МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Питання до самоконтролюТаблиця Завдання до заняття Мета заняття. ПЛАН Зразок оформлення титульного аркуша реферату
ТЕМИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З ПЕДАГОГІЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №1. Своєрідність освітнього простору Північного Приазов’я І. Теоретичні положення теми заняття 1. Специфічність етнічного складу населення Північного Приазов’я (Бердянський, Мелітопольський повіти Таврійської губернії; Маріупольський та південна частина Катеринославської губернії). 2. Українсько-російський православний соціокультурний простір. 3. Болгарський та грецький православні соціокультурні простори. 4. Німецько-протестантський соціокультурний простір. Навчальна – досягти засвоєння студентами понять «етнос», «етнічний склад населення», «соціокультурний простір». Розвивальна – розвивати пізнавальні здібності студентів, самостійність, увагу. Виховна – сприяти вихованню гуманістично-педагогічної спрямованості майбутніх учителів. Студент повинен знати:особливості етнічного складу населення Північно-Приазовського регіону. Студент повинен уміти:визначати історичні, географічні, соціокультурні умови заселення регіону; характеризувати їх особливості. Основні поняття теми: Губернія, етнічний склад населення, етнос, освітній простір, Північне Приазов’я, повіт, регіон, соціокультурний простір · Підготуватися до заняття за рекомендованими джерелами.
ІІ. Індивідуальна робота студента Скласти таблицю переселення з українських та російських губерній ХІХ ст., Західної Європи ХVIII – ХІХ ст., Болгарії та Греції ХVIII – ХІХ ст. на землі Північного Приазов’я. Розселення переселенців у Північному Приазов’ї (Складено за джерелами: 1. Історія міст і сіл Української РСР: Запорізька область. – К., 1976. – 765 с. 2. Історія міст і сіл Української РСР: Донецька область. – К., 1976. – 992 с. 3. Крилов М. Пам'ять втрачених сіл (Зниклі ойконіми Запоріжжя: 1945 – 2000). Довідник. – Мелітополь: «Мелітополь», 2002. – 76 с.)
Зробити висновки 1. Які Ви знаєте особливості народного одягу у Північно-Приазовському регіоні? 2. Представте образ традиційних жител народів Північного Приазов’я. 3. Охарактеризуйте релігію як елемент духовності народів Північного Приазов’я. 4. Назвіть особливості народної кухні у Північному Приазов’ї. Рекомендована література Основна: 1. Верменич Я.В. Верменич Ярослава Історична регіоналістика і краєзнавство: діалектика співвідношення // Історико-географічні дослідження в Україні. - Київ: Інститут історії України НАН України, 2004. - №7. – С. 29 – 47. 2. Лиман І.І. Історія Північного Приазов’я як складова історичної регіоналістики. Північне Приазов’я / За ред. В.В. Крижка, В.А. Папанової та інш. – Донецьк-Бердянськ : Норд-Прес, БДПУ, 2008. – С. 68-73. 3. Народи Північного Приазов’я (етнічний склад та особливості побутової культури). – Запоріжжя : «Просвіта». – 1997. – 178 с. 4. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с. 5. Кабузан В.М. Заселение Новороссии (Екатеринославской и Херсонской губерний) в XІХ вв. (1710 – 1858 гг.) – М., Наука, 1976. – 310 с. 6. Демиденко Л.А. Культура и быт болгарского населения в УССР. – К. : «Наукова думка». – 1970. – 139 с. Додаткова:
Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №2. Розвиток освіти Північно-Приазовського регіону кінця ХІХ століття. І. Теоретичні положення з теми заняття Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|