Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.

V Увага, афекти і воля – переважно виконують функцію регулювання.

V Всі компоненти свідомості виконують функцію відображення та регулювання, але міра їх участі в цих процесах різна.

V За В.А.Ганзеном, психіка людини є цілісним утворенням в основі якого лежить свідомість.

Місце самосвідомості в структурі психіки

V Верхні складові підкреслюють зв’язок смислу “Я” з іншими складовими свідомості, тобто демонструє виникаючі зв’язки всередині свідомості.

V Нижні складові відображають ту обставину, що діючий суб’єкт усвідомлює себе як умову досягнення його власних цілей і мотивів. В цьому випадку смисл входить в рух реальної діяльності суб’єкта.

V Смисл ”Я” виступає вершиною двох сторін.

v Загальний зміст: смисл “Я” породжується як ставлення до мотиву або цілей релевантних їх досягненню якостей суб’єкта і оформлюються в самосвідомості в значеннях та емоційних переживаннях.

v Так, пам’ять, перцепція, мислення переважно виконують функцію відображення;

v Самосвідомість це таж сама свідомість тільки її об'єктом виступає сама людина (І.І.Чеснокова, С.Л.Рубінштейн)

v Вершиною розвитку вищих психічних функцій є формування самосвідомості, яке дозволяє людині не тільки усвідомити зовнішній світ, але й, відокремивши себе з цього світу, пізнавати, переживати свій внутрішній світ та певним чином ставитись до себе (Р.М.Грановська)

Схема 3.2


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  4. Акти з охорони праці в організації.
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  7. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  8. Аналіз сильних та слабких сторін організації
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. База управлінських рішень і закони організації.
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.




Переглядів: 1657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Таким чином, Я-концепція як базова складова самосвідомості, формуючись на основі психічних явищ, у подальшому регулює ними. | V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.