Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
Сутність маркетингової політики комунікацій
Тема №. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ
Зміна поточних цін
Залежно від реакції споживачів і конкурентів компанії змінюють ціни.
Зміна цін може бути ініційована самою фірмою - ініціативне зниження (або підвищення) цін.
Фірма може змінювати ціни одномоментно або поетапно.
Можуть бути використані три способи підвищення ціни:
ü встановлення незв'язаних цін на окремі елементи з набору товарів (вартість мобільного телефону, підключення до оператора та абоненська плата);
ü зменшені знижки
ü використані рухомі ціни.
Для зниження ціни фірмою можуть бути використані три тактичні заходи:
ü встановлення зв'язаних цін,
ü вигідніші умови надання знижок,
ü зниження ціни на окрему торгову марку.
У разі, якщо ініціатором зміни цін виступають конкуренти - фірмі слід визначитися з тим, якою має бути її реакція. Якщо фірми знизили ціни, фірмі варто наслідувати їхні дії за таких умов:
ü споживачі чутливо реагують на зниження ціни,
ü у цілому в галузі попит на товар вищий ніж пропозиція,
ü низькі ціни відповідають обраній фірмою стратегії позиціювання.
Наслідувати дії конкурентів і підвищувати ціни слід тоді, коли метою фірми є максимізація прибутку, а не збільшення частки ринку, якщо в цілому в галузі спостерігається збільшення витрат або попиту, коли споживачі нечутливі до цін і коли імідж фірми співвідноситься з високою ціною.
У попередніх лекціях ми послідовно розглянули два елементи комплексу "маркетинг-мікс": продукт (product), ціну (price), кожен з яких є серцевиною відповідної маркетингової політики — товарної і цінової. Однак для реалізації маркетингових цілей цих елементів замало: ні досконалий товар, ані прийнятна ціна не можуть дати відповідного результату без ефективної системи комунікацій зі споживачами, оточенням фірми. Саме тому одним із чотирьох китів маркетингу є просування.
ПРОСУВАННЯ (promotion) - створення і підтримування постійних зв'язків між фірмою і ринком з метою активізації продажу товарів і формування позитивного іміджу шляхом інформування, переконування та нагадування про свою діяльність.
ПРОСУВАННЯ (promotion) — це будь-яка форма повідомлення, використовувана фірмою для інформації, переконування чи нагадування споживачам про свої товари, образи, ідеї, громадську діяльність чи вплив на суспільство.
Комунікації — методи і форми передачі інформації, засоби впливу на певну аудиторію, адресатів.