Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання.

Конспект уроку з фізичної культури

VII. Підсумок уроку.

VI. Повідомлення домашнього завдання.

V. Закріплення вивченого на уроці.

- Молодці! Ось ми і зібрали усі пазли, тепер ми можемо збудувати наш пароплав. (Вчитель з учнями складають пароплав )

- Давайте разом прочитаємо мудрість, яка записана на пароплаві:

 

 

Є просто дім, а є ще дім науки,

В якому мудрість й сила розуму живе.

І хто пізнає насолоду знань,

Той звідти вже ніколи не піде.

Знання – це мудрість,

Мудрість – то є вічність.

 

- Які дієслова ви тут зустріли ?

( Учень називає дієслово, його час, особу та число )

Живе ( що робить ? ) теп. час, 1 особа однини;

Пізнає ( що зробить ) майб. час, 3 особа однини;

Не піде ( що зробить ? ) майб. час, 3 особа однини.

( Вчитель записує домашнє завдання на дошці ст.61 Впр. 114)

- Молодці, дітки ви сьогодні добре працювали на уроці і дізнались про одну з мудростей. Я бажаю вам, щоб ви завжди пам’ятали, що знання – це невід’ємна частина нашого житя !

 

 

Дата:10. 10. 2012 року

Тема. Організовуючі вправи. Загальнопідготовчі вправи. Стрибки зі скакал­кою. Вправи для формування правильної постави. Вправи для коорди­нації рухів. Рухлива гра «М'яч — середньому».

Техніка пересування: біг спиною вперед. Удари середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться. Зупинки м'яча: зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча стег­ном, грудьми.

1.Удосконалювати:

а) техніку виконання:

— ударів середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться;

— зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча, що ко­титься;

— зупинки м'яча стегном, грудьми.

б) техніку пересування; біг спиною вперед.

2. Сприяти формуванню правильної постави.

3. Розвивати швидкісно-силові якості, витривалість, координацію рухів.

Місце проведення:спортивний зал.

Інвентар:м'ячі, скакалки, мішечки, палиці.

 

Частина уроку Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
Підготов- ча 1.Шикування, рапорт, 1 хв Звернути увагу на форму
частина привітання.   одягу і взуття.
(10 хв) Повідомлення завдань   Рапорт за встановленою
  уроку. 2. Організовуючі вправи.   1 хв формою.
  3. Загальнопідготовчі вправи. 8хв Темп виконання повільний.
  1) В. п. — стійка ноги 8-10 Руки розводити долонями
  нарізно, руки за голову. разів догори, прогинаючись у
  1— поворот тулуба ліворуч,   попереку, голову відводити
  руки в сторони (вдих); 2 — в. п. (видих); 3 — поворот тулуба праворуч, руки в сторони (вдих); 4 — в. п. (видих).   назад.
  2) В. п. — стійка ноги 8-10 Темп виконання повільний.
  нарізно, руки в сторони; разів Ноги поставити
  1 — нахил уперед, руки   якнайширше.
  схресно перед грудьми (видих); 2 — в. п. (вдих).    
  3) В. п. ~ о. с, руки вгору. 8-10 Темп виконання середній.
  1 — присід на повній разів Стежити за правильним
  ступні, руки за голову, лікті   присіданням (п'яток від
  опустити (видих); 2 — в. її. (вдих).   підлоги не відривати).
  4) В. п. - о. с. 6-8 разів Темп виконання повільний.
  1-2-3 — випад лівою ногою   Стежити за правильністю
  вперед, руки в сторони і   положення тулуба
  пружинисті погойдування; 4 — в. п. Те саме іншою погою.   (вертикально і прогином у попереку).
  5) В. п. — стійка ноги 6-8 разів Темп виконання середній.
  нарізно, руки перед грудьми у кожен Руки відводити в сторони,
  1-2 — відведення ліктів бік долонями догори, тримати
  назад (два рази). Те саме в інший бік.   їх на рівні плечей.

 

           
    6) В. п.— стійка ноги 8-10 Темп виконання середній.  
    нарізно, руки до плечей навхрест. 1-2 — нахил уперед, руки вгору (видих); 3-4 — в. п. (вдих). разів Нахиляючись, ноги і руки не згинати, спину тримати рівно, дивитися на руки.  
    7) В. п. — о. с. Стрибки Стежити за правильністю  
    на обох ногах, на кожний четвертий стрибок сплеск у долоні над головою. Перейти на ходьбу на місці. стрибків виконання стрибків (на носках) і диханням.  
  Основна 1. Стрибкові вправи: 3 хв Стежити за правильністю  
  частина (27 хв) — стрибки зі скакалкою.   виконання стрибків (м'яко, на носках).  
    2. Вправи для формування правильної постави. (Див. урок 13.) 5 хв Стежити за правильністю виконання вправ.  
    3. Вправи для координації рухів. 3 хв Виправляти помилки.  
    4. Техніка пересування: — біг спиною вперед. 3 хв Фронтально-потоковий метод організації діяльності.  
    5. Удари по м'ячу ногою: — удари середньою частиною підйому стопи по нерухомому м'ячу і м'ячу, що котиться. 4 хв Груповий метод організації діяльності.  
    6. Зупинки м'яча: — зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи м'яча, що котиться; — зупинки м'яча стегном, грудьми. 5 хв Груповий метол організації діяльності. Виправляти помилки.  
    7. Рухлива гра «М'яч — середньому». 4 хв Повторити правила гри.  
  Підсумкова 1. Шикування. 1 хв    
  частина (3 хв) 2. Вправи на відновлення дихання. 1 хв    
    3. Підведення підсумків уроку. 1 хв Оцінювання.  
           

 

Оцінка:

Підпис вчителя:

Підпис методиста:


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє завдання.
  11. Домашнє завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізкультхвилинка | Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.