Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтегровані маркетингові комунікації

У зв'язку з великою різноманітністю маркетингових комунікацій вкрай важливо правильне їх поєднання і використання. Згадаймо приклад з сигаретами «Парламент». Відсутність будь–якої іншої комунікації, крім цінової, зробило позиції цієї марки дуже уразливими: як тільки на ринку з'явилися схожі за якістю і ціною сигарети з широкомасштабними рекламними кампаніями (Davidoff, KENT), споживачі стали перемикатися на споживання нових марок. Цей приклад свідчить про важливість комплексного підходу до організації маркетингових комунікацій. Необхідно використовувати різні їх види для досягнення синергетичного ефекту і зміцнення конкурентних позицій.

Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) – це концепція планування маркетингових комунікацій, яка виходить з необхідності оцінки стратегічної ролі їх окремих напрямів (реклами, стимулювання збуту, PR та ін) і пошуку оптимального поєднання для забезпечення чіткості, послідовності і максимізації впливу комунікаційних програм за допомогою несуперечливої інтеграції всіх окремих звернень [1], [6].

ІМК – це процес скоординованої розробки всіх інструментів маркетингової комунікації, від реклами до упаковки, організований таким чином, щоб всі повідомлення направлялися точно на обрану цільову аудиторію і були виконані в одному ключі.

У компаніях, які використовують ІМК, учасники ринку координують інструменти маркетингової комунікації для досягнення синергізму, що дозволяє кожному окремому інструменту надавати більш сильний вплив на підтримку продукції у поєднанні з іншими, ніж якби цей інструмент використовувався самостійно.

Ключова ідея ІМК полягає в наступному: реклама має сильними і слабкими сторонами, які повинні узгоджуватися з іншими елементами комунікаційного комплексу. Різні елементи комунікаційного комплексу повинні використовуватися так, щоб переваги одного відшкодовували недоліки іншого. Комплексна і добре спланована стратегія дозволяє збільшувати індивідуальний ефект кожного з елементів при їх спільному використанні.

ІМК – це організація маркетингового спілкування з єдиних позицій, коли всі форми використовуваних маркетингових комунікацій реалізуються з єдиної точки зору і споживач отримує від рекламодавця всі маркетингові повідомлення, витримані в єдиному ключі.

Особливу роль в даному випадку відіграє жорстка скоординованість всіх дій і відповідність усіх елементів просування (макет в пресі, ТВ–ролик, матеріал для прямої розсилки, інтерв'ю в газеті) єдиного позиціонуванню. Для досягнення цих умов часто використовують рекламні агентства повного циклу послуг, відповідальні за розробку комплексної комунікаційної стратегії та контроль за її виконанням.

 


Читайте також:

  1. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  2. Великі інтегровані системи.
  3. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  4. Види комунікації в управлінні
  5. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  6. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  7. Дослідження ефективності маркетингової комунікації
  8. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ.
  9. Закон ефективної комунікації
  10. Зв'язувальні процеси: комунікації та прийняття рішень
  11. Знову про контроль за результатами діяльності як необхідний елемент сучасної ділової комунікації




Переглядів: 3286

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особисті продажу. | Основні складові системи просування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.