Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз маркетинг-логістики

При аналізі маркетинг-логістики треба виходити, насамперед, із тих завдань, які стоять перед нею. Це, зокрема, підвищення рівня обслуговування споживачів та зменшення витрат на розподіл товарів, які несе підприємство.

До показників, що визначають рівень обслуговування покупців, відносяться:

– терміни виконання замовлень;

– дотримання умов договору на поставку товарів споживачам;

– величина товарних запасів, які дозволяють задовольняти потреби покупців у виробах відповідного асортименту за обсягом та якістю.

Для аналізу виконання умов договору доцільно використовувати зведений узагальнюючий показник. Ним може бути коефіцієнт виконання умов окремого договору. Оскільки порушення останніх приводить до санкцій, то вказаний коефіцієнт може розраховуватися за наступною формулою:

,

де Квуді – коефіцієнт виконання умов і-ого договору на поставку товарів споживачам;

ВС – величина санкцій за порушення умов договору, тис. грн.;

ОПД – обсяг продажу товарів згідно договору, тис. грн.

Загальний коефіцієнт виконання умов договорів поставок в цілому по підприємству визначається на основі індивідуальних коефіцієнтів таким чином:

де Квдп – загальний коефіцієнт виконання умов договорів поставок по фірмі;

Пзпі – питома вага поставок товарів за і-тим договором в сумарній їх величині.

При аналізі виконання завдань, спрямованих на зменшення витрат, які несе підприємство внаслідок розподілу товарів, можуть бути застосовані такі показники як:

– розмір затрат на підготовку до відправлення споживачам готової продукції;

– обсяг затрат на складування та обробку вантажів;

– величина транспортних затрат.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  11. Аналіз активів банку
  12. Аналіз альтернативних рішень




Переглядів: 1285

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз посередників в системі розподільчої політики | Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.