Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика проведення заняття.

План проведення практичного заняття

Учбово-матеріальне забезпечення.

ТЕМА 3. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах, їх медико-санітарні наслідки.

Тема № 3.

2. Учбові цілі:

- знати причини та медико-санітарні наслідки аварій на радіаційно небезпечних об’єктах;

- знати методику оцінки радіаційної обстановки в осередку надзвичайної ситуації;

- знати принципи роботи та призначення приладів радіаційної розвідки, контролю радіоактивного зараження та опромінення;

- знати та вміти використовувати засоби колективного, індивідуального та медичного захисту при аваріях на радіаційно небезпечних об’єктах.

3. Час: 2 години.

4. Місце проведення: учбовий клас.

5. Метод проведення:практичне заняття.

А) Література:

1. Закон України “Про поводження з радіоактивними відходами”, 1995.

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. №192 “Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв’язку при надзвичайних ситуаціях”.

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.1999 р. №2303 “Про створення Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій”.

4. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення при великомасштабних аваріях на атомних електростанціях. - Київ: МОЗУ АМНУ, 2001.

5. Петриченко О.О. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення при аваріях на атомних станціях. - Київ, 2001.

6. Основи організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій /Під ред. В.В. Дурдинця і В.О. Волошина – Київ: Медекол, 1999.

7. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000.

8. Гридасов В.І., Ковальов В.М., Катрис М.В. та ін. Медицина катастроф. – Харків: “Золоті сторінки”, 2002.

9. Дубицький А.Ю., Семенов І.О., Чепкий Л.П. Медицина катастроф. - Київ: Курс, 1999.

10. Медицина катастроф /Під ред. проф. Кочіна. - К: “ Здоров’я”, 2001.

Б) Тести по темі.

В) Наочні приладдя:

- таблиці №№ 3.1, 3.2, 3.3;

- прозірки № 3а, 3б, 3в.

Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.

1. Вступ………………………………………………………….………………….. 5 хвилин
2. Причини та медико-санітарні наслідки аварій на радіаційно небезпечних об’єктах. Оцінка радіаційної обстановки в осередку надзвичайної ситуації. Прилади радіаційної розвідки. Засоби колективного, індивідуального та медичного захисту……………………………………………………………….   50 хвилин
3. Рішення тестів……………………….……………………………………........... 20 хвилин
4. Підведення підсумків заняття…………………………………………………... 5 хвилини
  Разом…………………………………………………………................................ 80 хвилин

 

 

Заняття починається з перевiрки за списком студентiв, об'явлення теми, мети та плану заняття. Далі іде викладання та розбір учбових питань, які розглядаються на занятті. Перевірка підготовки студентів до заняття проводиться в ході вивчення учбових запитань. Наприкінці заняття проводиться вихідний контроль засвоєння знань шляхом рішення тестів, підводиться підсумок заняття, в ході якого студент заповнює "Індивідуальний план студента", і задається завдання до наступного заняття.

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  5. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  9. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  10. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  11. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.
  12. БУХГАЛТЕРСЬКІ ПРОВЕДЕННЯ З РОЗРАХУНКІВ ІЗ ПДВ




Переглядів: 834

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Авіаційні катастрофи. | Причини та медико-санітарні наслідки аварій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.