МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.V. Осмислення, узагальнення і систематизація нових знань Перегляд фрагментів фільму «Тарас Шевченко» (сценарій і постановка І.Савченка) Ідейно-художній аналіз поезії «Думи мої, думи мої...» (1839 р., С-Петербург). Компаративний аналіз поезій «Думи мої, думи мої...» (1839 р., С-Петербург) та Прослуховування аудіозапису пісні «Шлях до Тараса» Узагальнювальне слово учителя (оцінка діяльності на уроці, обгрунтування виставлених балів, педагогічні рекомендації щодо вдосконалення навчальної роботи, оголошення домашнього завдання). Домашнє завдання: Використана література.
Надіслано вчителем української мови та літератури Семчук Д.Б. ліцею №3 м.Чернівці Українська література за 8 клас безкоштовно скачати, плани конспектів уроків, готуємось до школи онлайн Предмети > Предмети > Українська література > Українська література 8 клас > Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання, арешт, перебування в казематі, заслання > Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання, арешт, перебування в казематі, заслання. Конспект уроку і опорний каркас
Читайте також:
|
||||||||
|