ЕТАП 1 ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ПРОСУВАННЯ
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
Відповідь на запитання: Які основні етапи процесу просування? узагальнена на рис.
Рис. Процес вибору комплексу просування товару
Всі цілі комунікаційної політики підпорядковані маркетинговим цілям, які, своєю чергою, підпорядковані цілям фірми.
Головна мета процесу просування— стимулювання, а отже, поліпшення попиту.
Можливі цілі просування:
û інформування споживачів (про фірму, товари, їхню якість, зниження цін, про те, де можна придбати товар, про новий товар);
û стимулювання збуту товарів;
û формування сприятливого іміджу торгової марки компанії;
û формування/підтримування прихильності споживачів;
û вплив на звички споживачів;
û інформування громадськості про діяльність організації;
û підтримування ділових, доброзичливих стосунків і взаєморозуміння між діловими партнерами, між фірмою та громадськістю;
û мотивування споживачів (спонукання до певних дій).
Читайте також: - I визначення впливу окремих факторів
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- Ocнoвнi визначення здоров'я
- Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
- Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
- Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
- Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
- Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
- Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
- Біостратиграфічні методи визначення віку порід
- Біуретовий метод визначення білків
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|