Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



N Художньо-естетичний

N Тематично-жанровий

N Розвиток навичок читання;

n Розвиток навичок зв'язного мовлення;

n Вироблення умінь працювати з текстами дитячої літератури різних авторів, жанрів;

n Збагачення досвіду художньо-естетичного сприйняття художніх творів;

n Формування морально-етичних цінностей через художні образи творів;

n Формування творчих літературних здібностей;

n Розвиток читацької самостійності учнів.

Змістові лінії предмета “ Читання ”

1. Коло читання(жанри, автори, теми)

2. Розвиток навички читання(способи, якісні показники, темп читання)

3. Літературознавча пропедевтика, розвиток умінь аналізувати та розуміти зміст літературного твору(терміни, види аналізу, прийоми осмислення)

4. Досвід читацької діяльності.

4. Робота з дитячою книжкою, інформацією,

( Було:Розвиток навичок самостійно працювати з книжкою)(особливості роботи з книжкою)

5. Розвиток літературно-творчої діяльності на основі прочитаного ( було:Розвиток творчої діяльності школярів)(самовираження через художнє слово)

Завдання до самостійної роботи1.Ознайомтеся з Державним стандартом початкової мовної освіти. Уважно прочитайте державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів початкової школи в межах освітньої галузі «Мови і літератури», зокрема розділ « Літературний компонент «Читання».

2. Письмово дайте відповіді на наступні запитання:

- Що є метою початкового курсу читання?

- Які завдання передбачено реалізувати упродовж роботи з курсу «Читання»?

- Які змістові лінії виокремлено в курсі початкового читання?

3. Дуже коротко, але максимально повно (використовуючи однорідні члени речення) схарактеризуйте зміст і вимоги до результатів навчання за кожною змістовою лінією.

2. Коло читання.
Принципи добору змісту читання
( уперше – 2005, конкретизовано в програмі 2012р.)

n Літературознавчий

n Лінійно-концентричний

nМонографічний - Комунікативно-мовленнєвий (уперше – в 2011р. програмі)

n Сезонно-тематичний

 

Тематично-жанровий принцип: тематика творів для читання в 2-4 класах
Тематика відображає увесь навколишній світ:

- про людину, людські взаємини, пригоди ровесників, шкільне життя, родинні стосунки;

- природу, її красу і мудрість, неповторність у різні пори року, ставлення людей до рослин і тварин;

- державу, Батьківщину, батьківський дім;

- сучасність і минуле, знаменні події;

- рідну мову, виникнення писемності, друкарства, створення книги, бібліотечну справу;

- дитячу літературну творчість тощо

Жанрове й авторське різноманіття творів

n Маліформи усної народної творчості (загадки, скоромовки, прислів'я, приказки, ігри, казки (2 кл. – про тварин,3 кл. – чарівні, 4кл. - побутові), легенди, притчі – з 4 кл.);

n літературні казки всесвітньо відомих казкарів




Переглядів: 836

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Читання | N байки (з 3 класу)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.