МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЧитанняПлан Методика читання Лекція № 1. Зміст предмета “ Читання(літературне читання) ” та його методична реалізація на уроках у 2-4 класах n Читання як навчальний предмет. Сутність і змістові лінії літературної освіти. n Коло читання. Принципи визначення змісту читання. n Літературний розвиток учнів на уроках читання. n Мовленнєвий розвиток учнів на уроках читання. n Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного. Основна література : n Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. для вчителя. – К.: Освіта, 2007. – 334с. n Наумчук М. М.. Сучасний урок української мови в початковій школі (методика і технологія навчання). – Видання друге, доповнене. – Тернопіль: В-во Астон, 2005, - С. 46-59; 78-80; 81-161. n Ткачук Г.П. Методика позакласного читання у початкових класах: Навчально-методичний посібник. – Кам'янець- Подільський : ФОП Сисин О.В., 2-1-. – 264с. n Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: 1-4 кл. К.: Освіта, 2012.- 380 с. n Державний стандарт початкової загальної освіти (2011 р.) Підручники для початкової школи: n Савченко О.Я., Мартиненко В. О. Читанка. - К., 2006. Ключові слова: читання, класне читання, робота з дитячою книгою; типи уроків читання, підручники для читання, змістові лінії Державного стандарту з читання, види читання.
Основні підходи до навчання читання молодших школярів ХІХ ст. – механічне (вивчити напам'ять і дослівно переказати, без запитань і пояснень); К. Д. Ушинський – пояснювальне читання (свідоме засвоєння тексту; прийоми: бесіди, свідоме читання, наочність, тлумачення, запитання);негативне: через надмірне пояснення губилась художня цінність твору, емоційність сприймання. Поч. ХХст. Ц.П.Балталон – виховне читання (великі цікаві реалістичні та науково-популярні твори читав учитель); негативне: відсутність віршів, казок, байок, розвитку навичок читання і мовлення. Літературно-художнє читання (використання високохудожніх творів і ілюстрацій). літературно-компетентнісне. - це основна форма засвоєння змістової та емоційної інформації, особливий засіб розумового й духовного розвитку особистості; - один із основних компонентів розвитку мовленнєвої діяльності школярів; - один з важливих засобів формування особистості. Літературна освіта школярів Концепції безперервної літературної освіти школярів: - Концепція літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі: Проект /О. Я. Савченко, В.О. Мартиненко, Н.Й. Волошина та ін. (Дивослово. – 2002. - №4.) - “ Літературна освіта школярів ” (Н. Скрипченко та ін.) (Поч. шк.-1994. - №3), -“ Літературна освіта молодших школярів в системі рідної мови ” (О. Джежелей) (Поч. шк.-1994. - №1).
Провідні ідеї концепцій літературної освіти - література – це форма суспільної самосвідомості та мистецтво слова, - початкова школа - базова для літературної освіти, - мета – залучення до мистецтва читання, ознайомлення з видатними творами національної та світової літератури. Сутність початкової літературної освіти Читайте також:
|
||||||||
|