МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогоюv прейскурантних цін, v через опитування покупців
ЕТАП 5 ВИБІР МЕТОДУ ЦІНОУТВОРЕННЯ Відповідно всі методи ціноутворення також можна розділити на три групи: ► методи ціноутворення, орієнтовані на витрати, ► орієнтовані на попит ► орієнтовані на конкуренцію
ЕТАП 6 ВИБІР ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ Цінова стратегія – узагальнююча модель дій щодо встановлення і зміни цін, набір правил для прийняття цінових рішень, які забезпечують реалізацію цінової політики. ВИДИ ЦІНОВИХ СТАТЕГІЙ: ► стратегія "зняття вершків" (високих цін) - максимально можливі високі ціни під час виведення на ринок нового товару - використовується щодо товарів, які належать до категорії модних новинок ► стратегія проникнення (низьких цін) - низькі початкові ціни, які в міру зростання попиту, популярності товарів, їх відповідної адаптації до нових ринків поступово можуть також підвищуватись. ► стратегія зниження цін - Зниження ціни супроводжується пропонуванням товару іншому, менш престижному сегменту (іншій групі споживачів), ► стратегія цінового лідера– одна фірма встановлює ціни на товари, а всі інші наслідують ці ціни, ► стратегія наслідування лідера -фірма, при визначенні ціни орієнтується на ціну фірми-лідера ► стратегія переважних цін – встановлення цін які є нижчими, ніж у конкурентів, ► стратегія цільових цін (цільового прибутку) – забезпечує отримання цільового прибутку, ► стратегія диференційованих цін - передбачає встановлення знижок або надбавок до середнього рівня цін для різних ринків або їх сегментів. ► стратегія пільгових цін, ► стратегія дискримінаційних цін -встановлюються найвищі ціни для певного сегменту ринку. Застосовують фірми до споживачів, які надто зацікавленні товаром, ► стратегія престижних цін - Ця політика має на увазі утримування підприємством досить високих цін на свої товари. Головною передумовою такої політики є висока репутація підприємства, надзвичайно висока якість та унікальність його продукції, загальне визнання його товарної марки. , ► стратегія шикування цін - ціни «вишиковуються» так, щоб ціновий ряд був достатньо диференційованим (діапазон цін), ► стратегія гнучких цін, еластичних цін – різний рівень цін, в залежності від можливості покупця заплатити певну ціну і вміння торгувати. ► стратегія стабільних цін - єдині ціни для всіх споживачів ► стратегія нестабільних цін – ціни змінюються в залежності від зміни кон’юктури ринку, ► стратегія цін, що враховують географічний фактор, ► стратегія ціноутворення в межах товарної номенклатури – встановлення цін на супутні товари, на обов’язкове приладдя, на набори товарів. ► Стратегія не округлених цін ( психологічні ціни)- 59,99 - ціни не слід позначати в «круглих» числах
ЕТАП 7 ВСТАНОВЛЕННЯ ОСТАТОЧНИХ ЦІН (АДАПТАЦІЯ ЦІН) Прийняття рішення щодо встановлення остаточної ціни. При цьому прейскурантна ціна, встановлена фірмою за допомогою методів ціноутворення, орієнтованих на попит, витрати або конкуренцію, є базовою і підлягає коригуванню. У літературі з маркетингу зустрічається, крім зазначеного, кілька термінів, що визначають цей етап: "адаптація цін", "модифікація цін", "коригування цін", яке набирає одну з трьох форм : • знижки; • політика неокруглених цін; • цінове стимулювання збуту. Читайте також:
|
||||||||
|