Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета заняття.

ПЛАН

Питання до самоконтролю

Завдання до заняття

· Підготуватися до заняття за матеріалами лекції та рекомендованими джерелами.

· До одного з теоретичних питань теми підготувати презентацію, яка висвітлювала б життєвий шлях та наукову діяльність педагога (робота у 3 до 5 осіб).

ІІ. Індивідуальна робота студента

1. Представитипортрет одного з відомих діячів Північноприазовського регіону, «Випускники Бердянської чоловічої гімназії» (у розділі можуть бути представлені матеріали про педагогічні погляди одного з педагогів краю або відомого діяча – за вибором студента): педагоги – М.О. Корф, М.О. Каришев, Ф.Я. Вороний, Я.П. Новицький, Т.А. Зіньківський, К.М. Зіньківський, П.І. Ніщинський; гімназисти: В.А. Хавкін, П.П.Шмідт, І.І. Семенченко, А.С. Безикович, І.А. Єфремов, Ю.Д. Енгель.

1. Які вимоги висував М.О. Корф до особистості вчителя?

2. Які вимоги до професіоналізму вчителя визначали педагогічні діячі на сторінках педагогічної журналістики у другій половині ХІХ століття?

3. Яким був склад вчителів земських шкіл Північного Приазов’я?

4. Які питання народної освіти регіону були розглянуті на останньому земському з’їзді під керівництвом М.О. Корфа?

Рекомендована література:

1. Николай Александрович Корф (1834 – 1883) В кн. : Антология педагогической мысли Российи второй половины ХІХ – начала ХХ в. / Сост. П.А. Лебедев. – М. : Педагогика, 1990. – С. 194 – 202. – 608 с.

2. Марутян Р.Р. Громадсько-просвітницька та наукова діяльність М.О.Каришева. – Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Р.Р. Марутян; Запоріз. держ. ун-т. — Запоріжжя, 2001. — 18 с.

3. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с.

4. Кушніренко І.К., Жилінський В.І. М.О. Корф: справа всього життя. – Запоріжжя: Дніпропетровський металург, 2011. – 300 с.

5. Кушніренко І.К., Жилінський В.І. Освіта Гуляйпільщини. – Запоріжжя: Дніпропетровський металург, 2011. – 430 с.

6. Нечепоренко М.В., Попельнюх О.І. Педагогічна спадщина М.О. Корфа. Спецкурс для студентів педагогічних університетів. – Харків: ХНУ, 2010. – 20 с.

 

Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №5.

Особливості професійного становлення земського вчителя

І. Теоретичні положення з теми заняття

4. Тенденції та чинники професійного становлення земського вчителя.

5. Аналіз праць видатних педагогів – Б. Грінченка, О. Духновича, В. Водовозова, М. Корфа, К. Ушинського.

6. Освітній ценз вчителів Північно-Приазовського регіону.

Навчальнасприяти в оволодінні студентами методами ретроспективного аналізу історико-педагогічних явищ і фактів.

Розвивальна розвивати історико-педагогічне та професійне мислення студентів.

Виховна виховувати любов до педагогічної професії.

Студент повинен знати:роль і значення професійного становлення земського вчителяПівнічного Приазов’янаприкінці ХІХ століття.

Студент повинен уміти: аналізувати офіційні документи, наукову літературу з проблем розвитку освіти.


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. Мета заняття.
  3. Мета заняття.
  4. Методика проведення заняття.
  5. Ознайомитись з Бюджетним кодексом та принести на заняття.
  6. Основні етапи тренінгового заняття.
  7. План заняття.
  8. Практичне заняття. Питання для обговорення
  9. Створіть атмосферу взаємоповаги.Підтверджуйте цінність знань та досвіду дорослих слухачів та їхній можливий внесок у заняття.
  10. Хід заняття.




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання до самоконтролю | Основна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.