Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створіть атмосферу взаємоповаги.Підтверджуйте цінність знань та досвіду дорослих слухачів та їхній можливий внесок у заняття.

Робота тренерів у парі

Групу ведуть або два тренери з приблизно однаковим рівнем досвіду, або основний тренер та помічник, що відповідаєза організаційні питання тренінгу. Робота в парі доцільна коли:

• група велика - більше 15-20 учасників;

• треба водночас з веденням групи здійснювати аудіо- чи відеозапис;

• в групі існують два або більше „про6лемних” учасників, кожний з яких потребує особливої уваги тренера;

• тренер прагне до самовдосконалення шляхом обговорення процесу тренінгу з компетентною людиною;

• існує потреба навчання іншої людини проведенню тренінгу

Робота в парі висуває певні умови, має свої переваги, але й деякі ризики.

Умови:

• особистісна психологічна сумісність ведучих;

• однакове розуміння ними мети та завдань тренінгу;

• попереднє погодження ними норм і правил спільної роботи;

• попередній розподіл повноважень і обов'язків кожного ведучого.

Переваги:

• можна краще простежити особистісну та групову динаміку;

• можна розподілити обов'язки (наприклад, один проводить міні-лекцію, інший - рольову гру);

• можна розподілити ролі (наприклад, один виконує функції інформаційного лідера, інший - створює позитивну емоційну атмосферу в групі);

• підвищується ефективність роботи в малих групах за великої кількості учасників тренінгу;

• існує можливість порадитись з компетентною людиною під час перерв та обговорити результати по закінченню тренінгу;

• учасники мають наочний приклад спілкування, розуміння та взаємодії між тренерами.

Ризики:

• неповна особистісна сумісність між тренерами, розбіжність поглядів щодо ведення тренінгу;

• різний (нерівномірний) темпоритм роботи ведучих, що негативно впливає на засвоєння матеріалів учасниками групи.

• прагнення тренерів справити враження один на одного або перебрати на себе більшу частину повноважень (^поборотися за владує в групі);

• прагнення групи внести розлад у взаєморозуміння тренерів.

6. Загалом підвищенню тренерської ефективності та розвитку навичок міжособистісного спілкування сприяє дотримання нижченаведених рекомендацій.

1. Будьте самий собою -спроби наслідувати когось іншого виглядатимуть нещирими або штучними. Застосовуйте добрі методи викладання, запозичені в інших, але застосовуйте їх у своєму власному стилі.

3. Намагайтесь персоналізувати своїстосунки з людьми, знайомлячись з ними ближче. Звертайтесь до людей за іменами, вказаними на бейджиках. Звергайтесь до них на ім’я, вітаючись зранку, а також спілкуйтесь з ними під час перерви.

4. Реагуйте на невербальні сигнали своїх слухачів -чи не свідчить їхній вираз обличчя про нерозуміння або незгоду? Якщо так, вирішуйте проблему, звертаючись безпосередньо до людини, яка щось не розуміє (або до всієї групи, якщо кілька учасників потребують пояснень чи мають запитання). Можливо, люди втомилися і потребують перерви? Діагностуйте цю ситуацію. Якщо так, повідомте, що заняття буде закінчено за п’ять хвилин (якщо це відповідає регламенту) або зробіть коротку перерву: проведіть кілька вправ, аби людимогли відпочити і переключитися.

5. Відведіть час для запитань,і поставтеся до них з належною повагою. Якщо ви відповідатимете різко, поглядаючи па годинника і вживаючи зауваження на зразок „Я не знаю, як не сказати простіше”, „Як я уже казала” тощо, тим самим руйнується позитивне навчальне середовище. Якщо додаткові пояснення потрібні лише одному-двом учасникам, запропонуйте їм зустрітися пізніше.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. V. Закріплення знань
  10. V. Засвоєння знань
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. VI. Узагальнення та систематизація знань




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види діяльності ведучого, спрямовані на окремого учасника та всю групу | Пам'ятка тренеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.