Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання.

Конспект уроку з фізичної культури

VII. Підсумок уроку.

VI. Повідомлення домашнього завдання.

V. Закріплення вивченого на уроці.

- Молодці! Ось ми і зібрали усі пазли, тепер ми можемо збудувати наш пароплав. (Вчитель з учнями складають пароплав )

- Давайте разом прочитаємо мудрість, яка записана на пароплаві:

 

 

Є просто дім, а є ще дім науки,

В якому мудрість й сила розуму живе.

І хто пізнає насолоду знань,

Той звідти вже ніколи не піде.

Знання – це мудрість,

Мудрість – то є вічність.

 

- Які дієслова ви тут зустріли ?

( Учень називає дієслово, його час, особу та число )

Живе ( що робить ? ) теп. час, 1 особа однини;

Пізнає ( що зробить ) майб. час, 3 особа однини;

Не піде ( що зробить ? ) майб. час, 3 особа однини.

( Вчитель записує домашнє завдання на дошці ст.61 Впр. 114)

- Молодці, дітки ви сьогодні добре працювали на уроці і дізнались про одну з мудростей. Я бажаю вам, щоб ви завжди пам’ятали, що знання – це невід’ємна частина нашого житя !

 

 

Дата:10. 10. 2012 року

Тема. Організовуючі вправи. Загальнопідготовчі вправи. Стрибки зі скакал­кою. Вправи для формування правильної постави. Вправи для коорди­нації рухів. Рухлива гра «М'яч — середньому».

Техніка пересування: біг спиною вперед. Удари середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться. Зупинки м'яча: зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча стег­ном, грудьми.

1.Удосконалювати:

а) техніку виконання:

— ударів середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться;

— зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча, що ко­титься;

— зупинки м'яча стегном, грудьми.

б) техніку пересування; біг спиною вперед.

2. Сприяти формуванню правильної постави.

3. Розвивати швидкісно-силові якості, витривалість, координацію рухів.

Місце проведення:спортивний зал.

Інвентар:м'ячі, скакалки, мішечки, палиці.

 

Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
Підготов- ча 1.Шикування, рапорт, 1 хв Звернути увагу на форму
частина привітання.   одягу і взуття.
(10 хв) Повідомлення завдань   Рапорт за встановленою
  уроку. 2. Організовуючі вправи.   1 хв формою.
  3. Загальнопідготовчі вправи. 8хв Темп виконання повільний.
  1) В. п. — стійка ноги 8-10 Руки розводити долонями
  нарізно, руки за голову. разів догори, прогинаючись у
  1— поворот тулуба ліворуч,   попереку, голову відводити
  руки в сторони (вдих); 2 — в. п. (видих); 3 — поворот тулуба праворуч, руки в сторони (вдих); 4 — в. п. (видих).   назад.
  2) В. п. — стійка ноги 8-10 Темп виконання повільний.
  нарізно, руки в сторони; разів Ноги поставити
  1 — нахил уперед, руки   якнайширше.
  схресно перед грудьми (видих); 2 — в. п. (вдих).    
  3) В. п. ~ о. с, руки вгору. 8-10 Темп виконання середній.
  1 — присід на повній разів Стежити за правильним
  ступні, руки за голову, лікті   присіданням (п'яток від
  опустити (видих); 2 — в. її. (вдих).   підлоги не відривати).
  4) В. п. - о. с. 6-8 разів Темп виконання повільний.
  1-2-3 — випад лівою ногою   Стежити за правильністю
  вперед, руки в сторони і   положення тулуба
  пружинисті погойдування; 4 — в. п. Те саме іншою погою.   (вертикально і прогином у попереку).
  5) В. п. — стійка ноги 6-8 разів Темп виконання середній.
  нарізно, руки перед грудьми у кожен Руки відводити в сторони,
  1-2 — відведення ліктів бік долонями догори, тримати
  назад (два рази). Те саме в інший бік.   їх на рівні плечей.

 

           
    6) В. п.— стійка ноги 8-10 Темп виконання середній.  
    нарізно, руки до плечей навхрест. 1-2 — нахил уперед, руки вгору (видих); 3-4 — в. п. (вдих). разів Нахиляючись, ноги і руки не згинати, спину тримати рівно, дивитися на руки.  
    7) В. п. — о. с. Стрибки Стежити за правильністю  
    на обох ногах, на кожний четвертий стрибок сплеск у долоні над головою. Перейти на ходьбу на місці. стрибків виконання стрибків (на носках) і диханням.  
  Основна 1. Стрибкові вправи: 3 хв Стежити за правильністю  
  частина (27 хв) — стрибки зі скакалкою.   виконання стрибків (м'яко, на носках).  
    2. Вправи для формування правильної постави. (Див. урок 13.) 5 хв Стежити за правильністю виконання вправ.  
    3. Вправи для координації рухів. 3 хв Виправляти помилки.  
    4. Техніка пересування: — біг спиною вперед. 3 хв Фронтально-потоковий метод організації діяльності.  
    5. Удари по м'ячу ногою: — удари середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться. 4 хв Груповий метод організації діяльності.  
    6. Зупинки м'яча: — зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча, що котиться; — зупинки м'яча стегном, грудьми. 5 хв Груповий метол організації діяльності. Виправляти помилки.  
    7. Рухлива гра «М'яч — середньому». 4 хв Повторити правила гри.  
  Підсумкова 1. Шикування. 1 хв    
  частина (3 хв) 2. Вправи на відновлення дихання. 1 хв    
    3. Підведення підсумків уроку. 1 хв Оцінювання.  
           

 

Оцінка:

Підпис вчителя:

Підпис методиста:


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє завдання.
  11. Домашнє завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізкультхвилинка | Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.