VII. Підсумки уроку
Виконання письмових вправ
Виконання усних вправ
VI. Формування первинних умінь
1.Чи можна описати коло навколо прямокутної трапеції?
2.У трапеції три сторони рівні. Чи можна в таку трапецію вписати коло? Чи можна навколо такої трапеції описати коло? 1.Визначте, чи можна описати коло навколо чотирикутника ABCD, якщо кути А, В, С, D дорівнюють відповідно:
а) 90°, 90°, 20°, 160°; б) 5°, 120°, 175°, 60°.
2.Знайдіть невідомі кути:
а) вписаного чотирикутника, якщо два з них дорівнюють 46° і 125°;
б) вписаної трапеції, якщо один із них дорівнює 80°;
в) вписаного чотирикутника, діагоналі якого точкою перетину діляться навпіл.
3.Знайдіть периметр:
а) описаного чотирикутника, три послідовні сторони якого дорівнюють 7 см, 9 см і 8 см;
б) описаної трапеції, бічні сторони якої дорівнюють 3 см і 11 см.
4.Рівнобедрена трапеція описана навколо кола. Знайдіть середню лінію трапеції, якщо її бічна сторона дорівнює 7 см.
5.Діагональ ромба, що виходить з вершини кута 60°, дорівнює 24 см. Знайдіть радіус кола, вписаного в ромб.
Засвоєння учнями змісту основних тверджень перевіряємо під час Виконання завдання.
Які помилки допущено в зображенні чотирикутників (див. рис)?
а)
| б) АВ = 5 см, ВС = 5,5 см
|
|
| в) О — центр кола; ABCD - трапеція
| г)
|
|
|
Читайте також: - II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- IV. Підсумок уроку
- IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
- IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
- VIІ. Підсумок уроку
- VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
- Аналіз та оцінка проведеного уроку
- Вимоги до проведення сучасного уроку
- Вимоги до уроку
- Додатковий матеріал до уроку
- Додаток №1 до уроку 19
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|