VI. Узагальнення та систематизація знань
ІV. Сприймання та первинне усвідомлення нового матеріалу
(Презентація № 2 )













розв’язання усних вправ:


Наприкінці уроку ми вже можемо:
- Використовуючи графік квадратичної функції знаходити проміжки зростання і спадання, додатні та від’ємні значення функції.
розв’язання письмових вправ № 199(а), 200(а), 201
№ 199
а) у = х2 + 6х - 8
1) оскільки а = 1 > 0, то вітки параболи направлені вгору;
2) координати вершини параболи: m = ; n = (-3)2 + 6*(-3) - 8 = 9 - 18 - 8 = - 17
3) проводимо вісь симетрії х = - 3;
4) х2 + 6х - 8 = 0 D = b2 - 4ac = 36 + 32 = 68 8,2 x1 = A (1,1; 0) x2 = В (-7,1; 0)
5)
6)

№ 200
г) f(x) = x2 + x - 1
1) оскільки а = - < 0, то вітки параболи направлені вниз;
2) координати вершини параболи: m = ; n = 22 + 2 - 1 = -1 + 2 - 1 = 0 О(2; 0)
3) проводимо вісь симетрії х = 2;
4) x2 + x - 1 = 0 D = b2 - 4ac = 1 - 4*( *(-1) = 1 - 1 = 0 - одна точка дотику у вершині параболи
5)
х
|
|
|
| у
| - 1
|
| - 1
| 6)

Читайте також: - II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- III. Актуалізація набутих знань
- III. Контроль знань
- IV. Закріплення й узагальнення знань
- IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
- IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
- IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
- V. Закріплення знань
- V. Засвоєння знань
- V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
- VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|