Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Закріплення й узагальнення знань

III. Ознайомлення з новим матеріалом

II. Актуалізація опорних знань

- Сьогодні в нас буде дуже незвичайний урок ми вирушимо у подорож разом з Незнайком до країни, яка має назву «Математика», він звернувся саме до вас, оскільки знає, що в 2-А класі навчаються найрозумніші діти. Він ще не зовсім добре розбирається в математиці, тож сподівається, що ви неодмінно йому допоможете у розв`язку усіх завдань і Незнайко стане більш розумним.

- А як же ми будемо подорожувати, яким транспортом? Щоб дізнатись потрібно розв`язати приклади на дошці, а результати замінити відповідними буквами.

1. Усний рахунок.

35-7=28 (28-П)

57-6=51 (51-О)

43+4=47 (47-Т)

31+3=34 (49-Я)

26-10-6=10 (10-Г)

- Тож ми вирушаємо потягом. Під час подорожі ми зробимо багато зупинок, яких саме дізнаєтесь на протязі уроку.

2. Каліграфічна хвилина.

- І так, першою нашою зупинкою є «Каліграфічна». Уважно послухайте віршик та дайте відповідь на запитання.

20 ялинок у лісі росли.

В школу ялинку одну віднесли.

Скільки ялинок залишилось там?

Добре подумаєш, скажеш це сам.

- Так, діти, у лісі залишилось 19 ялинок.

- А скільки десятків у цьому числі? Одиниць?

- Відкриваємо зошити, чотири клітинки вниз, записуємо число, класна робота.

- Прописуємо число 19 у рядок, через клітинку.

- Ми справились з цим завданням і вирушаємо далі.

3. Математичний диктант.

- І ось ми приїхали на нашому потязі до станції «Тренувальна».

- Відступили клітинку вниз, записуємо у рядок, через клітинку математичний диктант, кому не ставимо.

- записати сусідів числа 56; (55, 57)

- число 25 збільшити на 7; (32)

- знайдіть суму чисел 73 і 8; (81)

- число 67 зменшити на 9; (58)

- знайдіть різницю чисел 81 і 3. (78)

а) Перевірка математичного диктанту

55, 57, 32, 81, 58, 78.

(Відповіді читає учень)

- Якщо всі відповіді правильні поставили на полі «+».

- Молодці, діти, і ми вирушаємо разом з Незнайком далі по країні.

1. Пояснення нового матеріалу

- Надалі ми потрапляємо до станції «Основна», вона має саме таку назву, оскільки саме тут зосереджені нові знання, як для вас, так і для Незнайка.

- Погляньте на цей приклад: 50-34= та слухайте мене уважно, як же його розв`зати. Від 50 віднімаємо 30, отримаємо 20, або 20 одиниць. (50-30=20) Від 20 віднімаємо 4 од., отримаємо 16. (20-4=16) Відповідь:16. (приклад висить на дошці, декілька учнів повторюють пояснення).

2. Перевірка первинного усвідомлення нового матеріалу

- Так, наступний приклад розв’яжіть з поясненням:

60-23= 80-46= 70-44=

60-20=40 80-40=40 70-40=30

40-3=37 40-6=34 30-4=26

- Набравши багаж нових знань, ми вирушаємо далі.

3. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П`ять! Шість! Всі веселі.

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев`ять! Десять! Відпочили,

І за парти дружно сіли.

1. Робота за підручником

- Наступна зупинка має назву «Задачна», яка заключається в допомозі Незнайкові у розв`язку задач.

1) Розв’язання задач.

- Задача №563, на с. 96

а) Первинне читання задачі.

(один учень читає умову, інший – запитання задачі)

б) Перевірка усвідомлення умови задачі.

- Розкажіть мені умову задачі.

- Яке запитання в задачі?

в) Робота над текстом.

- Про що задача?

- Що означає в задачі число 70? Число 58? (скільки л води за місяць випаровує рослина соняшника і цукрового буряка)

- Про що запитується в задачі? (на скільки л води більше випаровує рослина соняшника за місяць)

70л > 58л

?

г) Аналіз задачі.

- Знаючи скільки одна рослина соняшника і цукрового буряка випаровує води за місяць чи можна дати відповідь на питання задачі?

- Якою дією? (віднімання)

д) Розв`язок задачі

70 – 58 = 12 ( л) – більше.

Відповідь: на 12 л води більше випаровує рослина соняшника за місяць.

- Задача № 565, с. 96

Кукурудзи – 50 кг

Жита - ?, на 22 кг менше

Ячменю - ?, стільки ж, скільки й жита

а) Первинне читання задачі.

(читає вчитель)

б) Перевірка усвідомлення умови задачі.

- Розкажіть мені умову задачі.

- Яке запитання в задачі?

в) Робота над текстом.

- Про що задача?

- Скільки кг кукурудзи зібрали? (50 кг)

- Скільки кг жита зібрали?

- Що сказано в задачі про ячмінь? Що означає стільки ж?

- Про що запитується в задачі? (скільки всього кг жита і ячменю зібрали)

г) Аналіз задачі.

- Знаючи скільки зібрали кг кукурудзи і, що жита на 22 кг менше, що можна знайти?

- Якою дією? (віднімання)

- Знаючи, скільки зібрали кг жита, чи можемо сказати скільки зібрали кг ячменю? Чому?

- Виходячи з вищезнайденого чи можна дати відповідь на питання задачі?

- Якою дією? (додавання)

- Що знаходимо в першій дії? Другій?

д) Розв`язок задачі

1) 50-22=28 (кг) - жита зібрали

2) 28+28=56 (кг) – всього

Відповідь: 56 кг всього жита і ячменю зібрали.

- Молодці, діти, впорались її завданням. І ми вирушаємо до останньої зупинки, нашої подорожі, яка має назву «Міркувальна».

2. Розв`язування прикладів.

1) Кругові приклади № 564, с. 96

- Діти, а як же розв’язуються кругові приклади?

- Так, розв’язуємо перший приклад і дивимось у якому прикладі відповідь першого буде зменшуваним чи доданком, той і буде наступним, і т.д.

40-5=35 60-35=25 50-5=45 80-44=36

35+25=60 25+25=50 45+35=80 36+4=40


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань




Переглядів: 1444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ціна продукціїі прибуток | Матриця АДЛ (ADL) .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.