Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект уроку

Домашнє завдання

IV. Закріплення нового матеріалу.

1. Як проявляється явище самоіндукції при замиканні електричного кола?
2. У чому проявляється явище самоіндукції при розмиканні електричного кола?
3. Як впливає індуктивність кола на перебіг самоіндукції?
4. Як пояснюють явище самоіндукції?
5. Яка роль джерела струму в колі у момент прояву явища самоіндукції?
6. Від чого залежить ЕРС самоіндукції?
7. Дайте означення одиниці індуктивності в СІ.
8. Від яких величин залежить енергія магнітного поля провідника зі струмом?
9. Які перетворення енергії відбуваються під час замикання електричного кола з індуктивністю?
10. Які перетворення енергії відбуваються під час розмикання електричного кола з індуктивністю?
11. Яка механічна величина аналогічна, індуктивності провідника?
12. Чим пояснюють появу дільника «2» у формулі енергії магнітного поля електричного струму?

 

 

Прочитати параграф 37-38, та розв’язати вправи 3, 4

( структура і загальний зміст)

Час уроку Зміст програмного матеріалу Теоретичні значення Дозування Організаційні вказівки Методичні вказівки
Підготовча частина уроку ( 10–15 хв.) 1. 3. 4. 5. 6. Шикування класу, оголошення завдань уроку.   Стройові вправи.   Загально – розвиваючі вправи.   Спеціальнопідготовчі вправи.   Підвідні   Спеціальні вправи. Групи знань: 1. Знання, що сприяють організації учнів у процесі занять фізичними вправами ( наприклад: правила суддівства з різних розділів програми).   2. Знання медико – біологічного спрямування ( наприклад, надання першої допомоги при травмах).   3. Знання основних вимог техніки виконання рухових дій.   4. Знання з організації і методики проведення самостійних занять фізичними вправами.   5. Контроль знань: - усне опитування; - опитування за допомогою контрольних карток; - письмові роботи.     Прийоми регулювання навантаження: - кількість повторень вправи; - амплітуда виконання вправи; - зміна ваги, яку піднімає учень; - умови виконання вправ 9 біг по піску, на гору і згори тощо); - опір партнера і само опір; - швидкість виконання вправ; - час виконання вправ;     - тривалість перерв і зміна їх характеру; - часткова зміна способу виконання вправ; - темп виконання вправ; - зміна вихідного положення і інші. 1. Елементарні способи управління: -шикування і перешикування; - переміщення з одного місця занять в інше; - підрахунок; - музичний супровід; - сигнали свистком тощо. 2. Види розминки: -загальна розминка; - спеціальна розминка. 3. Форми проведення розминки: - індивідуальна; - групова. 4. Способи виконання вправ: -одночасний; - почерговий; - потоковий; - поперемінний; - позмінний. 5. Методи організації діяльності учнів: - фронтальний; - груповий; - індивідуальний; - Метод колового тренування. 1. Практичні методи навчання: - розучування вправ за частинами; - метод підвищених вправ; - метод розучування вправ у цілому; - ігровий метод; - змагальний метод; - метод припису алгоритмічного типу.   2. Методичні прийоми вправляння: - вправляння з безпосередньою фізичною допомогою; - вправляння в обидва боки; - вправляння в уяві рухів; - вправляння в імітації рухів.   3. Словесні методи навчання: розповідь, опис, пояснення, супроводжуюче пояснення, інструкція і вказівки, бесіда, розбір, команда, підрахунок, самопроговорювання тощо.   4. Метод демонстрації: - безпосередній показ; - використання ілюстрованих матеріалів (опосередкована наочність).
Основна частина уроку ( 20-25 хв.) 1. 2.   Зміст для предметного уроку: - прийом – передача м’яча двома руками зверху за головою; - нижня пряма подача; - двохстороння гра.   Зміст для комплексного уроку: - кидки м’яча в русі після двох кроків; - біг на 100 м.
Заключна частина уроку ( 5-10 хв.) 1. 2.   1. Підбиття підсумків уроку. Домашнє завдання і його інструктаж.

Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  12. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 996

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.