МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Засвоєння знаньПлан вивчення матеріалу 1.Означення чотирикутника, вписаного в коло. 2.Теорема про вписаний чотирикутник. 3.Наслідки з теореми про вписаний чотирикутник. 4.Означення описаною чотирикутника. 5.Теорема про описаний чотирикутник. 6.Наслідки з теореми про описаний чотирикутник. @ Учні мають не тільки оволодіти змістом та вміти застосовувати в розв'язуванні задач означення та теореми про вписаний і описаний чотирикутники, а й доводити ці теореми. Але, з огляду на достатньо високий рівень складності доведення теорем, що виражають ознаки вписаного й описаного чотирикутників (у підручнику цей факт зафіксовано за допомогою відповідного умовного позначення), вимагати від учнів відтворення доведення названих ознак вважаємо за недоцільне. Під час формування знань учнів (за наведеним вище планом) слід приділити увагу таким моментам: · під час вивчення означень вписаного (описаного) чотирикутника робимо акцент на тому, що тільки у випадку, коли всі вершини (сторони) чотирикутника лежать на колі (дотикаються до кола), даний чотирикутник буде називатися вписаним у коло (описаним навколо кола): на цьому етапі доцільно обговорити з учнями властивості чотирикутників та їх елементів, що пов'язані з колом (вершини чотирикутника, вписаного в коло, рівновіддалені від центра кола; відрізок, що з'єднує центр кола з будь-якою вершиною, є радіусом кола; для чотирикутника, описаною навколо кола, рівновіддаленими від центра кола будуть сторони, тобто перпендикуляр, проведений із центра кола, вписаного в чотирикутник, до сторони чотирикутника, і є радіусом цього кола); для закріплення цих фактів пропонується виконати завдання. Завдання. На якому із наведених рисунків зображено чотирикутник ABCD: а) вписаний у коло; б) описаний навколо кола?
Для таких чотирикутників назвіть радіуси кіл(описаного або вписаного). · Вивчивши зміст теорем (які виражають, по суті, критерії вписаного Читайте також:
|
||||||||
|