МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Методика проведення заняття.План проведення практичного заняття Учбово-матеріальне забезпечення. ТЕМА 3. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах, їх медико-санітарні наслідки. Тема № 3. 2. Учбові цілі: - знати причини та медико-санітарні наслідки аварій на радіаційно небезпечних об’єктах; - знати методику оцінки радіаційної обстановки в осередку надзвичайної ситуації; - знати принципи роботи та призначення приладів радіаційної розвідки, контролю радіоактивного зараження та опромінення; - знати та вміти використовувати засоби колективного, індивідуального та медичного захисту при аваріях на радіаційно небезпечних об’єктах. 3. Час: 2 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Закон України “Про поводження з радіоактивними відходами”, 1995. 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. №192 “Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв’язку при надзвичайних ситуаціях”. 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.1999 р. №2303 “Про створення Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій”. 4. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення при великомасштабних аваріях на атомних електростанціях. - Київ: МОЗУ АМНУ, 2001. 5. Петриченко О.О. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення при аваріях на атомних станціях. - Київ, 2001. 6. Основи організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій /Під ред. В.В. Дурдинця і В.О. Волошина – Київ: Медекол, 1999. 7. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000. 8. Гридасов В.І., Ковальов В.М., Катрис М.В. та ін. Медицина катастроф. – Харків: “Золоті сторінки”, 2002. 9. Дубицький А.Ю., Семенов І.О., Чепкий Л.П. Медицина катастроф. - Київ: Курс, 1999. 10. Медицина катастроф /Під ред. проф. Кочіна. - К: “ Здоров’я”, 2001. Б) Тести по темі. В) Наочні приладдя: - таблиці №№ 3.1, 3.2, 3.3; - прозірки № 3а, 3б, 3в. Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.
Заняття починається з перевiрки за списком студентiв, об'явлення теми, мети та плану заняття. Далі іде викладання та розбір учбових питань, які розглядаються на занятті. Перевірка підготовки студентів до заняття проводиться в ході вивчення учбових запитань. Наприкінці заняття проводиться вихідний контроль засвоєння знань шляхом рішення тестів, підводиться підсумок заняття, в ході якого студент заповнює "Індивідуальний план студента", і задається завдання до наступного заняття.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|