Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність маркетингової політики комунікацій

Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Сутність маркетингової політики комунікацій

Тема №. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ

Зміна поточних цін

Залежно від реакції споживачів і конкурентів компанії змінюють ціни.

Зміна цін може бути іні­ційована самою фірмою - ініціативне зниження (або підвищення) цін.

Фірма може змінювати ціни одномоментно або поетапно.

Можуть бути використані три способи підвищення ціни:

ü встановлення незв'язаних цін на окремі елементи з набору товарів (вартість мобільного телефону, підключення до оператора та абоненська плата);

ü зменшені знижки

ü використані рухомі ціни.

Для зниження ціни фірмою можуть бути використані три тактичні заходи:

ü встановлення зв'язаних цін,

ü вигідніші умови надання знижок,

ü зниження ціни на окрему торгову марку.

 

У разі, якщо ініціатором зміни цін виступають конкуренти - фірмі слід визначитися з тим, якою має бути її реакція. Якщо фірми знизили ціни, фірмі варто наслідувати їхні дії за таких умов:

ü споживачі чутливо реагують на зниження ціни,

ü у цілому в галузі попит на товар вищий ніж пропозиція,

ü низькі ціни відповідають обраній фірмою стратегії позиціювання.

 

Наслідувати дії конкурентів і підвищувати ціни слід тоді, коли метою фірми є максимізація прибут­ку, а не збільшення частки ринку, якщо в цілому в галузі спостерігається збільшення витрат або попиту, коли споживачі нечутливі до цін і коли імідж фірми співвідноситься з високою ціною.

У попередніх лекціях ми послідовно розглянули два елементи комплексу "маркетинг-мікс": продукт (product), ціну (price), кожен з яких є серцевиною відповідної маркетингової політики — товарної і цінової. Однак для реалізації маркетингових цілей цих елементів замало: ні досконалий товар, ані прийнятна ціна не можуть дати відповідного результату без ефективної системи комунікацій зі споживачами, оточенням фірми. Саме тому одним із чотирьох китів маркетингу є просування.

ПРОСУВАННЯ (promotion) - створення і підтримування постійних зв'язків між фірмою і ринком з метою активізації продажу товарів і формування позитивного іміджу шляхом інформування, переконування та нагадування про свою діяльність.

ПРОСУВАННЯ (promotion) — це будь-яка форма повідомлення, використовувана фірмою для інформації, переконування чи нагадування споживачам про свої товари, образи, ідеї, громадську діяльність чи вплив на суспільство.

Комунікації — методи і форми передачі інформації, засоби впливу на певну аудиторію, адресатів.


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Активний характер соціальної політики.
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  6. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Антиінфляційної політики
  9. Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою | Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.