Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетинговий аналіз кредитної, фінансової та преміальної політики фірми через призму цін

Для продавця ефект від надання покупцю комерційного кредиту виражатиметься додатковим збільшенням обсягу продажу товарів, а, отже, і зростанням прибутку. Здійснюючи маркетинговий аналіз аналітик повинен кількісно оцінити його величину і зробити відповідні висновки. При цьому розмір ефекту продавця за рахунок надання комерційного кредиту може бути розрахований наступним чином:

,

де Екр – ефект від продажу товарів у кредит, тис. грн.;

Пз – приріст прибутку у зв’язку з можливим зростанням обсягу продажу товарів за рахунок надання комерційного кредиту, тис. грн.;

Пкр – плата, яку вносить покупець за користування комерційним кредитом, тис. грн.;

В – вартість товару, проданого в кредит, тис. грн.;

Рр – річна норма рентабельності проданих в кредит товарів, в % до обороту;

Дкр – тривалість періоду кредитування, днів.

Складовою частиною політики ціноутворення з позицій підприємства виступає і фінансова політика. До основних інструментів її реалізації відноситься система знижок з цін. Отже, аналізуючи фінансову політику та її результативність необхідно визначити величину ефекту від застосування системи знижок з ціни.

Надаючи цінові знижки, підприємство повинно врахувати, що вони можуть у деяких випадках призвести до утворення поточного дефіциту оборотних засобів і, як наслідок, негативно відобразитися на діяльності фірми. Аналізуючи фінансову політику, треба мати на увазі можливість виникнення подібного роду ситуацій. З цих позицій важливим є встановлення того, наскільки надані покупцям цінові знижки відповідали їх оптимальному рівню, як ця проблема вирішується при встановленні базової ціни на відповідні вироби фірми.

До політики ціноутворення з позицій підприємства належить преміальна політика. До її інструментів відносяться безплатне надання споживачу певних виробів або як заохочення за купівлю інших товарів, або продаж їх за пониженою ціною. Маркетинговий аналіз преміальної політики проводиться на предмет того, наскільки вона є ефективною. Він здійснюється аналогічно аналізу фінансової політики. Проте, в розрахунку ефекту тут доцільно враховувати окремо зростання обсягу продажу товарів існуючим покупцям, залучення нових споживачів.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. Абсолютні показники фінансової стійкості
  8. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  9. АВС (XYZ)-аналіз
  10. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  11. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  12. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинговий аналіз політики ціноутворення з позицій підприємства | Маркетинговий аналіз цін з позицій мікросередовища

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.