Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності

Вивчення способів побудови графіків функцій шляхом геометричний перетворень пов’язане з необхідністю розгляду інших, крім елементарних функцій. Вивчивши способи геометричних перетворень графіків функцій, можна побудувати графік будь-якої алгебраїчної функції, формула якої утворена з найпростіших функцій: y = kx, y = , y = x2, y = . Отже, після вивчення способів перетворення графіків елементарних функцій слід дослідити інші функції та їх графіки. Однією з таких функцій є квадратична функція, графік якої можна утворити з графіка функції н = х2 шляхом виконання одного або кількох геометричних перетворень. Ці дії і є основною дидактичною метою нашого уроку. А навіщо нам треба вивчати цю функцію?

Розглянемо приклади:

Розв’язати нерівності: 4х + 8 > 0; 3x - 24 < 0; x2 - 5x + 6 < 0.

Якщо з першими двома нерівностями ви вже знайомі і знаєте хід їх розв’язання, то що робити з останньою нерівністю? А щоб розв’язати останню нерівність, нам треба ознайомитися з квадратичною функцією та її графіком.

Наприкінці уроку ми зможемо:

- Використовуючи графік квадратичної функції знаходити проміжки зростання і спадання, додатні та від’ємні значення функції.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  11. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.




Переглядів: 2001

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІI. Актуалізація опорних знань | VI. Узагальнення та систематизація знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.