Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетинговий аналіз цін з позицій мікросередовища

В контексті мікросередовища фірми варто розглянути, насамперед, порядок маркетингового аналізу цін, за якими продаються товари кінцевим споживачам, бо, врешті-решт, результат маркетингової діяльності підприємства обумовлюється діями фінальних покупців. Їх купівельна поведінка формується переважно під впливом рівня цін на товари. Тому фірма-виробник повинна приділяти значну увагу аналізу цін з точки зору ставлення до них кінцевих покупців. Послідовність його проведення може бути такою:

– встановлення видів ринків, на яких продається даний товар (індивідуальний чи індустріальний);

– вияснення способу визначення ціни, за якою продаються товари кінцевим споживачам. В цьому відношенні розрізняють системи брутто- і нетто-ціноутворення;

– визначення обсягу продажу товарів відповідним групам споживачів в контексті з величиною цін;

– встановлення з позицій кінцевого споживача рівня залежності ціни товару і його вартості.

Другою складовою частиною мікросередовища фірми є посередники. Етапи маркетингового аналізу цін з їх позицій наведені на рисунку 5.5.

Основною ідеєю зазначеного маркетингового аналізу цін є встановлення міри їх сприяння зростанню обсягу продажу товарів підприємства. Її маркетолог повинен мати на увазі, здійснюючи цей аналіз на кожному із етапів вказаних на рис. 5.1.

Рис. 6.1. Етапи маркетингового аналізу цін з позицій посередників

 

Аналіз цін підприємства з позицій конкурентів включає:

– ідентифікацію цінових конкурентів;

– співставлення рівня цін підприємства з інтенсивністю конкуренції на ринку;

– порівняння цінових цілей, стратегій та методики ціноутворення фірми і підприємств-конкурентів;

– співставлення цін підприємства та конкурентів на тлі показників конкурентоздатності товарів;

– оцінку реакції покупців на ціни конкурентів.

Тема 7.
Маркетинговий аналіз дистрибуції


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  11. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  12. Аналіз активів банку




Переглядів: 1065

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинговий аналіз кредитної, фінансової та преміальної політики фірми через призму цін | Аналіз ефективності використання каналів розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.