Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу.

Які засоби просування може використати фірма в своїй діяльності?

Комплекс просування (promotional mix) формують такі елементи:

О С Н О В Н І Е Л Е М Е Н ТИ:

реклама -будь-яка платна форма неперсонального представлення і просування товару, послуг, ідей через засоби масової інформації, а також з використанням прямого маркетингу;

стимулювання збуту - форма просування товарів шляхом короткострокового використання стимулів з метою заохочення споживачів і посередників до здійснення купівлі; - це короткотермінові заходи, спрямовані на швидке з’ясування реакції на ринку у відповідь на пропонування підприємством своєї продукції.

персональний продаж - вид просування, який передбачає особистий контакт продавця з одним або кількома покупцями з метою продажу товару та налагодження тривалих стосунків з клієнтами; -індивідуальне усне пред’явлення товару чи послуги під час бесіди з конкретним споживачем з метою здійснити купівлю-продаж товару.

 

паблік рилейшнз(зв'язки з громадськістю) - діяльність, спрямована на формування і підтримку сприятливого іміджу фірми через налагодженя стосунків між організацією та різноманітними контактними аудиторіями, ініціювання самою фірмою поширення інформації про товари, ідеї, послуги, яка подається як новина, а також запобігання та усунення небажаних чуток і дій, які можуть зашкодити діяльності фірми;

прямий маркетинг (директ-маркетинг) - безпосереднє спілкування продавця/виробника з кінцевим покупцем, розраховане на певну реакцію шляхом використання різноманітних засобів комунікацій (телефон, телебачення, реклама в Internet, каталоги).

 

С И Н Т Е Т И Ч Н І Е Л Е М Е Н ТИ:

• виставки та ярмарки;

• спонсорство;

• брендинг;

 

Зазначенізасоби просування (або засоби маркетингових комунікацій.) застосовуються не відокремлено один від одного, а в поєднанні, створюючи, комплекс просування - comunication mіx.

Комплекс просування товару (комунікаційний мікс, від англ. comunication mіx) — поєднання основних (реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, персональний продаж, прямий маркетинг) і синтетичних засобів маркетингових комунікацій (виставки, спонсорство, брендинг та інтегровані маркетингові комунікації на Місці продажу) для досягнення рекламних і маркетингових цілей.

 

Фірма
Процес здійснення комунікативних відносин у системі маркетингу відображено так:

 

 
 

 


Головна мета процесу просування— стимулювання, а отже, поліпшення попиту.

Найважливіші функції просування:

· просування товару створює образ престижності фір­ми та її виробів;

· інформує про параметри, властивості товару;

· сприяє пізнаванню нових товарів;

· підтримує популярність існую­чих товарів;

· може змінити образи чи саме використання товарів і послуг, які втрачають свої позиції;

· пояснює, де можна придбати товари і послуги;

· переконує споживачів переходити від дешевих товарів до дорожчих; заохочує до активності учасників каналів збуту;

· інформує споживача про розпродаж; відповідає на запити споживачів; обґрунтовує ціни на товари і послуги; завершує уго­ди;

· забезпечує обслуговування клієнтів після купівлі товару;

Процес формування комунікативної моделіз позиції планування можна собі уявити так:

1. виявлення цільової аудиторії;

2. визначення бажаної відповідної реакції;

3. вибір методу звернення;

4. вибір засобів поширення інформації;

5. вибір властивостей, які характеризують джерела звернення;

6. збирання інформації, що надходить каналами зворотного зв'язку.

 

Перейдемо до визначення маркетингової політики комунікацій.

 

Маркетингова комунікаційна політика (маркетингова політика комунікацій) - перспективний курс дій фірми, спрямований на забезпечення взаємодії з усіма суб'єктами маркетингової системи з метою задоволення потреб споживачів і отримання прибутку.

 

Два важливі коментарі.

► Комунікаційна політика охоплює:

ü міжособову (між людьми)

ü безособову (без особистого спілкування) комунікацію – EX. рекламна комунікація

 

► Комунікаційна політика охоплює:

ü комунікації з метою створення товарів, які користуватимуться попитом на ринку –

комунікаційні зв'язки зі споживачами, посередниками, іншими суб'єктами процесу маркетингової комунікації, які мають на меті пошук ідей нового товару, перевірку концепції, тестування нового товару, виведення його на ринок, забезпечення комерційного успіху товару;

ü комунікації з метою просування товару

Комунікаційні засоби, які для цього використовують: реклама, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз, прямий маркетинг, спонсорство, виставки, інтегрована маркетингова комунікація

 

Саме цьому аспектові комунікаційної політики присвячено дану лекцію.


Читайте також:

  1. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  2. Великі інтегровані системи.
  3. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  4. Види комунікації в управлінні
  5. Виконавчі органи влади на місцях
  6. Вищі органи влади та управління на місцях
  7. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  8. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  9. Договір роздрібної купівлі – продажу.
  10. Дослідження ефективності маркетингової комунікації
  11. Доходи від операцій з капіталом– будь-які доходи, отримані від операцій з капіталом, які включають надходження від його продажу.
  12. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ.




Переглядів: 2720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність маркетингової політики комунікацій | ЕТАП 1 ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОСУВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.