Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок

ТЕСТИ

1) В чому полягає суть управління?

а) управління – це особливий вид діяльності, що перетворює малоефективну працю у високоефективну;

б) управління – це група людей, яка керує діяльністю підприємства;

в) управління – це процес планування організації, мотивації та контролю, спрямованого на досягнення мети організації;

г) управління – це особливий вид діяльності, який спрямований на отримання прибутку.

2) Менеджери це:

а) всі господарські працівники;

б) інженерно-технічні робітники;

в) керівники, які знають основи сучасного управління, володіють його методами і засобами;

г) безпосередні виробники матеріальних благ.

3) Продуктом праці менеджера є:

а) товари і матеріальні послуги;

б) управлінські рішення;

в) наукові рішення;

г) нематеріальні послуги.

4)

5) Бізнес-план – це…

6) Для чого потрібно складати бізнес-план?


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. VI. Узагальнення та систематизація знань
  6. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  7. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  8. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  9. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  10. Активне вентилювання зернових мас
  11. Алгоритм жорданових перетворень




Переглядів: 1721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок | Додавання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.