МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.Огляд списків рекомендованої літератури з позакласного читання для кожного етапу Робота з виставкою дитячих газет, журналів. Перегляд відеозапису фрагменту уроку позакласного читання (Робота з дитячою періодикою, аналіз). Бібліотечні уроки (повідомлення творчої групи). Чому з'явились бібліотечні уроки? Проблема дитячого читання багатоаспектна. Учителі початкових класів розуміють, що від них значною мірою залежить, чи стануть їх вихованці активними читачами, полюблять книжку, чи залишаться байдужими до літератури. Педагоги переконані, що бібліотека з її великим фондом літератури, довідково-бібліографічним апаратом допомагає виховувати в учнів потребу самостійно читати, розширює читацькі інтереси. Важливо сформувати у молодших школярів ставлення до бібліотеки як до невичерпного джерела інформації, фундаменту освіти і самоосвіти, осередку, де можна не лише поповнити знання, але й поспілкуватися чи посперечатися з однодумцями. Ці завдання допомагають розв'язувати бібліотечні уроки. ВИСНОВО ВИСНОВОК:таким чином, ми розглянули етапи уроків позакласного читання з огляду на сучасного школяра, розглянули типи уроків позакласного читання, завдання уроків позакласного читання, їх структуру; визначили основні вимоги до знань і вмінь учнів на кінець кожного року навчання. 5. Робота студентів з опорними конспектами. 6. Перегляд фрагменту уроку позакласного читання, 7. Повідомлення про дослідницьку роботу студентів. Протягом навчального року на 111 курсі студенти виконують дослідницьку роботу, пишучи курсові роботи з методики навчання української мови. Як проходить ця робота? Що вже зроблено? (Повідомлення). 8. Огляд куточків позакласного читання, (ВишневськаВ., Крива Т., ФесюкВ.) Конкурс на кращу дитячу книгу, створену кожною творчою групою. 1. БЕСІДА. 1. Якого типу урок проведено? 2. Знання якої теми ми узагальнили , розширили, систематизували? 3. То що ж повинні знати студенти, завершивши вивчення цієї теми? 4. Що повинні вміти? Учні педучилища повинні знати: • мету і завдання уроків позакласного читання; • форми керівництва позакласним читанням; • систему навчання самостійному читанню; • етапи навчання самостійного читання; • нетрадиційні типи уроків позакласного читання. Вміти: • складати плани-конспекти уроків позакласного читання на будь-якому етапі; • складати плани-конспекти уроків позакласного читання різних типів і проводити за • добирати і використовувати засоби унаочнення уроків; • пов'язувати уроки класного читання з позакласним читанням та життєвим досвідом • формувати вдумливо читача; • орієнтуватися в літературі для дітей молодшого шкільного віку. 2. ОГЛЯД РЕКОМЕНДОВАНОЇ МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРА ТУРИ. АДРЕСИ ПОЗИТИВНОГО ДОСВІДУ. 3. РОБОТА З РЕКОМЕНДОВАНОЮ МЕТОДИЧНОЮ ЛІТЕРА ТУРОЮ. Читайте також:
|
||||||||
|