Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






VI. Узагальнення та систематизація знань

ІV. Сприймання та первинне усвідомлення нового матеріалу

(Презентація № 2 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розв’язання усних вправ:

 

 

Наприкінці уроку ми вже можемо:

- Використовуючи графік квадратичної функції знаходити проміжки зростання і спадання, додатні та від’ємні значення функції.

розв’язання письмових вправ № 199(а), 200(а), 201

№ 199

а) у = х2 + 6х - 8

1) оскільки а = 1 > 0, то вітки параболи направлені вгору;

2) координати вершини параболи: m = ; n = (-3)2 + 6*(-3) - 8 = 9 - 18 - 8 = - 17

3) проводимо вісь симетрії х = - 3;

4) х2 + 6х - 8 = 0 D = b2 - 4ac = 36 + 32 = 68 8,2 x1 = A (1,1; 0) x2 = В (-7,1; 0)

5)

х -2 -1
у - 16 - 13 - 8

6)

 

 

№ 200

г) f(x) = x2 + x - 1

1) оскільки а = - < 0, то вітки параболи направлені вниз;

2) координати вершини параболи: m = ; n = 22 + 2 - 1 = -1 + 2 - 1 = 0 О(2; 0)

3) проводимо вісь симетрії х = 2;

4) x2 + x - 1 = 0 D = b2 - 4ac = 1 - 4*(*(-1) = 1 - 1 = 0 - одна точка дотику у вершині параболи

5)

х
у - 1 - 1

6)


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності | VIІ. Підсумок уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.