Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу


Тема: Гімнастика

Мета: Формувати в учнів сміливість, рішучість та повагу до

національних традицій.

Завдання: 1. Вдосконалити техніку виконання опорних стрибків.

2. Розвивати силу, гнучкість та координацію за допомогою вправ на гімнастичних снарядах.

3. Навчити танцювальних елементів гопака

Обладнання: секундомір, рулетка, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гімнастична стінка та місток, гімнастичний кінь, магнітофон.

^ Місце проведення: спортивний зал

Проводить урок:

 

 


 

 

Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
4. В. п. 5 – 7. Стійка на правій нозі; ліву вбік, на носок; три пружні нахили ліворуч, праву руку за голову. 8. В. п. 3) В. п.: о. с, ноги нарізно, руки на поясі. 1. Поворот тулуба ліворуч, ліву руку в сторону. 2. Нахил уперед — праворуч, ліву руку вперед (доторкнутися до носка правої ноги). 3. Випростатися, ліву руку в сторону. 4. В. п. 4) В. п.: о. с, руки в сторони. 1. Ліву ногу вперед, сплеск під ногою. 2. В. п. 3. Праву ногу вперед, сплеск під ногою. 4. В. п. 6-7 р. 6-7 р. Ноги в колінах не згинаємо Нога пряма
5) В. п.: о. с, ноги нарізно, руки на поясі. 1 – 2. Півприсід на правій нозі, нахил ліворуч, сплеск над головою. 3 – 4. В. п. 5 – 6. Півприсід на лівій нозі, нахил праворуч, сплеск над головою. 7 – 8. В. п. 6-7 р. Слідкувати за чіткістю виконання вправ
Основна частина 30 хв
1. Вивчення техніки опорного стрибка у фазах а) Приземлення: — виконати положення півприсід; — правильно виконати положення приземлення та зафіксувати його на 5 с; — стрибок угору на місці у півприсід зі швидким переходом на стопу в позу приземлення; — стрибок із коловим обертом; — стрибок із гімнастичної лави при різних положеннях ніг (ноги нарізно, зігнувши). б) Розбіг: 7 хв Поточним, поточно-груповим методами Вправи виконувати по шеренгам з пере-суванням уперед Інтервал два кроки Кожна колона виконує вправи на своїй лаві Вправи виконувати шеренгами Із просуванням уперед

 


Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
— у випаді вперед правою (лівою) ногою, стрибки зі зміною ніг, руки вільно опущені; — стоячи біля гімнастичної лави, права нога на лаві, підскоки зі зміною ніг; — біг із прискоренням; — відрізками; — через предмети (баскетбольні м'ячі, гімнастичні палки) змінюючи відстань та швидкість бігу; — основна стійка — невеликим відскоком назад; — нахил руки вперед — угору; — упор лежачи — поштовхом ніг прогнутися (виконати змах) — упор стоячи, зігнувши ноги нарізно Кожна колона виконує вправи на своїй лаві Дистанція між учнями два кроки. За сигналом учителя, дистанція між учнями три-чотири кроки
2. Перешиковування в одну шеренгу 1 хв
3. Виконання опорного стрибка через гімнастичного коня боком з поворотом на 90º (кінь стоїть упоперек). 10 хв Потоковим методом Забезпечити страховку Висота коня 90 см
4. Вимірювання ЧСС за 10 с 30 с Реакція організму на навантаження
5. Вивчення танцювальних елементів гопака: а) бігунець; б) голубець; в) присядка. 5 хв Вправи виконувати під музику
Заключна частина 4 хв
1. Шикування в одну шеренгу 30 с
2. Ходьба, біг у повільному темпі 2 хв
3. Вправи на розслаблення м'язів та відновлення дихання 1 хв
4. Підведення підсумків уроку 30 с
5. Домашнє завдання 30 с Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 


Читайте також:

  1. II. Із програм для 11 класу
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. N байки (з 3 класу)
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. VII. Підсумки уроку
  9. VIІ. Підсумок уроку
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  12. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів




Переглядів: 992

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання. | ІI. Актуалізація опорних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.