Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VIІ. Підсумок уроку

тестова робота:

Варіант I

1. Знайти координати вершини параболи у = - x2 - 2x + 2

А) (-1;3) Б) (1;3) В) (-1;-3) Г) (1;-1)

2. Вкажіть графік функції y = -x2 - 2x + 2

3. Знайдіть проміжок спадання функції y = -x2 - 2x + 2

А) (- ;1] Б)[1;+ ) В) (-;-1] Г) [ -1;+ )

4.Вкажіть графік функції y=(x-3)2+1

 

 

Варіант II

1. Знайдіть координати вершини параболи у = -x2 + 4x - 3

 

А) (-2;1) Б) (2;1) В) (2;-1) Г) (-2;-1)

2. Вкажіть графік функції y = -x2 + 4x - 3

3.Знайдіть проміжок спадання функції y = -x2 + 4x - 3

А) (-;-2] Б)[-2;+ ) В) (-;2] Г) [2;+ )

4.Вкажіть графік функції y = (x+2)2+1

Шифри відповідей:

1 варіант

Завдання
Відповідь А Б Г Г

2 варіант

Завдання
Відповідь Б В Г Б

Сфери застосування квадратичної функції:

Можливо привести немало прикладів застосування квадратичної функції, з яких головний відомий з підручника фізики — рівняння шляху s рівноприскореного руху с початковою швидкістю v0, прискоренням а і шляхом х0, пройденим до початку відліку : х = х0 v0 * t .

 

Є цікава властивість параболи. Нехай парабола почне обертатись навколо осі ординат. Отримаємо щось у вигляді «чаші», тільки щоб вона не була нескінченною,

відріжемо її частину площиною, яка перпендикулярна до осі ординат. Отримаємо фігуру, яка називається параболоїдом. Якщо тепер зробити внутрішню поверхню параболоїда дзеркальною і направити пучок світла по напрямку осі ординат, то всі промені світла зберуться в одній точці, яка називається фокусом. А якщо у фокус поставити джерело світла, наприклад, електричну лампочку, то вийде найзвичайнісінька фара, або прожектор, або частина кишенькового ліхтарика.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. VII. Підсумки уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 1154

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Узагальнення та систематизація знань | Необхідність, місце й роль аудиту в ринковій економіці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.