Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знову про контроль за результатами діяльності як необхідний елемент сучасної ділової комунікації

Ми говорили, що контроль за результатами діяльності є тим важливим елементом, без якого не можна добитися успіху при здійсненні програм ділового спілкування. Він повинен здійснюватися виходячи з поставлених перед програмою спілкування задач, проте слід постійно мати на увазі довгострокові цілі підприємства і його образ в очах громадськості.

Ефективність спілкування може бути визначена до початку програми паблік рілейшнз, протягом цієї програми (якщо програма проводиться поетапно або частинами) або після завершення програми в цілому. Для контролю використовується весь методологічний інструментарій — кількісні і якісні показники. Ухваленню рішення про проведення програми спілкування може передувати експеримент або групова дискусія. Результати комунікаційної активності можуть бути перевірені шляхом проведення опитування громадськості і фахівців. Переваги завчасного контролю полягають у тому, що програма може бути скоректована або, в крайньому випадку, відмінена. Програми паблік рилейшнз, особливо якщо вони носять довгостроковий характер, повинні проводитися під постійним контролем за їх результатами і регулярно перевірятися з погляду їх ефективності.

Успіх програми ділового спілкування часом важко визначити через вплив різних обставин і умов, в яких вони вимушені проводитися. Успіх не завжди полягає в поліпшенні іміджу компанії. Часто успіхом можна рахувати обмеження шкоди, що наноситься престижу підприємства. Прикладом тому може служити комунікаційна активність урядів багатьох країн, на території яких є атомні електростанції, після відомих подій на Чорнобильській АЕС. Низький соціальний рейтинг в очах громадськості, безумовно, негативно впливає на образ підприємства. Доводиться робити значні зусилля для того, щоб позначити різницю між даною конкретною атомною станцією і галуззю в цілому.

Важливо також розуміти, що контроль за результатами діяльності є динамічним процесом, що має зворотний зв'язок. Дослідження і науковий аналіз в рамках програми спілкування, визначення цілей і заходів щодо їх досягнення, створення програми, її здійснення, контроль за результатами утворюють круг, в якому ступінь успіху або невдачі призводить до коректування програми ще на етапі її виконання.

3.7.2. Локальні інвестиції як головний компонент місцевого економічного розвитку (як мета застосування паблік рилейшнз)

Локальні інвестиції – створення національної конкурентоспроможності. Паблік рілейшнз (особливого компетентного спрямування) ставить за мету поліпшення інвестиційного клімату в регіоні, формує інформаційний простір готовності до приходу інвестора, що претендує на те, щоб бути стратегічним (за рівнем інвестиційного капіталу, що вкладається в виробництво). ЛІНК (локальні інвестиції – національна конкурентоспроможність) є амбітним проектом у сфері економічного розвитку, фінансованим Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), слугують своєрідним планом дії з метою зімни економічної локальної ситуації на краще, виходячи з розуміння конкурентної складової в цій сфері людської діяльності. Місія проекту – допомогти містам та економічним регіонам підвищити свою конкурентоспроможність. Працюючи системно – і на місцевому, і на національному рівні – над покращенням умов і практики ведення бізнесу, проект реалізовуватиме свою місію через виконання цілого ряду завдань, серед яких сприяння економічним реформам на національному рівні, підтримка стратегічного планування економічного розвитку й конкурентоспроможності міст та економічних регіонів, усунення адміністративних і регуляторних бар’єрів для інвестицій та експорту, сприяння інвестиціям і публічно-приватному партнерству, прискорення ефективної торгівельної інтеграції, створення єдиного реєстру нерухомості на місцевому рівні та інші завдання.

Проект «Локальні інвестиції та національна конкурентоспроможність» (ЛІНК) має на меті надати прогресивним територіальним громадам допомогу, спрямовану на значне зростання інвестицій та нових робочих місць. Діяльність проекту відбуватиметься у тісній співпраці з органами влади, місцевими підприємствами та потенційними інвесторами. Очікується, що масштаб змін в економічному розвитку цих громад у результаті роботи проекту буде таким, що матиме позитивний вплив на конкурентоспроможність України в цілому.


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. III. Контроль знань
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VII Контроль постачальника
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  11. Автоматизація метрологічної діяльності
  12. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 3-c: Посилення конкурентоспроможності підприємств | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.