МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
N Уроки класного читанняПлан N сезонний, N Тематичний, n різножанровий (оповідання, вірши, казки, байки, нариси, притчі, біблійні легенди, міфи), n особистісно-зорієнтований (запитання до окремих творів, підсумкові блоки завдань ), n літературознавчої пропедевтики, n виховання і розвитку творчої особистості . Розкрийте поняття: n Читання, n змістові лінії предмета читання, n принципи добору змісту читання читання, n літературознавча пропедевтика, n коло читання, n мовленнєвий розвиток на уроках читання, n творча діяльність на основі прочитаного.
n І. Мета уроків “ Читання ” в початкових класах. n 2. Класифікація уроків читання в початкових класах. n 3. Дидактична структура уроку читання. Робота з текстом. n 4. Уроки класного читання n а) уроки ознайомлення з новим твором; n б) уроки узагальнення знань; n в) нестандартні уроки. Література : n Петренко І. Нестандартні уроки читання у початковій школі: Творчі доробки учасників Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2000" / Петренко І, Домець І., Пензар Л. // Бібліотечка вчителя початкової школи. - 2001.- 1. - Вкл.- С.4-56. n Петраківська Р. О. Уроки читання в 4 класі. – К.: Основи, 2006. n Куріпка В. І. Нестандартні уроки читання 3-4 клас.: К.: Основи, 2005. n Сапун Г. Уроки читання. 4 клас. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. n Оцінювання читацьких умінь учнів/ М. М. Наумчук. Сучасний урок української мови в початковій школі (методика і технологія навчання). – Видання друге, доповнене. – Тернопіль: В-во Астон, 2005, - С. 46-59. Ключові слова: n структурні компоненти уроку, n етапи роботи над текстом, n мотивація навчальної діяльності, n дидактична структура уроку читання, n класне читання, n класифікація уроків читання, n уроки узагальнення знань, n нестандартні уроки читання. Мета уроків “Читання” в початкових класах n - формувати, - закріплювати, - удосконалювати навички - свідомого, - правильного, - виразного читання, n розвивати потяг до самостійного читання книг. Супутні завдання: Розвивати всі види мовленнєвої діяльності: - навички говоріння і слухання; - ведення діалогу, - уміння висловлювати свої думки, - культуру мовлення. Основні завдання: n Пізнавальні: засвоєння інформації, що міститься у творах; n Виховні: морально-етичне, естетичне, патріотичне та ін.; n Розвивальні: розвиток спостережливості, пам’яті, культури слухання, аналітико-синтетичних умінь, зіставлення, порівняння, узагальнення, доведення, стійкої уваги, витримки, самостійності, творчих здібностей, навичок самоконтролю тощо; n Спеціально – навчальні: - удосконалення техніки читання (поле читання, темп, способи і види читання, виразність, розвиток мовленнєвого апарату, вміння інтонувати речення та ін.); - здійснення літературознавчої пропедевтики (терміни, аналіз тексту тощо); - розвиток навичок зв’язного мовлення у зв’язку з прочитаним текстом (відповіді на запитання; репродуктивний, вибірковий, стислий і творчий перекази і т. ін.). 2. Класифікація уроків читання n Традиційна методика а) уроки ознайомлення з новим твором; б) уроки узагальнення знань; Читайте також:
|
||||||||
|