Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання до заняття

Мета заняття.

ПЛАН

Питання до самоконтролю

Завдання до заняття

· Підготуватися до заняття за матеріалами лекції та рекомендованими джерелами.

 

ІІ. Індивідуальна робота студента

1. Підготувати презентацію, яка висвітлює життєвий шлях та педагогічну діяльність М.О. Корфа (робота у групах).

 

1. Охарактеризуйте фактори професійного становлення земського вчителя у Північному Приазов’ї.

2. Яким було матеріальне становище земського вчителя у Бердянському повіті?

3. Якою була підготовка вчительських кадрів у Північному Приазов’ї?

Рекомендована література:

1. Шумілова І.Ф. Розвиток земських шкіл Північного Приазов’я: історико-педагогічний аспект: Монографія. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – 206 с.

2. Бердянского уездного земского собрания с 1866 по 1908 гг. В ІІІ-х т., Т. ІІ. – Москва : Типография Московского товарищества Н.Л. Казецкого. – 1910. – 887 с.

3. Очерки деятельности Бердянского уездного земства по народному образованию (1866 – 1896 гг.). – Бердянск, 1897. – 54 с.

 

Тема семінарського заняття з педагогічного краєзнавства №6.

Відомі діячі Північного Приазов’я кінця ХІХ – початку ХХ століть

І. Теоретичні положення теми заняття

1. Учні Бердянської чоловічої гімназії.

2. П.П. Шмідт – червоний адмірал.

3. Всесвітньо відомий бактеріолог В.А. Хавкін.

4. Викладач Бердянського педагогічного технікуму – К.М. Зіньківський.

Навчальнаприщеплювати студентам любов до педагогічного фаху, формувати ідеал вчителя на основі прикладів життя відомих педагогів рідного краю та висвітлених у їх творах вимог до вчительської професії.

Розвивальна розвивати активність, самостійність у процесі оволодіня програмним матеріалом, формувати прагнення підвищувати педагогічну майстерність.

Виховна виховувати у майбутніх учителів риси, необхідні для майбутньої роботи з учнями.

Студент повинен знати:імена історичних діячів рідного краю, детермінованість освітніх процесів економічними, політичними, культурними та соціальними чинниками; закономірності та тенденції розвитку освітнього процесу у Північноприазовському регіоні.

Студент повинен уміти: аналізувати, порівнювати і зіставляти освітні явища та процеси, формулювати і висловлювати власну точку зору в усній і письмовій формі щодо закономірностей та тенденцій розвитку педагогічних явищ і процесів, що відбувалися у Північноприазовському регіоні та в Україні в ХІХ на початку ХХ століть.

· Підготуватися до заняття за матеріалами лекції та рекомендованими джерелами.

· До теоретичних питань заняття дібрати матеріали періодичних видань, де б висвітлюються додаткові відомості про відомих діячів рідного краю. Зробити висновки.

ІІ. Індивідуальна робота студента

1. Розробити текст екскурсії за методичними рекомендаціями з підготовки до екскурсії.

Зразок методичної розробки екскурсії

1. Маршрут: вул. П.Шмідта.

2. Об’єкти показу: Будівля БДПУ – меморіальний будинок-музей ім. П.П. Шмідта – гімназія «Надія».

3. Час: 20 – 30 хв.

4. Мета екскурсії: навчальна, розвивальна, виховна.

5. Найменування підтем і перелік основних питань: підтеми: 1. Парк ім. П.Шмідта. 2. Бердянський державний педагогічний університет. 3. Меморіальний будинок-музей ім. П.П. Шмідта. 3. Гімназія «Надія».

6. Методичні вказівки: використовувати прийом репортажу, представляючи будівлю кінця ХІХ століття – Бердянський державний педагогічний університет. Дотримуватись синхронності розповіді і показу об’єктів, які розташовані на вулиці ім. П.П. Шмідта. Характеризуючи вигляд вулиці кінця ХІХ ст., використовувати для показу її планування і забудову. Використовувати у розповіді назви провулків, за яким проходить маршрут задля метою характеристики минулого.

Методичні рекомендації підготовки до бесіди-аналізу екскурсії

1. Короткий вступ.

2. Аналіз змісту матеріалу.

3. Аналіз універсальних і специфічних засобів виразності.

4. Узагальнення змісту матеріалу.

При розробці бесіди-аналізу екскурсії до музею слід продумати, як підвищити виховний вплив, а саме визначити:

1. Мету бесіди-аналізу згідно з віковими особливостями та інтересами учнів.

2. Варіанти зосередження уваги учнів на обговорюваному об’єкті в момент початку бесіди.

3. Умови створення невимушеної атмосфери сприйняття поданого матеріалу учнями.

4. Елементи дискусій, діалогів у обговоренні екскурсії.

Загальна структура бесіди-аналізу екскурсії

Для посилення уваги учнів на обговорюваному об’єкті або експонаті можна запропонувати такі питання:

Перша група питань допомагає зрозуміти тематичний задум екскурсії: «Про що розповідав екскурсовод?» або «Про що була екскурсія?»

Друга група питань допомагає зрозуміти ідейний зміст екскурсії, ставлення екскурсовода до відображених подій або осіб: «Яка головна думка викладеного матеріалу?», «Як екскурсовод ставиться до описуваних подій?», «Для чого Ви прослухали екскурсію і подивились експонати?».

Третя група питань допомагає спрямувати учнів на розуміння єдності змісту і форми викладення матеріалу: «Якими словами екскурсовод зображує події минулого?»

Четверта група питань використовується для уточнення оцінки учнями запропонованого матеріалу (змісту) екскурсії: «Чи сподобалась Вам екскурсія?», «Чому?», «Що Ви можете взяти для себе, які приклади?», «Що б Ви хотіли перейняти у людей, яким присвячено екскурсію?».

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. V. Завдання.
  4. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аудит, його мета та завдання
  12. Багатокритеріальні завдання оптимального керування




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета заняття. | Висновок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.