Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Узагальнення та систематизація знань

ІV. Сприймання та первинне усвідомлення нового матеріалу

(Презентація № 2 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розв’язання усних вправ:

 

 

Наприкінці уроку ми вже можемо:

- Використовуючи графік квадратичної функції знаходити проміжки зростання і спадання, додатні та від’ємні значення функції.

розв’язання письмових вправ № 199(а), 200(а), 201

№ 199

а) у = х2 + 6х - 8

1) оскільки а = 1 > 0, то вітки параболи направлені вгору;

2) координати вершини параболи: m = ; n = (-3)2 + 6*(-3) - 8 = 9 - 18 - 8 = - 17

3) проводимо вісь симетрії х = - 3;

4) х2 + 6х - 8 = 0 D = b2 - 4ac = 36 + 32 = 68 8,2 x1 = A (1,1; 0) x2 = В (-7,1; 0)

5)

х -2 -1
у - 16 - 13 - 8

6)

 

 

№ 200

г) f(x) = x2 + x - 1

1) оскільки а = - < 0, то вітки параболи направлені вниз;

2) координати вершини параболи: m = ; n = 22 + 2 - 1 = -1 + 2 - 1 = 0 О(2; 0)

3) проводимо вісь симетрії х = 2;

4) x2 + x - 1 = 0 D = b2 - 4ac = 1 - 4*(*(-1) = 1 - 1 = 0 - одна точка дотику у вершині параболи

5)

х
у - 1 - 1

6)


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 1547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності | VIІ. Підсумок уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.