Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання до самоконтролю

Завдання до заняття

Мета заняття.

ПЛАН

1. Прогресивна та поліетнічна спрямованість освітянської діяльності повітових земств Північного Приазов’я.

2. Характеристика фактору педагогічної дифузії земської школи.

3. Особливості болгарської народної школи.

4. Характерні тенденції німецьких шкіл Північного Приазов’я.

Навчальнасприяти оволодінню і розумінню поняття «педагогічна дифузія».

Розвивальна розвивати активність, самостійність під час оволодіня програмним матеріалом, формувати прагнення підвищувати педагогічну майстерність.

Виховнаформувати любов до вчительської професії.

Студент повинен знати:головні тенденції розвитку освіти Північно-Приазовського регіону наприкінці ХІХ століття.

Студент повинен уміти:здійснювати порівняльний аналізболгарської та німецької народних шкіл Північного Приазов’я кінця ХІХ століття.

Основні поняття теми:

Земства, земська школа, педагогічна дифузія, фактор, тенденція

· Підготуватися до заняття за рекомендованими джерелами.

· Підготувати усне повідомлення про вищі навчальні заклади міст: Бердянськ, Маріуполь, Мелітополь, Запоріжжя Північноприазовського регіону.

ІІ. Індивідуальна робота студента

 

1. Скласти таблицю (на вибір студентів): «Навчальні заклади Північноприазовського регіону кінця ХІХ століття» або «Навчальні заклади у м. Бердянська кінця ХІХ століття».

Пор. №   Тип навчального закладу Хто навчався? Зміст навчання Головні проблеми навчального процесу

Зробити висновки

1. Яким був стан освіти у Північному Приазов’ї до введення земських установ?

2. Як характеризує Б.Б. Веселовський політику селянських земств в освітянській галузі?

3. Як Ви розумієте фактор педагогічної дифузії земської школи Північноприазовського регіону?

4. Яким було ставлення К.Д. Ушинського до земських шкіл Північного Приазов’я?

5. Дайте характеристику болгарської земської школи.

6. Розкрийте тенденції німецьких шкіл Північного Приазов’я.

Рекомендована література

1. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с.

2. Бердянского уездного земского собрания с 1866 по 1908 гг. В ІІІ-х т. – Т. ІІ. – Москва : Типография Московского товарищества Н.Л. Казецкого. – 1910. – 887 с.

3. Очерки деятельности Бердянского уездного земства по народному образованию (1866 – 1896 гг.). – Бердянск, 1897. – 54 с.

4. Народи Північного Приазов’я (етнічний склад та особливості побутової культури). – Запоріжжя : «Просвіта». – 1997. – 178 с.

 

Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №3.

Еволюція змісту освіти у народних школах Північного Приазов’я наприкінці ХІХ століття.

І. Теоретичні положення теми заняття


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання до самоконтролю | Мета заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.