читають слова, називають що змінилось та пояснюють значення нових слів. Читайте також:
|
||||||||
|