МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
N байки (з 3 класу)n поезії українських письменників-класиків n оповідання українських письменників-класиків n твори дитячої української літератури n науково-художні (з 2 кл.) та науково-популярні твори (з 3 класу) n твори письменників української діаспори n твори класичної і сучасної зарубіжної літератури Види текстів для читання n художні тексти: прозові і віршовані (поезія лірична, сюжетна, пейзажна, байки, п'єси ) n науково-пізнавальні (3 кл.: “ Від слова до книги ”, “ Сторінки для допитливих ”; 4 кл. “ Рости книголюбом ”), n довідкового характеру(словники, енциклопедії). Принцип художньо-естетичної цінності твору n художньо досконалі за змістом і формою (визнаних майстрів слова); n морально-етичного й патріотичного спрямування; n сприяють естетичному й мовленнєвому розвитку учнів. Спрямування на виховання здатності естетично сприймати художні твори, формування загальнолюдських цінностей.
n ознайомлення із суттєвими ознаками жанрів (2кл. – фольклор, вірші; 3кл. – байки, п'єси-казки (спочатку були в 2 кл.),науково-популярні; 4 кл. - міфи, легенди); n ознайомлення з відомостями про життя і творчість письменника (монографічний принцип); n встановлення взаємозв'язку між автором і темою його творчості; n ознайомлення з літературними термінами; n виховання естетичного ставлення до художнього твору. Уведення літературознавчих уявлень і понять (практично) n розпізнавання значення й називання суттєвих ознак понять: тема, сюжет, ідея твору. жанрові особливості твору, композиція, персонаж, його характеристика,дійові особи,мотиви вчинку, художній образ, засоби художньої виразності; n “ Короткий словничок читача ” (4 кл.) – 44 літературознавчі терміни; n розрізнення творів різних жанрів на основі їх суттєвих ознак. Лінійно-концентричний підхід до структурування змісту n 2 кл.: У рідній школі – рідне слово (14 год.) n 3 кл.: Мова – дивний скарб (8год.), Похвала книгам (6 год.); n 4 кл.: Рости книголюбом (6 год.) n 2 кл.: Оповідання (6 год.) n 3 кл.: Оповідання про справи твоїх ровесників (8год.), n 4 кл.: Пригоди і захоплення твоїх ровесників (6 год.) Лінійно-концентричний принцип Наскрізними і найбільшими за питомою вагою темами є: n світ життя сучасної дитини (школа, дружба, пригоди, захоплення, творчість); n природа і людина; мова — писемність — книга; наскрізними жанрами є: n казки, n вірші, n оповідання. неодноразові зустрічі з авторами (Т. Шевченко, М. Рильський, Л. Костенко, М. Сингаївський, В. Сухомлинський та ін.) Монографічний підхід до структурування матеріалу n добір найважливіших відомостей про життя і творчість письменників (2 кл. – в кінці І ч., 3-4 кл. – поруч з текстом) n актуалізація вже відомої та вміщення нової інформації про письменників, n можливість розгляду дітьми портретів митців, n залучення до елементарної краєзнавчої роботи літературного характеру
Комунікативно-мовленнєвий принцип змісту читання nРозвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо); nДіалогова взаємодія з текстом, автором, героями творів; n Формування культури спілкування:Технології інтерактивного навчання – робота в парах, малих групах, колективне обговорення, літературні бесіди, рольові літературні ігри,декламація, драматизація.. Читайте також:
|
||||||||
|