Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз посередників в системі розподільчої політики

Аналіз маркетингових систем розповсюдження

Предметом маркетингового аналізу систем розповсюдження є:

– конкретні типи маркетингових систем розподілу, що застосовуються фірмою, обґрунтованість їх вибору;

– абсолютні обсяги продажу товарів в розрізі цих систем, їх зміна в динаміці та питома вага кожної із них в загальній величині збуту товарів фірми;

– рівень рентабельності маркетингових систем розповсюдження;

– конфлікти, що виникають між учасниками системи;

– маркетингові системи розповсюдження конкурентів.

Вияснивши види використовуваних фірмою маркетингових систем розподілу, проводять аналіз обсягів продажу ними товарів. Він дозволить кількісно оцінити значення цих систем в маркетинговій діяльності підприємства. Зазначений аналіз здійснюється в товарно-ринковому розрізі.

Варто також встановити питому вагу продажу товарів, забезпечуваною різними маркетинговими системами. Цікаву інформацію може дати його оцінка в динаміці.

Важливим з точки зору оптимальності функціонування маркетингових систем є аналіз конфліктів, що виникають між її учасниками, і які негативно відображаються на ефективності їх діяльності.

Аналізуючи маркетингові системи розповсюдження конкурентів, аналітик з’ясовує наступні питання:

– види розподільчих систем, які використовують конкуренти;

– системи (посередники), в яких представлені підприємство і його конкуренти;

– обсяги продажу товарів конкурентів через відповідні маркетингові системи;

– ефективність (рівень рентабельності) систем розповсюдження конкурентів.

 

Враховуючи склад посередників, маркетинговий аналіз варто проводити окремо в розрізі оптових та роздрібних торгових організацій.

У першому випадку його предмет включає такі питання як:

– типи гуртових посередників, їх вибір та територіальна мережа;

– величина продажу продукції, її динаміка;

– питома вага різних посередників у величині продажу виробів даної фірми;

– частка продажу товарів даної фірми в обсягах реалізації виробів відповідного посередника;

– наявність підприємств-конкурентів, які користуються послугами інших посередників, з якими дана фірма не має ділових стосунків;

– ефективність гуртової торгівлі для виробника.

Важливим етапом в аналізі посередників є з’ясування обсягів продажу товарів різним оптовикам. Він дозволяє:

– визначити найбільш значимих для фірми посередників, тобто тих, на долю яких приходиться найбільша частка обсягів реалізації виробів. Тут варто згадати принцип Паретто. Згідно з ним на 20% покупців припадає біля 80% продажу товарів. Їх виявлення буде підставою для подальшого зміцнення з ними партнерських стосунків;

– встановити неперспективних посередників, з якими ділові зв’язки варто згортати.

Аналіз роздрібних торгових організацій за формою мало чим відрізняється від аналізу оптових посередників. Проте, враховуючи специфіку роздрібних торговців, яка полягає в обслуговуванні ними безпосередньо кінцевих споживачів, йому притаманні певні особливості. Цей фактор і обумовлює необхідність окремого розгляду сутності аналізу цієї групи посередників.

Він охоплює:

– діагностику мережі роздрібних підприємств;

– якісний аналіз магазинів та обґрунтованість їх вибору;

– оцінку обсягів продажу;

– визначення різних часток продажу товарів.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Адресація в системі ЕП НБУ.
  11. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  12. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 1746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз ефективності використання каналів розподілу | Аналіз маркетинг-логістики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.