Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






ІI. Актуалізація опорних знань

I. Організаційний момент

Тип уроку: урок засвоєння знань

Форма проведення:урок з використанням ІКТ

Методи і конкретні прийоми:

1. Інформаційно-рецептивні ( словесні, наочні);

2. Візуальні ( робота з таблицями);

3. Інтерактивні методи;

4. Мультимедійні.

Обладнання:дошка, плакат з графіками квадратичних функцій, проектор, комп’ютерні презентації.

Терміни і поняття:нулі функції, проміжки зростання і спадання функції. Додатні і від’ємні значення функції; координати вершини параболи, вісь симетрії.

План уроку:
I. Організаційний момент. (2 хв)
II. Перевірка домашнього завдання і актуалізація знань. (10 хв)
III. Теоретична частина. (15 хв)
IV. Практична частина. (10 хв)
V. Підсумок уроку. (5 хв)

VІ. Д/з (3 хв)

Хід уроку:

Вітання вчителя з класом. Пояснення ходу уроку.

Тестові завдання - гра «АБВГД-ейка» (Презентація № 1)

слайд № 1

 

 

слайд № 2

 

 

слайд № 3

 

 

слайд № 4

 

 

слайд № 5

 

 

слайд № 6

 

слайд № 7

 

слайд № 8


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу | IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.