Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою

v прейскурантних цін,

v через опитування покупців

 

ЕТАП 5 ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Відповідно всі методи ціноутворення також можна розділити на три групи:

методи ціноутворення, орієнтовані на витрати,

орієнтовані на попит

орієнтовані на конкуренцію

 

ЕТАП 6 ВИБІР ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Цінова стратегія – узагальнююча модель дій щодо встановлення і зміни цін, набір правил для прийняття цінових рішень, які забезпечують реалізацію цінової політики.

ВИДИ ЦІНОВИХ СТАТЕГІЙ:

стратегія "зняття вершків" (високих цін) - максимально можливі високі ціни під час виведення на ринок нового товару - використовується щодо товарів, які належать до категорії модних новинок

стратегія проникнення (низьких цін) - низькі початкові ціни, які в міру зростання попиту, популярності товарів, їх відповідної адаптації до нових ринків поступово можуть також підвищуватись.

стратегія зниження цін - Зниження ціни супроводжується пропонуванням товару іншому, менш престижному сегменту (іншій групі споживачів),

стратегія цінового лідера– одна фірма встановлює ціни на товари, а всі інші наслідують ці ціни,

стратегія наслідування лідера -фірма, при визначенні ціни орієнтується на ціну фірми-лідера

стратегія переважних цін – встановлення цін які є нижчими, ніж у конкурентів,

стратегія цільових цін (цільового прибутку) – забезпечує отримання цільового прибутку,

стратегія диференційованих цін - передбачає встановлення знижок або надбавок до середнього рівня цін для різних ринків або їх сегментів.

стратегія пільгових цін,

стратегія дискримінаційних цін -встановлюються найвищі ціни для певного сегменту ринку. Застосовують фірми до споживачів, які надто зацікавленні товаром,

стратегія престижних цін - Ця політика має на увазі утримування підприємством досить високих цін на свої товари. Головною передумовою такої політики є висока репутація підприємства, надзвичайно висока якість та унікальність його продукції, загальне визнання його товарної марки. ,

стратегія шикування цін - ціни «вишиковуються» так, щоб ціновий ряд був достатньо диференційованим (діапазон цін),

стратегія гнучких цін, еластичних цін різний рівень цін, в залежності від можливості покупця заплатити певну ціну і вміння торгувати.

стратегія стабільних цін - єдині ціни для всіх споживачів

стратегія нестабільних цін – ціни змінюються в залежності від зміни кон’юктури ринку,

стратегія цін, що враховують географічний фактор,

стратегія ціноутворення в межах товарної номенклатури – встановлення цін на супутні товари, на обов’язкове приладдя, на набори товарів.

Стратегія не округлених цін ( психологічні ціни)- 59,99 - ціни не слід позначати в «круглих» числах

 

ЕТАП 7 ВСТАНОВЛЕННЯ ОСТАТОЧНИХ ЦІН (АДАПТАЦІЯ ЦІН)

Прийняття рішення щодо встановлення остаточної ціни. При цьому прейскурантна ціна, встановлена фірмою за допомогою методів ціноутворення, орієнтованих на попит, ви­трати або конкуренцію, є базовою і підлягає коригуванню. У літературі з маркетингу зустрічається, крім зазначеного, кілька термінів, що визначають цей етап: "адаптація цін", "модифікація цін", "коригування цін", яке набирає одну з трьох форм :

знижки;

політика неокруглених цін;

цінове стимулювання збуту.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  11. Аналіз активів банку
  12. Аналіз альтернативних рішень




Переглядів: 1003

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТАП 4 АНАЛІЗ ЦІН КОНКУРЕНТІВ | Сутність маркетингової політики комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.