МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
N Придумати продовження до твору тощо.Переказування прочитаного Формулювання власних запитань, NПобудова власних висловлювань. n 3. Мовленнєвий розвиток учнів на уроках читання Мета – зробити мовлення учнів змістовним, правильним, чітким, виразним, багатим. Основні методи: вправляння, пояснювально-ілюстративний, продуктивний, частково-пошуковий, дослідницький. Система роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів n Самостійне виконання завдань у підручнику з розвитку мовлення. n Стимулювання інтересу через систему текстів у підручниках. n Завдання з правильного наголошування й вимови слів. n Збагачення словника учнів. n Опрацювання образних засобів творів. n Розвиток зв'язного мовлення: - знаходження відповідей на запитання й - організація діалогу й полілогу за прочитаним, - різні види переказу прочитаного (?), - усні твори у зв'язку з прочитаним. - Дослівне; - стисле (з 4-го класу); - творче (розповідь від першої особи, продовження розповіді, відомості про автора тощо ) !!! Не рекомендується переказувати короткі тексти. 5. Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного n Передумови розвитку мовленнєвої творчості: - розвинена спостережливість, щоб бачити в звичайному незвичайне; - розвинена уява, щоб, фантазуючи, змінювати об'єкт; - розвинене мовлення й образне мислення, щоб уміти висловити думку; - змістовно багате життя, з якого можна черпати образи та ідеї для творчості. Основні види творчих завдань на розвиток спостережливості: - що на що схоже; - що відбувається подібно до чого; - які ознаки нагадують що; - які зміни відбулися (зранку і в сутінках, взимку і навесні, з хмаринкою, квіткою тощо); - як виглядає одне й те ж за різних обставин (сніг під сонцем і в затінку, ) - знайти подібні за звучанням слова (росинка-намистинка ); - як зрозуміти, що людина сумна, радісна, заклопотана, стомлена, хвора, здорова тощо. Основні види творчих завдань на розвиток уяви, фантазії: n розпочати або закінчити казку (оповідання); n придумати події, що передували оповіданню або його продовження; n уявити, де герої живуть, як виглядають, з ким товаришують, які пригоди ще з ними могли трапитися за інших обставин; n Придумати за віршем мультфільм і розказати послідовність подій у ньому; n Придумати казку з певними героями (нитка і ножиці; крапелька і комашка тощо); Основні види творчих завдань на відтворення уяви в мовленні: - розказати про обстановку, в якій відбувалися події, описати погоду, що могла бути в той день; - розширити зміст оповідання новим епізодом; - словесне малювання (як виглядала ялинка, чудище, хатинка); - прогнозування змісту твору на основі заголовка, ілюстрації, першого чи останнього абзацу твору тощо. Провідні умови розвитку творчого мовлення школярів n Включення до змісту уроків творчих завдань; n Використання ігрових прийомів (Іванова Л.І. Літературознавча пропедевтика у грі. – Поч. освіта. – 2006. - № 8); n Заохочення дітей до творчості (фантазування, перевтілення, інсценізація, гра, перетворення); n Інтеграція різних видів мистецтва (література, театр, живопис, музика); n Яскраве, образне мовлення вчителя, його літературна обізнаність, широка ерудиція. Принципи побудови підручників з читання Читайте також:
|
||||||||
|