МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання.Конспект уроку з фізичної культури VII. Підсумок уроку. VI. Повідомлення домашнього завдання. V. Закріплення вивченого на уроці. - Молодці! Ось ми і зібрали усі пазли, тепер ми можемо збудувати наш пароплав. (Вчитель з учнями складають пароплав ) - Давайте разом прочитаємо мудрість, яка записана на пароплаві:
Є просто дім, а є ще дім науки, В якому мудрість й сила розуму живе. І хто пізнає насолоду знань, Той звідти вже ніколи не піде. Знання – це мудрість, Мудрість – то є вічність.
- Які дієслова ви тут зустріли ? ( Учень називає дієслово, його час, особу та число ) Живе ( що робить ? ) теп. час, 1 особа однини; Пізнає ( що зробить ) майб. час, 3 особа однини; Не піде ( що зробить ? ) майб. час, 3 особа однини. ( Вчитель записує домашнє завдання на дошці ст.61 Впр. 114) - Молодці, дітки ви сьогодні добре працювали на уроці і дізнались про одну з мудростей. Я бажаю вам, щоб ви завжди пам’ятали, що знання – це невід’ємна частина нашого житя !
Дата:10. 10. 2012 року Тема. Організовуючі вправи. Загальнопідготовчі вправи. Стрибки зі скакалкою. Вправи для формування правильної постави. Вправи для координації рухів. Рухлива гра «М'яч — середньому». Техніка пересування: біг спиною вперед. Удари середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться. Зупинки м'яча: зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча стегном, грудьми. 1.Удосконалювати: а) техніку виконання: — ударів середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться; — зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча, що котиться; — зупинки м'яча стегном, грудьми. б) техніку пересування; біг спиною вперед. 2. Сприяти формуванню правильної постави. 3. Розвивати швидкісно-силові якості, витривалість, координацію рухів. Місце проведення:спортивний зал. Інвентар:м'ячі, скакалки, мішечки, палиці.
Оцінка: Підпис вчителя: Підпис методиста: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|