Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтегровані уроки.

Традиційної методики проведення інтегрованих уроків ще немає. Але вчитель завжди усвідомлює головне дидактичне завдання уроку: чи то повторення навчального матеріалу, його закріплення, чи то набуття умінь і навичок, засвоєння нових понять, закономірностей, або ж прагне до реалізації декількох дидактичних завдань, що має місце в комбінованому уроці. Інтегровані ж уроки більш різноманітні, пов’язані з чисельними асоціаціями, наповнені різними емоціями, що надзвичайно важливо в роботі зі школярами.

Інтегровані уроки в початковій школі дають можливість підводити учнів до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки на запропоновану тему. Діти мають можливість застосовувати при цьому арсенал своїх знань, життєвий досвід, зробити власні, нехай незначні, але дуже необхідні кожній дитині, умовиводи і пошукові відкриття.

Інтеграція навчальних предметів – це не лише вимога часу, це і творчість, самобутність, мистецтво педагога . Такий урок

•стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу учнів;

•дає можливість підводити дітей до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки;

•дає змогу учням розкрити їх потенціальні можливості;

•розкриває простір для самореалізації особистості в різних видах діяльності;

•створює умови для формування позитивної мотивації навчання;

•дає поштовх для інтелектуального розвитку і рефлексії;

•впливає на розвиток комунікативної сфери учнів а також сприяє створенню позитивного міжособистісного мікроклімату в учнівському колективі;

•вчить робити обґрунтований особистісний вибір на уроці;

•дає можливість засвоїти певний соціальний досвід та реалізувати природні задатки;

•створює ситуацію успіху;

•сприяє підвищенню самооцінки дітей. З урахуванням цього загальні вимоги до уроку конкретизуються в дидактичних, виховних і розвиваючих вимогах.

До дидактичних (навчальних) вимог відносяться:

•чітке визначення задач кожного предмета, що інтегруються на уроці;

•раціоналізація інформаційного навчання уроку, оптимізація інтегрованого змісту з урахуванням соціальних і особистих потреб;

•раціональне поєднання різноманітних форм і методів;

•творчий підхід до формування структури уроку;

•забезпечення оперативного зворотного зв’язку.

Виховні вимоги до інтегрованого уроку включають:

•визначення виховних можливостей навчального матеріалу, діяльності на урок,

•постановку тільки тих виховних завдань, які органічно витікають із цілей і змісту навчальної роботи;

•формування життєво необхідних якостей: охайності, відповідальності, самостійності, уважності, чесності, колективізму тощо;

•увага і гуманне відношення до учнів, дотримання вимог педагогічного такту, співробітництво зі школярами і зацікавленість у інших успіхах.

До розвивальних вимог відносяться:

•формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності;

•вивчення та врахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування «зони найближчого розвитку»;

•проведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку.

Таким чином, внаслідок дотримання технології проведення інтегрованих уроків забезпечується висока ефективність навчально-виховного процесу.

Використання цих форм уроків має певні переваги, оскільки вони дозволяють урізноманітнювати навчальну діяльність, відійти від чітких рамок стандартного уроку з його незмінною структурою: опитування, пояснення, закріплення, домашнє завдання; сприяють підвищенню активності учнів, а отже – і ефективності уроку. Стимулюючи творчу діяльність учителя та його вихованців, нестандартні уроки створюють сприятливі умови для співпраці, що є надзвичайно важливим у роботі початкової школи.


Читайте також:

  1. Великі інтегровані системи.
  2. Інтегровані маркетингові комунікації
  3. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу.
  4. Інтегровані підходи до управління
  5. Інтегровані підходи до управління (процесний, системний, ситуаційний).
  6. Інтегровані показники здатності учня до професійного самовизначення.
  7. Інтегровані структури міжнародного бізнесу та міжнародні стратегічні альянси
  8. Інтегровані уроки
  9. Інші види інформаційних систем: експертні системи, системи управлінських знань, системи стратегічної інформації, системи бізнес інформації, інтегровані інформаційні системи.
  10. Комп'ютерні інтегровані системи СІМ
  11. Тема 10. Інтегровані інформаційні системи управління підприємством.




Переглядів: 2421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми роботи учнів на уроці. | Дидактичні особливості уроків для учнів шестирічного віку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.