МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання.Конспект уроку з фізичної культури VII. Підсумок уроку. VI. Повідомлення домашнього завдання. V. Закріплення вивченого на уроці. - Молодці! Ось ми і зібрали усі пазли, тепер ми можемо збудувати наш пароплав. (Вчитель з учнями складають пароплав ) - Давайте разом прочитаємо мудрість, яка записана на пароплаві:
Є просто дім, а є ще дім науки, В якому мудрість й сила розуму живе. І хто пізнає насолоду знань, Той звідти вже ніколи не піде. Знання – це мудрість, Мудрість – то є вічність.
- Які дієслова ви тут зустріли ? ( Учень називає дієслово, його час, особу та число ) Живе ( що робить ? ) теп. час, 1 особа однини; Пізнає ( що зробить ) майб. час, 3 особа однини; Не піде ( що зробить ? ) майб. час, 3 особа однини. ( Вчитель записує домашнє завдання на дошці ст.61 Впр. 114) - Молодці, дітки ви сьогодні добре працювали на уроці і дізнались про одну з мудростей. Я бажаю вам, щоб ви завжди пам’ятали, що знання – це невід’ємна частина нашого житя !
Дата:10. 10. 2012 року Тема. Організовуючі вправи. Загальнопідготовчі вправи. Стрибки зі скакалкою. Вправи для формування правильної постави. Вправи для координації рухів. Рухлива гра «М'яч — середньому». Техніка пересування: біг спиною вперед. Удари середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться. Зупинки м'яча: зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча стегном, грудьми. 1.Удосконалювати: а) техніку виконання: — ударів середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться; — зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча, що котиться; — зупинки м'яча стегном, грудьми. б) техніку пересування; біг спиною вперед. 2. Сприяти формуванню правильної постави. 3. Розвивати швидкісно-силові якості, витривалість, координацію рухів. Місце проведення:спортивний зал. Інвентар:м'ячі, скакалки, мішечки, палиці.
Оцінка: Підпис вчителя: Підпис методиста: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|