Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою

v прейскурантних цін,

v через опитування покупців

 

ЕТАП 5 ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Відповідно всі методи ціноутворення також можна розділити на три групи:

методи ціноутворення, орієнтовані на витрати,

орієнтовані на попит

орієнтовані на конкуренцію

 

ЕТАП 6 ВИБІР ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Цінова стратегія – узагальнююча модель дій щодо встановлення і зміни цін, набір правил для прийняття цінових рішень, які забезпечують реалізацію цінової політики.

ВИДИ ЦІНОВИХ СТАТЕГІЙ:

стратегія "зняття вершків" (високих цін) - максимально можливі високі ціни під час виведення на ринок нового товару - використовується щодо товарів, які належать до категорії модних новинок

стратегія проникнення (низьких цін) - низькі початкові ціни, які в міру зростання попиту, популярності товарів, їх відповідної адаптації до нових ринків поступово можуть також підвищуватись.

стратегія зниження цін - Зниження ціни супроводжується пропонуванням товару іншому, менш престижному сегменту (іншій групі споживачів),

стратегія цінового лідера– одна фірма встановлює ціни на товари, а всі інші наслідують ці ціни,

стратегія наслідування лідера -фірма, при визначенні ціни орієнтується на ціну фірми-лідера

стратегія переважних цін – встановлення цін які є нижчими, ніж у конкурентів,

стратегія цільових цін (цільового прибутку) – забезпечує отримання цільового прибутку,

стратегія диференційованих цін - передбачає встановлення знижок або надбавок до середнього рівня цін для різних ринків або їх сегментів.

стратегія пільгових цін,

стратегія дискримінаційних цін -встановлюються найвищі ціни для певного сегменту ринку. Застосовують фірми до споживачів, які надто зацікавленні товаром,

стратегія престижних цін - Ця політика має на увазі утримування підприємством досить високих цін на свої товари. Головною передумовою такої політики є висока репутація підприємства, надзвичайно висока якість та унікальність його продукції, загальне визнання його товарної марки. ,

стратегія шикування цін - ціни «вишиковуються» так, щоб ціновий ряд був достатньо диференційованим (діапазон цін),

стратегія гнучких цін, еластичних цін різний рівень цін, в залежності від можливості покупця заплатити певну ціну і вміння торгувати.

стратегія стабільних цін - єдині ціни для всіх споживачів

стратегія нестабільних цін – ціни змінюються в залежності від зміни кон’юктури ринку,

стратегія цін, що враховують географічний фактор,

стратегія ціноутворення в межах товарної номенклатури – встановлення цін на супутні товари, на обов’язкове приладдя, на набори товарів.

Стратегія не округлених цін ( психологічні ціни)- 59,99 - ціни не слід позначати в «круглих» числах

 

ЕТАП 7 ВСТАНОВЛЕННЯ ОСТАТОЧНИХ ЦІН (АДАПТАЦІЯ ЦІН)

Прийняття рішення щодо встановлення остаточної ціни. При цьому прейскурантна ціна, встановлена фірмою за допомогою методів ціноутворення, орієнтованих на попит, ви­трати або конкуренцію, є базовою і підлягає коригуванню. У літературі з маркетингу зустрічається, крім зазначеного, кілька термінів, що визначають цей етап: "адаптація цін", "модифікація цін", "коригування цін", яке набирає одну з трьох форм :

знижки;

політика неокруглених цін;

цінове стимулювання збуту.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  11. Аналіз активів банку
  12. Аналіз альтернативних рішень




Переглядів: 1787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТАП 4 АНАЛІЗ ЦІН КОНКУРЕНТІВ | Сутність маркетингової політики комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.