Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Актуалізація набутих знань

II. Підготовчий етап

В складах, словах, фразах та тексті».

Мета: Добиватися чіткого вимовляння свистячого звуку [С] в самостійному мовлені.

Обладнання: роздатковий матеріал, мультимедійна система, комп’ютерний засіб «логопедичний тренажер», індивідуальні дзеркала, зелені гілочки.

Методики: ІКТ, інтернактивні методи навчання.

 

Хід заняття.

I. Психо-терапевтичний настрій

Діти заходять до кабінету.

На екрані виведена велика буква С (СЛАЙД 1).

Лог.: На наше заняття завітали гості. Привітаємо їх. Треба разом привітатись!

Уч.: Добрий день!

Лог.: Дружно й голосно сказати.

Уч.: Добрий день!

Лог.: Вліво – вправо поверніться, друзям й гостям усміхніться.

Уч.: Добрий день!

Лог.: Сідайте, будь ласка, починаємо наше заняття.

1. Лог.: Перш ніж назвати тему нашого заняття, хочу спитати, чи виконали ви моє завдання, знайшли в природі слова на звук, над яким ми працювали протягом двох тижнів і букву, яку вивчали на уроках.

Уч.: Так.

Учні по черзі називають та показують малюнки на звук [С]).

Лог.: Добре. А тепер уважно послухайте і скажіть, який спільний звук у всіх цих словах.

Логопед називає слова: осінь, сова, сонечко, листочки, сосна, сад, сніг, листопад, гусак, сливи, капуста, собака, ананас, слон, автобус.

Уч.: Звук [С].

2. Лог.: А тепер перевіримо, чи уважно ви вмієте слухати і знаходити цей звук. Підніміть малюнки:

- на яких слова починаються з цього звуку,

- цей звук стоїть в середині слова,

- на кінці слова

Діти показують малюнки.

Лог.: Як ці слова пов’язані з оточуючим світом?

1 уч.: Настала холодна осінь.

2 уч.: В саду ростуть сливи.

3 уч.: Сова сидить на суку.

4 уч.: Капуста росте на городі.

5 уч.: Мама купила ананас.

3. Лог.: Молодці, впорались з цим завданням. І так, ми переходимо до теми та мети нашого заняття (СЛАЙДИ 2, 3).

Логопед читає з мультимедійної дошки тему та мету заняття.

Лог.: Щоб чітко його вимовляти, згадаємо артикуляційний уклад (положення) (СЛАЙД 4).

Діти називають основні положення артикуляційного укладу перед дзеркалами.

Лог.: Далі виконаємо артикуляційні вправи (СЛАЙД 5).

Учні перед індивідуальними дзеркалами виконують вправи і звіряються з екраном.

4. Лог.: Молодці. Перепочинемо трохи. Знайдіть на екрані зайве слово, подумайте чому. (СЛАЙД 6).

Учні дивляться на екран, знаходять зайвий малюнок та пояснюють чому він зайвий.

5. Лог.: Переходимо до наступного завдання. Чітко прочитати склади, скласти з ними слова (СЛАЙД 7, 8).

Колективно-індивідуальна робота.

6. Лог.: Поки ми працювали, від нас збігла буква С. Давайте її пошукаємо і поставимо на місце. (Вправа «вставити букву» (СЛАЙД 9).

Учні по черзі читають з дошки слова, вставляючи букву.

7. Лог.: Ми добре з вами попрацювали, буква вже від нас не збігає, вона з нами дружить.

Діти виконують вправу «прочитай слова» з граматичним завданням на звуко-буквений аналіз (СЛАЙД 10).

1 уч.: читає слова 1 стовпчика,

2 уч.: називає слова, які мають один склад,

3 уч.: називає слова, які мають два склади,

4 уч.: читає слова 2 стовпчика,

5 уч.: називає голосні у 2, 3, 4 словах стовпчика,

6 уч.: називає слова, які мають 3 склади.

Аналогічна робота з 3 та 4 стовпчиками.

8. Лог.: Молодці! Для вас розумників я підготувала гру на увагу. Перевіримо, чи уважні ви. (СЛАЙД 11).

Учні разом читають слова, називають що змінилось та пояснюють значення нових слів.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Контроль знань
  3. IV. Закріплення й узагальнення знань
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  6. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Засвоєння знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 1474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система контролю за наданням послуг. | V. Етюд-імітація «Прогулянка в осінній ліс».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.