Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.

V Увага, афекти і воля – переважно виконують функцію регулювання.

V Всі компоненти свідомості виконують функцію відображення та регулювання, але міра їх участі в цих процесах різна.

V За В.А.Ганзеном, психіка людини є цілісним утворенням в основі якого лежить свідомість.

Місце самосвідомості в структурі психіки

V Верхні складові підкреслюють зв’язок смислу “Я” з іншими складовими свідомості, тобто демонструє виникаючі зв’язки всередині свідомості.

V Нижні складові відображають ту обставину, що діючий суб’єкт усвідомлює себе як умову досягнення його власних цілей і мотивів. В цьому випадку смисл входить в рух реальної діяльності суб’єкта.

V Смисл ”Я” виступає вершиною двох сторін.

v Загальний зміст: смисл “Я” породжується як ставлення до мотиву або цілей релевантних їх досягненню якостей суб’єкта і оформлюються в самосвідомості в значеннях та емоційних переживаннях.

v Так, пам’ять, перцепція, мислення переважно виконують функцію відображення;

v Самосвідомість це таж сама свідомість тільки її об'єктом виступає сама людина (І.І.Чеснокова, С.Л.Рубінштейн)

v Вершиною розвитку вищих психічних функцій є формування самосвідомості, яке дозволяє людині не тільки усвідомити зовнішній світ, але й, відокремивши себе з цього світу, пізнавати, переживати свій внутрішній світ та певним чином ставитись до себе (Р.М.Грановська)

Схема 3.2


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  4. Акти з охорони праці в організації.
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  7. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  8. Аналіз сильних та слабких сторін організації
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. База управлінських рішень і закони організації.
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.




Переглядів: 1510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Таким чином, Я-концепція як базова складова самосвідомості, формуючись на основі психічних явищ, у подальшому регулює ними. | V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.