![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
План заняття.Заняття № 1. Газові закони та цикли. Анотація Змісту вибіркової дисципліни «Автомобільні двигуни» «Автомобільні двигуни» - дисципліна циклу професійної підготовки молодших спеціалістів спеціальності:5.07010602 "Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів". Вивчення предмету дає можливість отримати теоретичні знання та практичні навички з теорії автомобільних двигунів.
Мета вивчення дисципліни "Автомобільні двигуни"- набуття студентами елементарних знань щодо принципу роботи автомобільних двигунів, аналізу та розрахунку робочого циклу, показників роботи ДВЗ, особливостям їх конструкції, кінематики і динаміки. Завдання курсу- привити студентам навички розрахунку, конструювання та випробування двигунів, оцінки їх технічних характеристик. Предметом дисципліни є процеси і явища, які реально діють на двигун під час його експлуатації. Після вивчення дисципліни студенти повинні знати: - теоретичні і дійсні цикли; - явища, що відбуваються у циліндрах двигуна; - методику зняття характеристик двигуна та робити їх аналіз; - вплив конструктивних параметрів двигуна на його надійність і довговічність Вміти: - розрахувати теоретичні цикли; - використовувати тепловий баланс двигуна для вирішення практичних задач; - проводити аналіз дійсних циклів; - визначати показники, що характеризують цикл і роботу двигуна; -аналізувати процеси сумішоутворення, що відбуваються у карбюраторних і дизельних двигунів; - аналізувати сили, які діють в двигуні, проводити зрівноваження двигунів; - аналізувати конструкцію механізмів і систем двигуна, вибирати матеріал і термообробку основних деталей двигуна.
1. Мета: зміст предмету . Література. 2. Загальні поняття про газ. 3. Перший закон термодинаміки. 4. Замкнутий процес. 5. Цикл Карно. 6. Другий закон термодинаміки. 7. Цикл компресора. 1. Предмет ДВЗ є другим розділом предмету "Автомобілі". Мета предмету: Дати учням необхідні відомості про особливості робочих процесів, які відбуваються в автомобільних двигунах. Навчити дослідно визначати і оцінювати потужність економічність двигунів, ознайомити з принципами конструювання, вибору матеріалів і термообробки основних деталей двигунів. Зміст предмету. В першій частині викладаються основи технічної термодинаміки. В другій частині даються основи гідравліки, а також розглядають конструкцію механізмів та систем. Література: 1. Коденцев і інші " ДВЗ ", Київ, 1974. 2. Богданов і інші " Автомобільні двигуни ",Машинобудування, 1987. Технічна термодинаміка вивчає перетворення теплоти на роботу в Теплових двигунах і практичних способів цього перетворення. Читайте також:
|
||||||||
|