МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнівI. Організаційний момент Зміст уроку Тема. Особливості географічного положення та кордони океану. Спільні та відмінні риси в географічному положенні Атлантичного і Тихого океанів. Дослідження Атлантичного океану. Будова та рельєф дна Урок № 9 Изменение концентрации углекислого газа в атмосфере Земли за последние 100 миллионов лет Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про Атлантичний океан, сформувати в учнів уявлення про історію дослідження океану; продовжити формування практичних навичок учнів щодо складання порівняльних характеристик географічного положення океанів; продовжити розвивати навички роботи з контурною картою, позначення на контурній карті географічних об’єктів і основних форм рельєфу дна Атлантичного океану, сприяти вихованню всебічно розвиненої особистості, досвіду демократичної та толерантної поведінки, пізнавальної активності та самостійності. Тип уроку: комбінований. Прийом «Аукціон» Учні називають та показують на карті географічні об’єкти океану (хто називає і показує більше — отримує додаткові бали). 1. Прийом «Географічна розминка» (робота в парах) Учні ставлять один одному запитання щодо номенклатури Тихого океану. 2. Прийом «Географічний диктант» • Яке море омиває береги двох частин світу? • Найпівнічніше море Тихого океану в Східній півкулі. • Назвіть моря, у назві яких присутня назва держави. • Протока, що з’єднує два океани, два моря і водночас розділяє два материки, дві частини світу й дві країни. • Який канал розділяє одну з частин світу та з’єднує два океани? • Найглибша западина світу. • Найбільший за площею океан. • Які материки омиває Тихий океан? • Найбільший острів Тихого океану. • Які течії рухаються уздовж екватора в обох півкулях? • За допомогою якої течії можна обплисти навколо земної кулі? • Я кі острови Тихого океану розташовані в Західній півкулі й перетинаються Північним тропіком? IIІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів Уч и т е л_ь. З давніх часів європейці плавали водами Атлантичного океану задовго до епохи Великих географічних відкриттів. У наш час Атлантика не втратила свого значення: її просторами пролягають найважливіші шляхи сполучення між континентами, тому рух на них найінтенсивніший. Мабуть, це найбільший вивчений науковцями океан, адже саме в його водах проводиться більшість наукових досліджень. Протягом двох уроків ми будемо знайомитися з природою Атлантичного океану, визначати його особливості та порівнювати з Тихим океаном. Читайте також:
|
||||||||
|