МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Закріплення й узагальнення знаньIII. Ознайомлення з новим матеріалом II. Актуалізація опорних знань - Сьогодні в нас буде дуже незвичайний урок ми вирушимо у подорож разом з Незнайком до країни, яка має назву «Математика», він звернувся саме до вас, оскільки знає, що в 2-А класі навчаються найрозумніші діти. Він ще не зовсім добре розбирається в математиці, тож сподівається, що ви неодмінно йому допоможете у розв`язку усіх завдань і Незнайко стане більш розумним. - А як же ми будемо подорожувати, яким транспортом? Щоб дізнатись потрібно розв`язати приклади на дошці, а результати замінити відповідними буквами. 1. Усний рахунок. 35-7=28 (28-П) 57-6=51 (51-О) 43+4=47 (47-Т) 31+3=34 (49-Я) 26-10-6=10 (10-Г) - Тож ми вирушаємо потягом. Під час подорожі ми зробимо багато зупинок, яких саме дізнаєтесь на протязі уроку. 2. Каліграфічна хвилина. - І так, першою нашою зупинкою є «Каліграфічна». Уважно послухайте віршик та дайте відповідь на запитання. 20 ялинок у лісі росли. В школу ялинку одну віднесли. Скільки ялинок залишилось там? Добре подумаєш, скажеш це сам. - Так, діти, у лісі залишилось 19 ялинок. - А скільки десятків у цьому числі? Одиниць? - Відкриваємо зошити, чотири клітинки вниз, записуємо число, класна робота. - Прописуємо число 19 у рядок, через клітинку. - Ми справились з цим завданням і вирушаємо далі. 3. Математичний диктант. - І ось ми приїхали на нашому потязі до станції «Тренувальна». - Відступили клітинку вниз, записуємо у рядок, через клітинку математичний диктант, кому не ставимо. - записати сусідів числа 56; (55, 57) - число 25 збільшити на 7; (32) - знайдіть суму чисел 73 і 8; (81) - число 67 зменшити на 9; (58) - знайдіть різницю чисел 81 і 3. (78) а) Перевірка математичного диктанту 55, 57, 32, 81, 58, 78. (Відповіді читає учень) - Якщо всі відповіді правильні поставили на полі «+». - Молодці, діти, і ми вирушаємо разом з Незнайком далі по країні. 1. Пояснення нового матеріалу - Надалі ми потрапляємо до станції «Основна», вона має саме таку назву, оскільки саме тут зосереджені нові знання, як для вас, так і для Незнайка. - Погляньте на цей приклад: 50-34= та слухайте мене уважно, як же його розв`зати. Від 50 віднімаємо 30, отримаємо 20, або 20 одиниць. (50-30=20) Від 20 віднімаємо 4 од., отримаємо 16. (20-4=16) Відповідь:16. (приклад висить на дошці, декілька учнів повторюють пояснення). 2. Перевірка первинного усвідомлення нового матеріалу - Так, наступний приклад розв’яжіть з поясненням: 60-23= 80-46= 70-44= 60-20=40 80-40=40 70-40=30 40-3=37 40-6=34 30-4=26 - Набравши багаж нових знань, ми вирушаємо далі. 3. Фізкультхвилинка Раз! Два! Всі присіли. Потім вгору підлетіли. Три! Чотири! Нахилились, Із струмочка гарно вмились. П`ять! Шість! Всі веселі. Летимо на каруселі. Сім! Вісім! В поїзд сіли, Ніжками затупотіли. Дев`ять! Десять! Відпочили, І за парти дружно сіли. 1. Робота за підручником - Наступна зупинка має назву «Задачна», яка заключається в допомозі Незнайкові у розв`язку задач. 1) Розв’язання задач. - Задача №563, на с. 96 а) Первинне читання задачі. (один учень читає умову, інший – запитання задачі) б) Перевірка усвідомлення умови задачі. - Розкажіть мені умову задачі. - Яке запитання в задачі? в) Робота над текстом. - Про що задача? - Що означає в задачі число 70? Число 58? (скільки л води за місяць випаровує рослина соняшника і цукрового буряка) - Про що запитується в задачі? (на скільки л води більше випаровує рослина соняшника за місяць) 70л > 58л ? г) Аналіз задачі. - Знаючи скільки одна рослина соняшника і цукрового буряка випаровує води за місяць чи можна дати відповідь на питання задачі? - Якою дією? (віднімання) д) Розв`язок задачі 70 – 58 = 12 ( л) – більше. Відповідь: на 12 л води більше випаровує рослина соняшника за місяць. - Задача № 565, с. 96 Кукурудзи – 50 кг Жита - ?, на 22 кг менше Ячменю - ?, стільки ж, скільки й жита а) Первинне читання задачі. (читає вчитель) б) Перевірка усвідомлення умови задачі. - Розкажіть мені умову задачі. - Яке запитання в задачі? в) Робота над текстом. - Про що задача? - Скільки кг кукурудзи зібрали? (50 кг) - Скільки кг жита зібрали? - Що сказано в задачі про ячмінь? Що означає стільки ж? - Про що запитується в задачі? (скільки всього кг жита і ячменю зібрали) г) Аналіз задачі. - Знаючи скільки зібрали кг кукурудзи і, що жита на 22 кг менше, що можна знайти? - Якою дією? (віднімання) - Знаючи, скільки зібрали кг жита, чи можемо сказати скільки зібрали кг ячменю? Чому? - Виходячи з вищезнайденого чи можна дати відповідь на питання задачі? - Якою дією? (додавання) - Що знаходимо в першій дії? Другій? д) Розв`язок задачі 1) 50-22=28 (кг) - жита зібрали 2) 28+28=56 (кг) – всього Відповідь: 56 кг всього жита і ячменю зібрали. - Молодці, діти, впорались її завданням. І ми вирушаємо до останньої зупинки, нашої подорожі, яка має назву «Міркувальна». 2. Розв`язування прикладів. 1) Кругові приклади № 564, с. 96 - Діти, а як же розв’язуються кругові приклади? - Так, розв’язуємо перший приклад і дивимось у якому прикладі відповідь першого буде зменшуваним чи доданком, той і буде наступним, і т.д. 40-5=35 60-35=25 50-5=45 80-44=36 35+25=60 25+25=50 45+35=80 36+4=40 Читайте також:
|
||||||||
|