Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Закріплення й узагальнення знань

III. Ознайомлення з новим матеріалом

II. Актуалізація опорних знань

- Сьогодні в нас буде дуже незвичайний урок ми вирушимо у подорож разом з Незнайком до країни, яка має назву «Математика», він звернувся саме до вас, оскільки знає, що в 2-А класі навчаються найрозумніші діти. Він ще не зовсім добре розбирається в математиці, тож сподівається, що ви неодмінно йому допоможете у розв`язку усіх завдань і Незнайко стане більш розумним.

- А як же ми будемо подорожувати, яким транспортом? Щоб дізнатись потрібно розв`язати приклади на дошці, а результати замінити відповідними буквами.

1. Усний рахунок.

35-7=28 (28-П)

57-6=51 (51-О)

43+4=47 (47-Т)

31+3=34 (49-Я)

26-10-6=10 (10-Г)

- Тож ми вирушаємо потягом. Під час подорожі ми зробимо багато зупинок, яких саме дізнаєтесь на протязі уроку.

2. Каліграфічна хвилина.

- І так, першою нашою зупинкою є «Каліграфічна». Уважно послухайте віршик та дайте відповідь на запитання.

20 ялинок у лісі росли.

В школу ялинку одну віднесли.

Скільки ялинок залишилось там?

Добре подумаєш, скажеш це сам.

- Так, діти, у лісі залишилось 19 ялинок.

- А скільки десятків у цьому числі? Одиниць?

- Відкриваємо зошити, чотири клітинки вниз, записуємо число, класна робота.

- Прописуємо число 19 у рядок, через клітинку.

- Ми справились з цим завданням і вирушаємо далі.

3. Математичний диктант.

- І ось ми приїхали на нашому потязі до станції «Тренувальна».

- Відступили клітинку вниз, записуємо у рядок, через клітинку математичний диктант, кому не ставимо.

- записати сусідів числа 56; (55, 57)

- число 25 збільшити на 7; (32)

- знайдіть суму чисел 73 і 8; (81)

- число 67 зменшити на 9; (58)

- знайдіть різницю чисел 81 і 3. (78)

а) Перевірка математичного диктанту

55, 57, 32, 81, 58, 78.

(Відповіді читає учень)

- Якщо всі відповіді правильні поставили на полі «+».

- Молодці, діти, і ми вирушаємо разом з Незнайком далі по країні.

1. Пояснення нового матеріалу

- Надалі ми потрапляємо до станції «Основна», вона має саме таку назву, оскільки саме тут зосереджені нові знання, як для вас, так і для Незнайка.

- Погляньте на цей приклад: 50-34= та слухайте мене уважно, як же його розв`зати. Від 50 віднімаємо 30, отримаємо 20, або 20 одиниць. (50-30=20) Від 20 віднімаємо 4 од., отримаємо 16. (20-4=16) Відповідь:16. (приклад висить на дошці, декілька учнів повторюють пояснення).

2. Перевірка первинного усвідомлення нового матеріалу

- Так, наступний приклад розв’яжіть з поясненням:

60-23= 80-46= 70-44=

60-20=40 80-40=40 70-40=30

40-3=37 40-6=34 30-4=26

- Набравши багаж нових знань, ми вирушаємо далі.

3. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П`ять! Шість! Всі веселі.

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев`ять! Десять! Відпочили,

І за парти дружно сіли.

1. Робота за підручником

- Наступна зупинка має назву «Задачна», яка заключається в допомозі Незнайкові у розв`язку задач.

1) Розв’язання задач.

- Задача №563, на с. 96

а) Первинне читання задачі.

(один учень читає умову, інший – запитання задачі)

б) Перевірка усвідомлення умови задачі.

- Розкажіть мені умову задачі.

- Яке запитання в задачі?

в) Робота над текстом.

- Про що задача?

- Що означає в задачі число 70? Число 58? (скільки л води за місяць випаровує рослина соняшника і цукрового буряка)

- Про що запитується в задачі? (на скільки л води більше випаровує рослина соняшника за місяць)

70л > 58л

?

г) Аналіз задачі.

- Знаючи скільки одна рослина соняшника і цукрового буряка випаровує води за місяць чи можна дати відповідь на питання задачі?

- Якою дією? (віднімання)

д) Розв`язок задачі

70 – 58 = 12 ( л) – більше.

Відповідь: на 12 л води більше випаровує рослина соняшника за місяць.

- Задача № 565, с. 96

Кукурудзи – 50 кг

Жита - ?, на 22 кг менше

Ячменю - ?, стільки ж, скільки й жита

а) Первинне читання задачі.

(читає вчитель)

б) Перевірка усвідомлення умови задачі.

- Розкажіть мені умову задачі.

- Яке запитання в задачі?

в) Робота над текстом.

- Про що задача?

- Скільки кг кукурудзи зібрали? (50 кг)

- Скільки кг жита зібрали?

- Що сказано в задачі про ячмінь? Що означає стільки ж?

- Про що запитується в задачі? (скільки всього кг жита і ячменю зібрали)

г) Аналіз задачі.

- Знаючи скільки зібрали кг кукурудзи і, що жита на 22 кг менше, що можна знайти?

- Якою дією? (віднімання)

- Знаючи, скільки зібрали кг жита, чи можемо сказати скільки зібрали кг ячменю? Чому?

- Виходячи з вищезнайденого чи можна дати відповідь на питання задачі?

- Якою дією? (додавання)

- Що знаходимо в першій дії? Другій?

д) Розв`язок задачі

1) 50-22=28 (кг) - жита зібрали

2) 28+28=56 (кг) – всього

Відповідь: 56 кг всього жита і ячменю зібрали.

- Молодці, діти, впорались її завданням. І ми вирушаємо до останньої зупинки, нашої подорожі, яка має назву «Міркувальна».

2. Розв`язування прикладів.

1) Кругові приклади № 564, с. 96

- Діти, а як же розв’язуються кругові приклади?

- Так, розв’язуємо перший приклад і дивимось у якому прикладі відповідь першого буде зменшуваним чи доданком, той і буде наступним, і т.д.

40-5=35 60-35=25 50-5=45 80-44=36

35+25=60 25+25=50 45+35=80 36+4=40


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань




Переглядів: 1352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ціна продукціїі прибуток | Матриця АДЛ (ADL) .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.