МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Методика проведення заняття.План проведення практичного заняття Учбово-матеріальне забезпечення. ТЕМА 3. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах, їх медико-санітарні наслідки. Тема № 3. 2. Учбові цілі: - знати причини та медико-санітарні наслідки аварій на радіаційно небезпечних об’єктах; - знати методику оцінки радіаційної обстановки в осередку надзвичайної ситуації; - знати принципи роботи та призначення приладів радіаційної розвідки, контролю радіоактивного зараження та опромінення; - знати та вміти використовувати засоби колективного, індивідуального та медичного захисту при аваріях на радіаційно небезпечних об’єктах. 3. Час: 2 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Закон України “Про поводження з радіоактивними відходами”, 1995. 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. №192 “Про затвердження Положення про організацію оповіщення і зв’язку при надзвичайних ситуаціях”. 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.1999 р. №2303 “Про створення Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій”. 4. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення при великомасштабних аваріях на атомних електростанціях. - Київ: МОЗУ АМНУ, 2001. 5. Петриченко О.О. Організація лікувально-евакуаційного забезпечення при аваріях на атомних станціях. - Київ, 2001. 6. Основи організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій /Під ред. В.В. Дурдинця і В.О. Волошина – Київ: Медекол, 1999. 7. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000. 8. Гридасов В.І., Ковальов В.М., Катрис М.В. та ін. Медицина катастроф. – Харків: “Золоті сторінки”, 2002. 9. Дубицький А.Ю., Семенов І.О., Чепкий Л.П. Медицина катастроф. - Київ: Курс, 1999. 10. Медицина катастроф /Під ред. проф. Кочіна. - К: “ Здоров’я”, 2001. Б) Тести по темі. В) Наочні приладдя: - таблиці №№ 3.1, 3.2, 3.3; - прозірки № 3а, 3б, 3в. Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.
Заняття починається з перевiрки за списком студентiв, об'явлення теми, мети та плану заняття. Далі іде викладання та розбір учбових питань, які розглядаються на занятті. Перевірка підготовки студентів до заняття проводиться в ході вивчення учбових запитань. Наприкінці заняття проводиться вихідний контроль засвоєння знань шляхом рішення тестів, підводиться підсумок заняття, в ході якого студент заповнює "Індивідуальний план студента", і задається завдання до наступного заняття.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|