МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЧитанняПлан Методика читання Лекція № 1. Зміст предмета “ Читання(літературне читання) ” та його методична реалізація на уроках у 2-4 класах n Читання як навчальний предмет. Сутність і змістові лінії літературної освіти. n Коло читання. Принципи визначення змісту читання. n Літературний розвиток учнів на уроках читання. n Мовленнєвий розвиток учнів на уроках читання. n Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного. Основна література : n Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. для вчителя. – К.: Освіта, 2007. – 334с. n Наумчук М. М.. Сучасний урок української мови в початковій школі (методика і технологія навчання). – Видання друге, доповнене. – Тернопіль: В-во Астон, 2005, - С. 46-59; 78-80; 81-161. n Ткачук Г.П. Методика позакласного читання у початкових класах: Навчально-методичний посібник. – Кам'янець- Подільський : ФОП Сисин О.В., 2-1-. – 264с. n Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: 1-4 кл. К.: Освіта, 2012.- 380 с. n Державний стандарт початкової загальної освіти (2011 р.) Підручники для початкової школи: n Савченко О.Я., Мартиненко В. О. Читанка. - К., 2006. Ключові слова: читання, класне читання, робота з дитячою книгою; типи уроків читання, підручники для читання, змістові лінії Державного стандарту з читання, види читання.
Основні підходи до навчання читання молодших школярів ХІХ ст. – механічне (вивчити напам'ять і дослівно переказати, без запитань і пояснень); К. Д. Ушинський – пояснювальне читання (свідоме засвоєння тексту; прийоми: бесіди, свідоме читання, наочність, тлумачення, запитання);негативне: через надмірне пояснення губилась художня цінність твору, емоційність сприймання. Поч. ХХст. Ц.П.Балталон – виховне читання (великі цікаві реалістичні та науково-популярні твори читав учитель); негативне: відсутність віршів, казок, байок, розвитку навичок читання і мовлення. Літературно-художнє читання (використання високохудожніх творів і ілюстрацій). літературно-компетентнісне. - це основна форма засвоєння змістової та емоційної інформації, особливий засіб розумового й духовного розвитку особистості; - один із основних компонентів розвитку мовленнєвої діяльності школярів; - один з важливих засобів формування особистості. Літературна освіта школярів Концепції безперервної літературної освіти школярів: - Концепція літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі: Проект /О. Я. Савченко, В.О. Мартиненко, Н.Й. Волошина та ін. (Дивослово. – 2002. - №4.) - “ Літературна освіта школярів ” (Н. Скрипченко та ін.) (Поч. шк.-1994. - №3), -“ Літературна освіта молодших школярів в системі рідної мови ” (О. Джежелей) (Поч. шк.-1994. - №1).
Провідні ідеї концепцій літературної освіти - література – це форма суспільної самосвідомості та мистецтво слова, - початкова школа - базова для літературної освіти, - мета – залучення до мистецтва читання, ознайомлення з видатними творами національної та світової літератури. Сутність початкової літературної освіти Читайте також:
|
||||||||
|