МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Аналіз ефективності використання каналів розподілуЗавдання аналізу дистрибуції та джерела інформації для його проведення Маркетинговий аналіз охоплює всі ланки процесу розподілу і здійснюється в певній послідовності. Остання включає в себе такі етапи: – аналіз ефективності використовуваних фірмою каналів розподілу та обґрунтованості їх вибору; – оцінка маркетингових систем розповсюдження та їх впливу на результативність розподільчих процесів в цілому; – діагностика діяльності посередників з позицій забезпечення досягнення цілей розподільчої політики підприємства; – аналіз маркетинг-логістики та її впливу на результати дистрибуції; – оцінка ефективності дистрибуції фірми в порівнянні з конкурентами. Розпочинається маркетинговий аналіз розподільчої політики із з’ясування завдань, які стоять перед ним. Їх конкретний зміст обумовлюється етапами дистрибуції. Успішне проведення маркетингового аналізу дистрибуції вимагає певної інформації. Її джерелами можуть бути: – маркетингові плани, що стосуються політики розподілу; – річні звіти підприємства пор результати його діяльності за минулий період; – підписані договори з посередниками та підприємствами-споживачами на поставку і продаж товарів; – договори з транспортними організаціями на надання відповідних послуг; – звіти про результати маркетингових досліджень дистрибуції, виконані на протязі аналізованого періоду; – договори, укладені підприємством з учасниками вертикальних маркетингових систем; – звіти про функціонування Інтернет-магазину; – інші джерела інформації.
З’ясування рівнів каналів розподілу є вихідним пунктом маркетингового аналізу цієї складової дистрибуції. При його проведенні треба врахувати, що продаж споживчих товарів здійснюється через прямий та опосередкований (одно-дво-трирівневі) канали розподілу. В той же час для реалізації промислових виробів, як правило, можуть бути використані прямі та одно-дворівневі канали збуту. Цей аналіз варто проводити окремо по національних (внутрішніх) та зарубіжних ринках з зазначенням характеристик каналів збуту. Наступним кроком в аналізі каналів розподілу є оцінка обґрунтованості їх вибору, який в цілому залежить від характеру товару, галузі, до якої відноситься підприємство, розмірів ринку, обсягів продажу виробів тощо. Особливо важливим питанням, яке повинно бути вирішено в процесі аналізу, є встановлення обсягів продажу товарів в розрізі різних каналів розподілу. Аналіз обсягів продажу виробів через відповідні канали збуту охоплює: – визначення фактичної величини збуту продукції в порівнянні з плановими показниками; – встановлення питомої ваги товарів, реалізованих через різні рівні каналів розподілу; – оцінка динаміки продажу виробів за 3-5 років. Рентабельність точніше характеризує ефективність функціонування каналів розподілу.
Читайте також:
|
||||||||
|