МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Питання до самоконтролюЗавдання до заняття Мета заняття. ПЛАН 1. Прогресивна та поліетнічна спрямованість освітянської діяльності повітових земств Північного Приазов’я. 2. Характеристика фактору педагогічної дифузії земської школи. 3. Особливості болгарської народної школи. 4. Характерні тенденції німецьких шкіл Північного Приазов’я. Навчальна –сприяти оволодінню і розумінню поняття «педагогічна дифузія». Розвивальна – розвивати активність, самостійність під час оволодіня програмним матеріалом, формувати прагнення підвищувати педагогічну майстерність. Виховна – формувати любов до вчительської професії. Студент повинен знати:головні тенденції розвитку освіти Північно-Приазовського регіону наприкінці ХІХ століття. Студент повинен уміти:здійснювати порівняльний аналізболгарської та німецької народних шкіл Північного Приазов’я кінця ХІХ століття. Основні поняття теми: Земства, земська школа, педагогічна дифузія, фактор, тенденція · Підготуватися до заняття за рекомендованими джерелами. · Підготувати усне повідомлення про вищі навчальні заклади міст: Бердянськ, Маріуполь, Мелітополь, Запоріжжя Північноприазовського регіону. ІІ. Індивідуальна робота студента
1. Скласти таблицю (на вибір студентів): «Навчальні заклади Північноприазовського регіону кінця ХІХ століття» або «Навчальні заклади у м. Бердянська кінця ХІХ століття».
Зробити висновки 1. Яким був стан освіти у Північному Приазов’ї до введення земських установ? 2. Як характеризує Б.Б. Веселовський політику селянських земств в освітянській галузі? 3. Як Ви розумієте фактор педагогічної дифузії земської школи Північноприазовського регіону? 4. Яким було ставлення К.Д. Ушинського до земських шкіл Північного Приазов’я? 5. Дайте характеристику болгарської земської школи. 6. Розкрийте тенденції німецьких шкіл Північного Приазов’я. Рекомендована література 1. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с. 2. Бердянского уездного земского собрания с 1866 по 1908 гг. В ІІІ-х т. – Т. ІІ. – Москва : Типография Московского товарищества Н.Л. Казецкого. – 1910. – 887 с. 3. Очерки деятельности Бердянского уездного земства по народному образованию (1866 – 1896 гг.). – Бердянск, 1897. – 54 с. 4. Народи Північного Приазов’я (етнічний склад та особливості побутової культури). – Запоріжжя : «Просвіта». – 1997. – 178 с.
Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №3. Еволюція змісту освіти у народних школах Північного Приазов’я наприкінці ХІХ століття. І. Теоретичні положення теми заняття Читайте також:
|
|||||||||||||
|