МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета заняття.ПЛАН Питання до самоконтролю Завдання до заняття Мета заняття. ПЛАН 1. Земські школи Північноприазовського регіону. 2. Принципи навчання в народних школах регіону. 3. Вдосконалення методів та прийомів навчання у народних школах. 4. Характерні особливості форм організації навчання у земських школах Північного Приазов’я. Навчальна –сприяти оволодінню студентами поняттями «земська школа», «принципи навчання», «методи», «прийоми» навчання, «форми організації навчання»; сприяти розумінню закономірностей та характеристики педагогічних явищ, пояснити умови формування та розвитку педагогічних процесів. Розвивальна –педагогічне, аналітичне мислення студентів. Виховна – любов до вчительської професії. Студент повинен знати: закономірності і принципи, методи, ефективні засоби, форми організації навчального процесу навчання в земських школах регіону. Студент повинен уміти: визначати і характеризувати принципи, методи, засоби, фоми організації навчання, які застосував земський учитель у народних школах регіону. Основні поняття теми: Еволюція, засоби навчання, методи навчання, прийоми навчання, принципи навчання, форми організації навчання · Підготуватися до заняття за рекомендованими джерелами. · Підготувати усне повідомлення на тему «Сучасний розвиток освіти у Бердянську». ІІ. Індивідуальна робота студента
1. Скласти бесіду або диспут для учнів 5 – 11 класів на тему: «Відомі письменники рідного краю» або для учнів 10 – 11 класів «Життя і педагогічна діяльність М.О. Корфа», «Шляхетний червоний адмірал – П.П. Шмідт» (від 10 до 20 хв.). 1. Дайте характеристику земській школі Північноприазовського регіону. 2. Охарактеризуйте принципи навчання у земській школі. 3. Які методи навчання використовували вчителі земських шкіл у своїй діяльності? 4. Назвіть основні форми організації навчання у земських школах Північного Приазов’я. Рекомендована література: 1. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с. 2. Кушніренко І.К., Жилінський В.І. М.О. Корф: справа всього життя. – Запоріжжя: Дніпропетровський металург, 2011. – 300 с. 3. Кушніренко І.К., Жилінський В.І. Освіта Гуляйпільщини. - Запоріжжя: Дніпропетровський металург, 2011. – 430 с. Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №4. Освітні діячі Північного Приазов’я наприкінці ХІХ століття І. Теоретичні положення теми заняття 1. Керівники та організатори освітніх процесів у Північно-Приазовському регіоні: Я.П. Новицький та М.О. Каришев (Олександрівський повіт), В.Є. Гаєвський та О.П. Товбич (Бердянський повіт), М.Ф. Гофман (Мелітопольський повіт), Ф.А. Хартахай (Маріупольський повіт). 2. Організатор земських з’їздів і педагогічних курсів – М.О. Корф. 3. М.О.Каришев та педагогічна освіта в Бердянському та Олександрівському повітах Катеринославської губернії. Навчальна – формувати ідеал учителя на основі прикладів з життя відомих педагогів рідного краю та висвітлених у їх творах вимог до вчительської професії. Розвивальна – розвивати активність, самостійність у процесі оволодіня програмним матеріалом, формувати прагнення підвищувати педагогічну майстерність. Виховна – виховувати любов до професії вчителя. Студент повинен знати: імена освітніх діячів Північноприазовського регіону наприкінці ХІХ століття. Студент повинен уміти:аналізувати офіційні документи, наукову літературу з питань керівництва та організації освітніх процесів у Північноприазовському регіоні в кінці ХІХ століття. Читайте також:
|
||||||||
|