Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



N Уроки класного читання

План

N сезонний,

N Тематичний,

n різножанровий (оповідання, вірши, казки, байки, нариси, притчі, біблійні легенди, міфи),

n особистісно-зорієнтований (запитання до окремих творів, підсумкові блоки завдань ),

n літературознавчої пропедевтики,

n виховання і розвитку творчої особистості .

Розкрийте поняття:

n Читання,

n змістові лінії предмета читання,

n принципи добору змісту читання читання,

n літературознавча пропедевтика,

n коло читання,

n мовленнєвий розвиток на уроках читання,

n творча діяльність на основі прочитаного.

 

n І. Мета уроків “ Читання ” в початкових класах.

n 2. Класифікація уроків читання в початкових класах.

n 3. Дидактична структура уроку читання. Робота з текстом.

n 4. Уроки класного читання

n а) уроки ознайомлення з новим твором;

n б) уроки узагальнення знань;

n в) нестандартні уроки.

Література :

n Петренко І. Нестандартні уроки читання у початковій школі: Творчі доробки учасників Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2000" / Петренко І, Домець І., Пензар Л. // Бібліотечка вчителя початкової школи. - 2001.- 1. - Вкл.- С.4-56.

n Петраківська Р. О. Уроки читання в 4 класі. – К.: Основи, 2006.

n Куріпка В. І. Нестандартні уроки читання 3-4 клас.: К.: Основи, 2005.

n Сапун Г. Уроки читання. 4 клас. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005.

n Оцінювання читацьких умінь учнів/ М. М. Наумчук. Сучасний урок української мови в початковій школі (методика і технологія навчання). – Видання друге, доповнене. – Тернопіль: В-во Астон, 2005, - С. 46-59.

Ключові слова:

n структурні компоненти уроку,

n етапи роботи над текстом,

n мотивація навчальної діяльності,

n дидактична структура уроку читання,

n класне читання,

n класифікація уроків читання,

n уроки узагальнення знань,

n нестандартні уроки читання.

Мета уроків “Читання” в початкових класах

n - формувати,

- закріплювати,

- удосконалювати навички

- свідомого,

- правильного,

- виразного читання,

n розвивати потяг до самостійного читання книг.

Супутні завдання:

Розвивати всі види мовленнєвої діяльності:

- навички говоріння і слухання;

- ведення діалогу,

- уміння висловлювати свої думки,

- культуру мовлення.

Основні завдання:

n Пізнавальні: засвоєння інформації, що міститься у творах;

n Виховні: морально-етичне, естетичне, патріотичне та ін.;

n Розвивальні: розвиток спостережливості, пам’яті, культури слухання, аналітико-синтетичних умінь, зіставлення, порівняння, узагальнення, доведення, стійкої уваги, витримки, самостійності, творчих здібностей, навичок самоконтролю тощо;

n Спеціально – навчальні:

- удосконалення техніки читання (поле читання, темп, способи і види читання, виразність, розвиток мовленнєвого апарату, вміння інтонувати речення та ін.);

- здійснення літературознавчої пропедевтики (терміни, аналіз тексту тощо);

- розвиток навичок зв’язного мовлення у зв’язку з прочитаним текстом (відповіді на запитання; репродуктивний, вибірковий, стислий і творчий перекази і т. ін.).

2. Класифікація уроків читання

n Традиційна методика

а) уроки ознайомлення з новим твором;

б) уроки узагальнення знань;


Читайте також:

  1. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  2. Види читання
  3. Вироблення навичок швидкого читання
  4. Вироблення системи читання.
  5. Дидактичні стратегії читання
  6. З історії становлення методики читання. Основний метод навчання дітей читанню
  7. Завершення української національно-демократичної революції, її наслідки та уроки
  8. Інноваційні технології вдосконалення техніки читання
  9. Інтегровані уроки
  10. Інтегровані уроки.
  11. Існує й інша, повніша восьмиетапна модель змін, висловлена (John P.Kotter).У 1995-1996 рр. і викладена Р. Дафтом у книзі « Уроки лідерства », ст. 476.




Переглядів: 1549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
N Придумати продовження до твору тощо. | Етапи опрацювання тексту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.038 сек.