МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети урокуI. Організаційний момент Підбиття підсумків уроку Повідомлення домашнього завдання Закріплення вивченого матеріалу Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку Організаційний момент Соціокультурна тема:Мистецтво гончарів. Уроку української мови Конспект Тема:Словниковий склад української мови. Походження слів: власне українські й запозичені слова. Мета:дати учням поняття про лексикологію як розділ науки про мову,допомогти учням осягнути поняття власне української лексики та запозиченої; розвивати спостережливість та вміння збагатчувати свій лексикон; виховувати повагу до рідної мови. Тип уроку:вивчення нового матеріалу. Методи і прийоми: метод бесіди,розповідь вчителя, метод роботи з підручником, метод вправ, інтер. прийом «криголам», «мікрофон». Обладнання:дошка; роздавальний матеріал (таблиця, вправи); ілюстрації; визначення „Лексика”, „Лексикологія”; кросворд; карта країни „Лексикологія”. Підручник: Н. Бондаренко, А. Ярмолюк.
Структурно-композиційна схема уроку: - привітання; - слово вчителя. - слово вчителя (карта країни „Лексикологія”); - кросворд; - «криголам». - робота з таблицею „Лексика української мови”; - робота з текстом (Впр. 381, ст. 166): опрацювання тексту, словникова робота, питання за текстом; - робота за підручником: теоретичний матеріал (Впр. 385, с. 168); Впр. 386 (письмово) за варіантами: I – 2-7, II – 8-13; - робота зі словниками (тлумачний словник, словник іншомовних слів); - творча робота (заміна запозичених слів власноукраїнськими відповідниками); - словниковий диктакт. - бесіда; - складання карти країни „Лексикологія”. - інструктаж з виконання вправи №388. - «мікрофон»; - оцінювання. - – Підводтеся, будь ласка, давайте налаштуємося на роботу! Дуже рада всіх вас бачити! Сідайте, будь ласка. Давайте ще раз нагадаємо один одному свої ім’я. Мене …. Імена більшості з вас я вже запам’ятала, Але все рівно прошу вас поставити на парти картки, що ми оформлювали на минулому уроці. Дякую! Отже, бажаю вам успіхів. Сподіваюсь, що всі будуть активні, уважні та старанні, що ми все встигнемо та дуже добре попрацюємо.
– Сьогодні я пропоную вам вирушити у подорож країною „Лексикологія”. Це незвичайна країна, її мешканці всім вам знайомі. А панує у цій країні... Щоб дізнатися про це, треба розгадати кросворд, після цього у першому стовпчику зможете прочитати назву мовного терміна, з яким ми будемо зараз знайомитися. 1. Ледача людина.
– А що таке лексика? /Лексика – словниковий склад мови, тобто всі слова, що є в тій чи іншій мові. Лексикологія – це розділ науки про мову, який вивчає лексичний склад мови./
– Тепер вам легко назвати мешканців цієї країни? Звичайно, це слова.
Ми вирушаємо у подорож країною Лексикологія. І сьогодні на уроці на нас чекає маршрут від воріт до країни слів до містечка, де мешкають власне українські й запозичені слова. Під час подорожі ми дізнаємось про групи слів за походженням, навчимося відрізняти їх у тексті, а також будемо збагатчувати свій словниковий запас.
· «криголам» Скажіть, а що ви чекаєте від цього уроку? Що нового прагнете дізнатися? Давайте спробуємо поділитися сподіваннями. Я почну, а ви підхоплюйте. Я – Альона Ігорівна. Сподіваюсь, наша подорож буде цікавою для всіх вас. А ти, Костю?
Читайте також:
|
||||||||
|