Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Конспект уроку

Домашнє завдання

IV. Закріплення нового матеріалу.

1. Як проявляється явище самоіндукції при замиканні електричного кола?
2. У чому проявляється явище самоіндукції при розмиканні електричного кола?
3. Як впливає індуктивність кола на перебіг самоіндукції?
4. Як пояснюють явище самоіндукції?
5. Яка роль джерела струму в колі у момент прояву явища самоіндукції?
6. Від чого залежить ЕРС самоіндукції?
7. Дайте означення одиниці індуктивності в СІ.
8. Від яких величин залежить енергія магнітного поля провідника зі струмом?
9. Які перетворення енергії відбуваються під час замикання електричного кола з індуктивністю?
10. Які перетворення енергії відбуваються під час розмикання електричного кола з індуктивністю?
11. Яка механічна величина аналогічна, індуктивності провідника?
12. Чим пояснюють появу дільника «2» у формулі енергії магнітного поля електричного струму?

 

 

Прочитати параграф 37-38, та розв’язати вправи 3, 4

( структура і загальний зміст)

Час уроку Зміст програмного матеріалу Теоретичні значення Дозування Організаційні вказівки Методичні вказівки
Підготовча частина уроку ( 10–15 хв.) 1. 3. 4. 5. 6. Шикування класу, оголошення завдань уроку.   Стройові вправи.   Загально – розвиваючі вправи.   Спеціальнопідготовчі вправи.   Підвідні   Спеціальні вправи. Групи знань: 1. Знання, що сприяють організації учнів у процесі занять фізичними вправами ( наприклад: правила суддівства з різних розділів програми).   2. Знання медико – біологічного спрямування ( наприклад, надання першої допомоги при травмах).   3. Знання основних вимог техніки виконання рухових дій.   4. Знання з організації і методики проведення самостійних занять фізичними вправами.   5. Контроль знань: - усне опитування; - опитування за допомогою контрольних карток; - письмові роботи.     Прийоми регулювання навантаження: - кількість повторень вправи; - амплітуда виконання вправи; - зміна ваги, яку піднімає учень; - умови виконання вправ 9 біг по піску, на гору і згори тощо); - опір партнера і само опір; - швидкість виконання вправ; - час виконання вправ;     - тривалість перерв і зміна їх характеру; - часткова зміна способу виконання вправ; - темп виконання вправ; - зміна вихідного положення і інші. 1. Елементарні способи управління: -шикування і перешикування; - переміщення з одного місця занять в інше; - підрахунок; - музичний супровід; - сигнали свистком тощо. 2. Види розминки: -загальна розминка; - спеціальна розминка. 3. Форми проведення розминки: - індивідуальна; - групова. 4. Способи виконання вправ: -одночасний; - почерговий; - потоковий; - поперемінний; - позмінний. 5. Методи організації діяльності учнів: - фронтальний; - груповий; - індивідуальний; - Метод колового тренування. 1. Практичні методи навчання: - розучування вправ за частинами; - метод підвищених вправ; - метод розучування вправ у цілому; - ігровий метод; - змагальний метод; - метод припису алгоритмічного типу.   2. Методичні прийоми вправляння: - вправляння з безпосередньою фізичною допомогою; - вправляння в обидва боки; - вправляння в уяві рухів; - вправляння в імітації рухів.   3. Словесні методи навчання: розповідь, опис, пояснення, супроводжуюче пояснення, інструкція і вказівки, бесіда, розбір, команда, підрахунок, самопроговорювання тощо.   4. Метод демонстрації: - безпосередній показ; - використання ілюстрованих матеріалів (опосередкована наочність).
Основна частина уроку ( 20-25 хв.) 1. 2.   Зміст для предметного уроку: - прийом – передача м’яча двома руками зверху за головою; - нижня пряма подача; - двохстороння гра.   Зміст для комплексного уроку: - кидки м’яча в русі після двох кроків; - біг на 100 м.
Заключна частина уроку ( 5-10 хв.) 1. 2.   1. Підбиття підсумків уроку. Домашнє завдання і його інструктаж.

Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  12. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.