МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аналіз ефективності використання каналів розподілуЗавдання аналізу дистрибуції та джерела інформації для його проведення Маркетинговий аналіз охоплює всі ланки процесу розподілу і здійснюється в певній послідовності. Остання включає в себе такі етапи: – аналіз ефективності використовуваних фірмою каналів розподілу та обґрунтованості їх вибору; – оцінка маркетингових систем розповсюдження та їх впливу на результативність розподільчих процесів в цілому; – діагностика діяльності посередників з позицій забезпечення досягнення цілей розподільчої політики підприємства; – аналіз маркетинг-логістики та її впливу на результати дистрибуції; – оцінка ефективності дистрибуції фірми в порівнянні з конкурентами. Розпочинається маркетинговий аналіз розподільчої політики із з’ясування завдань, які стоять перед ним. Їх конкретний зміст обумовлюється етапами дистрибуції. Успішне проведення маркетингового аналізу дистрибуції вимагає певної інформації. Її джерелами можуть бути: – маркетингові плани, що стосуються політики розподілу; – річні звіти підприємства пор результати його діяльності за минулий період; – підписані договори з посередниками та підприємствами-споживачами на поставку і продаж товарів; – договори з транспортними організаціями на надання відповідних послуг; – звіти про результати маркетингових досліджень дистрибуції, виконані на протязі аналізованого періоду; – договори, укладені підприємством з учасниками вертикальних маркетингових систем; – звіти про функціонування Інтернет-магазину; – інші джерела інформації.
З’ясування рівнів каналів розподілу є вихідним пунктом маркетингового аналізу цієї складової дистрибуції. При його проведенні треба врахувати, що продаж споживчих товарів здійснюється через прямий та опосередкований (одно-дво-трирівневі) канали розподілу. В той же час для реалізації промислових виробів, як правило, можуть бути використані прямі та одно-дворівневі канали збуту. Цей аналіз варто проводити окремо по національних (внутрішніх) та зарубіжних ринках з зазначенням характеристик каналів збуту. Наступним кроком в аналізі каналів розподілу є оцінка обґрунтованості їх вибору, який в цілому залежить від характеру товару, галузі, до якої відноситься підприємство, розмірів ринку, обсягів продажу виробів тощо. Особливо важливим питанням, яке повинно бути вирішено в процесі аналізу, є встановлення обсягів продажу товарів в розрізі різних каналів розподілу. Аналіз обсягів продажу виробів через відповідні канали збуту охоплює: – визначення фактичної величини збуту продукції в порівнянні з плановими показниками; – встановлення питомої ваги товарів, реалізованих через різні рівні каналів розподілу; – оцінка динаміки продажу виробів за 3-5 років. Рентабельність точніше характеризує ефективність функціонування каналів розподілу.
Читайте також:
|
||||||||
|