МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
N байки (з 3 класу)n поезії українських письменників-класиків n оповідання українських письменників-класиків n твори дитячої української літератури n науково-художні (з 2 кл.) та науково-популярні твори (з 3 класу) n твори письменників української діаспори n твори класичної і сучасної зарубіжної літератури Види текстів для читання n художні тексти: прозові і віршовані (поезія лірична, сюжетна, пейзажна, байки, п'єси ) n науково-пізнавальні (3 кл.: “ Від слова до книги ”, “ Сторінки для допитливих ”; 4 кл. “ Рости книголюбом ”), n довідкового характеру(словники, енциклопедії). Принцип художньо-естетичної цінності твору n художньо досконалі за змістом і формою (визнаних майстрів слова); n морально-етичного й патріотичного спрямування; n сприяють естетичному й мовленнєвому розвитку учнів. Спрямування на виховання здатності естетично сприймати художні твори, формування загальнолюдських цінностей.
n ознайомлення із суттєвими ознаками жанрів (2кл. – фольклор, вірші; 3кл. – байки, п'єси-казки (спочатку були в 2 кл.),науково-популярні; 4 кл. - міфи, легенди); n ознайомлення з відомостями про життя і творчість письменника (монографічний принцип); n встановлення взаємозв'язку між автором і темою його творчості; n ознайомлення з літературними термінами; n виховання естетичного ставлення до художнього твору. Уведення літературознавчих уявлень і понять (практично) n розпізнавання значення й називання суттєвих ознак понять: тема, сюжет, ідея твору. жанрові особливості твору, композиція, персонаж, його характеристика,дійові особи,мотиви вчинку, художній образ, засоби художньої виразності; n “ Короткий словничок читача ” (4 кл.) – 44 літературознавчі терміни; n розрізнення творів різних жанрів на основі їх суттєвих ознак. Лінійно-концентричний підхід до структурування змісту n 2 кл.: У рідній школі – рідне слово (14 год.) n 3 кл.: Мова – дивний скарб (8год.), Похвала книгам (6 год.); n 4 кл.: Рости книголюбом (6 год.) n 2 кл.: Оповідання (6 год.) n 3 кл.: Оповідання про справи твоїх ровесників (8год.), n 4 кл.: Пригоди і захоплення твоїх ровесників (6 год.) Лінійно-концентричний принцип Наскрізними і найбільшими за питомою вагою темами є: n світ життя сучасної дитини (школа, дружба, пригоди, захоплення, творчість); n природа і людина; мова — писемність — книга; наскрізними жанрами є: n казки, n вірші, n оповідання. неодноразові зустрічі з авторами (Т. Шевченко, М. Рильський, Л. Костенко, М. Сингаївський, В. Сухомлинський та ін.) Монографічний підхід до структурування матеріалу n добір найважливіших відомостей про життя і творчість письменників (2 кл. – в кінці І ч., 3-4 кл. – поруч з текстом) n актуалізація вже відомої та вміщення нової інформації про письменників, n можливість розгляду дітьми портретів митців, n залучення до елементарної краєзнавчої роботи літературного характеру
Комунікативно-мовленнєвий принцип змісту читання nРозвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо); nДіалогова взаємодія з текстом, автором, героями творів; n Формування культури спілкування:Технології інтерактивного навчання – робота в парах, малих групах, колективне обговорення, літературні бесіди, рольові літературні ігри,декламація, драматизація.. Читайте також:
|
||||||||
|