Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мал. Техніка читання «по діагоналі».

 

Недоліки методу читання «по діагоналі»:

· сприймається незначна частина тексту;

· важлива інформація залишається поза межами зору.

 
 

 

Мал. Техніка читання слалом.

 

Методи «після читання»:

· маркірування тексту (позначки)

· підготовка виписок.

 

Переваги маркірування тексту (позначок):

· Позначки встановлюють пріоритети, оскільки виділяються важливі місця.

· Позначки дозволяють додатково структурувати текст (умовні знаки).

· Позначки полегшують обробку і повторне читання важливих місць тексту.

· Позначки сприяють ретельному обмірковуванню і кращому сприйняттю і запам'ятовуванню інформації.

Методи і способи маркірування:

· підкреслення, оцінки, записи на полях і т.п.;

· використання кольорових фломастерів;

· маркографія (умовні знаки).


Техніка виписування

· Дослівна виписка.

· Виписка «за змістом» - думка автора передається власними словами.

· Конспективна виписка.

 

SQ 3R – трьох – чи п’ятиступеневий метод, за допомогою якого можна ефективно обробити книгу чи статтю.

 
 


S - Survey

1. Огляд

 

Q - Question

2. Постановка питань Триступеневий

метод

R - Read

3. Читання П’ятиступеневий

метод

R - Recite

4. Узагальнення

 

R - Review

5. Повторення

 

 

1. Огляд - обробка таких допоміжних матеріалів, як:

· Передмова і вступ

· Зміст і текст на обкладинці

· Рубрики і підзаголовки розділів

· Резюме і висновки

· Поіменний і предметний покажчик.

 

2. Постановка питань:

· Чи йде мова про нову чи вже відому інформацію?

· Чи йде мова в даному джерелі інформації про факти, думки, гіпотези?

· Які розділи чи абзаци є важливими, а які - ні?

· Які наміри переслідує автор?

· З якими поглядами можна погодитися, а яким - заперечити ?

· Яку попередню підготовку припускає текст ?

· Чим відрізняється зміст прочитаного від вже відомих знань?

· Чи випливає для мене з прочитаного необхідність дії?

 

3. Читання

4. Узагальнення

5. Повторення

 

2. Проведення нарад


Читайте також:

  1. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  2. N Уроки класного читання
  3. Агротехніка вирощування сіянців модрини
  4. Агротехніка вирощування сіянців ялини
  5. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  6. АНТИЧНА НАУКА І ТЕХНІКА
  7. Архаїчна техніка
  8. Види читання
  9. Вироблення навичок швидкого читання
  10. Вироблення системи читання.
  11. Готельні номери оснащують наступними побутовими приладами: аудіо- та відеотехніка, фени, праски, чайники та ін.
  12. Дидактичні стратегії читання




Переглядів: 948

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги делегування | Проведення наради

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.