МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета заняття.ПЛАН Питання до самоконтролю Завдання до заняття Мета заняття. ПЛАН 1. Земські школи Північноприазовського регіону. 2. Принципи навчання в народних школах регіону. 3. Вдосконалення методів та прийомів навчання у народних школах. 4. Характерні особливості форм організації навчання у земських школах Північного Приазов’я. Навчальна –сприяти оволодінню студентами поняттями «земська школа», «принципи навчання», «методи», «прийоми» навчання, «форми організації навчання»; сприяти розумінню закономірностей та характеристики педагогічних явищ, пояснити умови формування та розвитку педагогічних процесів. Розвивальна –педагогічне, аналітичне мислення студентів. Виховна – любов до вчительської професії. Студент повинен знати: закономірності і принципи, методи, ефективні засоби, форми організації навчального процесу навчання в земських школах регіону. Студент повинен уміти: визначати і характеризувати принципи, методи, засоби, фоми організації навчання, які застосував земський учитель у народних школах регіону. Основні поняття теми: Еволюція, засоби навчання, методи навчання, прийоми навчання, принципи навчання, форми організації навчання · Підготуватися до заняття за рекомендованими джерелами. · Підготувати усне повідомлення на тему «Сучасний розвиток освіти у Бердянську». ІІ. Індивідуальна робота студента
1. Скласти бесіду або диспут для учнів 5 – 11 класів на тему: «Відомі письменники рідного краю» або для учнів 10 – 11 класів «Життя і педагогічна діяльність М.О. Корфа», «Шляхетний червоний адмірал – П.П. Шмідт» (від 10 до 20 хв.). 1. Дайте характеристику земській школі Північноприазовського регіону. 2. Охарактеризуйте принципи навчання у земській школі. 3. Які методи навчання використовували вчителі земських шкіл у своїй діяльності? 4. Назвіть основні форми організації навчання у земських школах Північного Приазов’я. Рекомендована література: 1. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с. 2. Кушніренко І.К., Жилінський В.І. М.О. Корф: справа всього життя. – Запоріжжя: Дніпропетровський металург, 2011. – 300 с. 3. Кушніренко І.К., Жилінський В.І. Освіта Гуляйпільщини. - Запоріжжя: Дніпропетровський металург, 2011. – 430 с. Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №4. Освітні діячі Північного Приазов’я наприкінці ХІХ століття І. Теоретичні положення теми заняття 1. Керівники та організатори освітніх процесів у Північно-Приазовському регіоні: Я.П. Новицький та М.О. Каришев (Олександрівський повіт), В.Є. Гаєвський та О.П. Товбич (Бердянський повіт), М.Ф. Гофман (Мелітопольський повіт), Ф.А. Хартахай (Маріупольський повіт). 2. Організатор земських з’їздів і педагогічних курсів – М.О. Корф. 3. М.О.Каришев та педагогічна освіта в Бердянському та Олександрівському повітах Катеринославської губернії. Навчальна – формувати ідеал учителя на основі прикладів з життя відомих педагогів рідного краю та висвітлених у їх творах вимог до вчительської професії. Розвивальна – розвивати активність, самостійність у процесі оволодіня програмним матеріалом, формувати прагнення підвищувати педагогічну майстерність. Виховна – виховувати любов до професії вчителя. Студент повинен знати: імена освітніх діячів Північноприазовського регіону наприкінці ХІХ століття. Студент повинен уміти:аналізувати офіційні документи, наукову літературу з питань керівництва та організації освітніх процесів у Північноприазовському регіоні в кінці ХІХ століття. Читайте також:
|
||||||||
|