МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особисті продажу.Люди (People). Співробітники компанії, дилери, продавці в магазині і навіть самі споживачі так чи інакше залучені в процес створення маркетингових комунікацій. Очевидно, що в такому вигляді МК, як особисті продажу, роль продавця максимально важлива. Приклад. Спонсорування маркою Marlboro команди Formula–1 можна відносити і до реклами, і до PR, але в даний час у зв'язку зі зростаючим інтересом до спортивних змагань в усьому світі можна говорити і про появу нового виду маркетингових комунікацій – спортивного маркетингу. Просування (Promotion). Природно, всі чотири елементи, що складають просування, є видами маркетингових комунікацій. При цьому кожен з цих елементів включає в себе досить незалежні процеси, які також можуть бути виділені в окремі види маркетингових комунікацій. Приклад. Сигарети «Парламент», що ніколи широко не рекламувалися, майже відразу після своєї появи на російському ринку стали дуже престижною і популярною маркою. Комунікація зі споживачем у даному випадку була організована тільки через ціну – сигарети «Парламент» скрізь коштували в 1,5 – 2 рази дорожче за інші сигарет, що, на думку споживачів, свідчило про престижність марки. Ціна (Рrice). Як і упаковка, вона може бути видом маркетингової комунікації. Іноді ціна товару дає інформації про нього більше, ніж будь–які рекламні кампанії. Товар (Рroduct). Упаковка будь–якого товару (звичайно, якщо він упакований) є одним з найважливіших видів маркетингової комунікації. Упаковка комунікує із споживачем безпосередньо в момент здійснення покупки і є вирішальним аргументом при виборі. Сама назва продукту або фірми виробника також представляє собою форму МК. 3. Місце / канали розповсюдження (Place). Одним з найважливіших видів МК є оформлення місць продажів: POS–матеріали (від англ. Point of Sale), фейсінг (Facing) – розстановка продукції на полицях, фірмове торгове обладнання. Грамотно оформлене місце продажу «підводить» покупця до потрібного вибору, не даючи відволіктися на продукцію конкурентів. Компанії, які розуміють важливість неособистої комунікацій на місці продажу, ведуть справжні війни за магазини, виготовляючи все нову і нову оригінальну поліграфічну продукцію. Отже, маркетингові комунікації пронизують весь комплекс маркетингу, не обмежуючись лише системою просування. Вище вже зазначалося, що дати чітку класифікацію видів маркетингових комунікацій важко внаслідок постійної мінливості їхньої природи. Тим не менш доцільно перерахувати 11 основних видів маркетингових комунікацій, яка відображає практично всю комунікаційну діяльність компаній станом на початок ХХІ ст.: 1) реклама; 2) прямий маркетинг; 3) просування продажів; 4) упаковка; 5) оформлення місць продажів; 6) фірмовий стиль компанії / марки; 7) подієвий маркетинг; 8) спортивний маркетинг; 9) інформаційну присутність в Інтернет; 10) участь у виставках, ярмарках; Читайте також:
|
||||||||
|