Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

I. Організаційний момент

Зміст уроку

Тема. Особливості географічного положення та кордони океану. Спільні та відмінні риси в географічному положенні Атлантичного і Тихого океанів. Дослідження Атлантичного океану. Будова та рельєф дна

Урок № 9

Изменение концентрации углекислого газа в атмосфере Земли за последние 100 миллионов лет

Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про Атлантичний океан, сформувати в учнів уявлення про історію дослідження океану; продовжити формування практичних навичок учнів щодо складання порівняльних характеристик географічного положення океанів; продовжити розвивати навички роботи з контурною картою, позначення на контурній карті географічних об’єктів і основних форм рельєфу дна Атлантичного океану, сприяти вихованню всебічно розвиненої особистості, досвіду демократичної та толерантної поведінки, пізнавальної активності та самостійності.

Тип уроку: комбінований.

Прийом «Аукціон»

Учні називають та показують на карті географічні об’єкти океану (хто

називає і показує більше — отримує додаткові бали).

1. Прийом «Географічна розминка» (робота в парах)

Учні ставлять один одному запитання щодо номенклатури Тихого

океану.

2. Прийом «Географічний диктант»

• Яке море омиває береги двох частин світу?

• Найпівнічніше море Тихого океану в Східній півкулі.

• Назвіть моря, у назві яких присутня назва держави.

• Протока, що з’єднує два океани, два моря і водночас розділяє два материки, дві частини світу й дві країни.

• Який канал розділяє одну з частин світу та з’єднує два океани?

• Найглибша западина світу.

• Найбільший за площею океан.

• Які материки омиває Тихий океан?

• Найбільший острів Тихого океану.

• Які течії рухаються уздовж екватора в обох півкулях?

• За допомогою якої течії можна обплисти навколо земної кулі?

• Я кі острови Тихого океану розташовані в Західній півкулі й перетинаються Північним тропіком?

IIІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів

Уч и т е л_ь. З давніх часів європейці плавали водами Атлантичного океану задовго до епохи Великих географічних відкриттів. У наш час Атлантика не втратила свого значення: її просторами пролягають найважливіші шляхи сполучення між континентами, тому рух на них найінтенсивніший. Мабуть, це найбільший вивчений науковцями океан, адже саме в його водах проводиться більшість наукових досліджень. Протягом двох уроків ми будемо знайомитися з природою Атлантичного океану, визначати його особливості та порівнювати з Тихим океаном.


Читайте також:

  1. III. Актуалізація набутих знань
  2. III. Контроль знань
  3. IV. Закріплення й узагальнення знань
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  6. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Засвоєння знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 3056

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.