Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу


Тема: Гімнастика

Мета: Формувати в учнів сміливість, рішучість та повагу до

національних традицій.

Завдання: 1. Вдосконалити техніку виконання опорних стрибків.

2. Розвивати силу, гнучкість та координацію за допомогою вправ на гімнастичних снарядах.

3. Навчити танцювальних елементів гопака

Обладнання: секундомір, рулетка, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастична стінка та місток, гімнастичний кінь, магнітофон.

^ Місце проведення: спортивний зал

Проводить урок:

 

 


 

 

Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
4. В. п. 5 – 7. Стійка на правій нозі; ліву вбік, на носок; три пружні нахили ліворуч, праву руку за голову. 8. В. п. 3) В. п.: о. с, ноги нарізно, руки на поясі. 1. Поворот тулуба ліворуч, ліву руку в сторону. 2. Нахил уперед — праворуч, ліву руку вперед (доторкнутися до носка правої ноги). 3. Випростатися, ліву руку в сторону. 4. В. п. 4) В. п.: о. с, руки в сторони. 1. Ліву ногу вперед, сплеск під ногою. 2. В. п. 3. Праву ногу вперед, сплеск під ногою. 4. В. п. 6-7 р. 6-7 р. Ноги в колінах не згинаємо Нога пряма
5) В. п.: о. с, ноги нарізно, руки на поясі. 1 – 2. Півприсід на правій нозі, нахил ліворуч, сплеск над головою. 3 – 4. В. п. 5 – 6. Півприсід на лівій нозі, нахил праворуч, сплеск над головою. 7 – 8. В. п. 6-7 р. Слідкувати за чіткістю виконання вправ
Основна частина 30 хв
1. Вивчення техніки опорного стрибка у фазах а) Приземлення: — виконати положення півприсід; — правильно виконати положення приземлення та зафіксувати його на 5 с; — стрибок угору на місці у півприсід зі швидким переходом на стопу в позу приземлення; — стрибок із коловим обертом; — стрибок із гімнастичної лави при різних положеннях ніг (ноги нарізно, зігнувши). б) Розбіг: 7 хв Поточним, поточно-груповим методами Вправи виконувати по шеренгам з пере-суванням уперед Інтервал два кроки Кожна колона виконує вправи на своїй лаві Вправи виконувати шеренгами Із просуванням уперед

 


Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
— у випаді вперед правою (лівою) ногою, стрибки зі зміною ніг, руки вільно опущені; — стоячи біля гімнастичної лави, права нога на лаві, підскоки зі зміною ніг; — біг із прискоренням; — відрізками; — через предмети (баскетбольні м'ячі, гімнастичні палки) змінюючи відстань та швидкість бігу; — основна стійка — невеликим відскоком назад; — нахил руки вперед — угору; — упор лежачи — поштовхом ніг прогнутися (виконати змах) — упор стоячи, зігнувши ноги нарізно Кожна колона виконує вправи на своїй лаві Дистанція між учнями два кроки. За сигналом учителя, дистанція між учнями три-чотири кроки
2. Перешиковування в одну шеренгу 1 хв
3. Виконання опорного стрибка через гімнастичного коня боком з поворотом на 90º (кінь стоїть упоперек). 10 хв Потоковим методом Забезпечити страховку Висота коня 90 см
4. Вимірювання ЧСС за 10 с 30 с Реакція організму на навантаження
5. Вивчення танцювальних елементів гопака: а) бігунець; б) голубець; в) присядка. 5 хв Вправи виконувати під музику
Заключна частина 4 хв
1. Шикування в одну шеренгу 30 с
2. Ходьба, біг у повільному темпі 2 хв
3. Вправи на розслаблення м'язів та відновлення дихання 1 хв
4. Підведення підсумків уроку 30 с
5. Домашнє завдання 30 с Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 


Читайте також:

  1. II. Із програм для 11 класу
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. N байки (з 3 класу)
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. VII. Підсумки уроку
  9. VIІ. Підсумок уроку
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  12. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів




Переглядів: 1070

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання. | ІI. Актуалізація опорних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.