МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дослідження ефективності маркетингової комунікаціїІнструменти маркетингових комунікацій Виділяють шість основних інструментів маркетингових комунікацій: 1. Реклама — будь-яка платна не персоніфікована форма інформаційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів. 2. Персональний продаж — будь-яка платна форма усного представлення товару в процесі бесіди з одним або кількома потенційними покупцями під час його продажу з метою формування мотивів купівлі певного товару та партнерами з метою можливого укладання угод про подальше співробітництво. 3. Стимулювання збуту — короткочасні платні примусові заходи заохочення цільової аудиторії до купівлі товару та плідного співробітництва. 4. Зв'язки з громадськістю (Public relations − PR) — будь-яка платна форма особистого чи неособистого інформаційного впливу на громадськість з метою формування позитивного її ставлення до фірми, її діяльності та товарів, що вона випускає, з допомогою засобів масової інформації. 5. Пропаганда – будь-яка безкоштовна, добровільна особиста форма інформаційного впливу на громадськість з метою її інформування про фірму, її діяльність та товари, які вона вробляє. 6. Директ-маркетинг — будь-яка платна форма особистого інформаційного впливу на споживача та партнерів через адресні звернення з метою формування мотивів купівлі певних товарів і довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків та залучення до співробітництва.
Абсолютно точно визначити ефективність окремих видів і засобів комплексу маркетингових комунікацій неможливо. Однак і приблизні підрахунки виправдують себе, тому що дозволяють зробити висновок про доцільність комунікативної діяльності. Дослідження ефективності маркетингової комунікації буває наступних видів: По вимірюваних ефектах розрізняють: – комунікативну (психологічну). Комунікативна ефективність показує, які зміни у свідомості (психіці) цільової аудиторії відбулися під впливом маркетингової комунікації. При вивченні психологічної ефективності реклами оцінюють, в першу чергу, ступінь впливу реклами на психологічні процеси представників цільової аудиторії, адекватність вибору різних засобів впливу. – економічну ефективність. Економічна ефективність показує зміну економічних показників діяльності фірми в результаті здійснення комунікацій. Економічна ефективність маркетингових комунікацій визначається шляхом співвідношення витрат на комунікації й будь-якого економічного показника діяльності фірми: збільшення обсягу реалізації за період комунікативної кампанії, прибутку, кількості покупців і т. ін. За часом проведення дослідження ефективності: – предтестувння. Предтести (тести до початку здійснення комунікації) проводяться для того, щоб знизити ризик невиправданих витрат і забезпечити підтримку товару (підприємству) для заняття їм міцної позиції шляхом виявлення слабких місць у комунікативній стратегії, рекламній концепції, комунікаційних зверненнях і формування особливих суджень про їхню фактичну цінність. – посттестування. При посттестуванні(тестування після проведення комунікативних заходів) перевіряється ефект комунікації в реальних умовах, тобто чи «прориваються» звернення до адресатів, який відсоток упущених представників цільової аудиторії й т. ін.
Читайте також:
|
||||||||
|