МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вологість тощо.З електричною величиною. В перетворювачах вхідною величиною бувають: 1) зусилля; 2) механічне переміщення; 3) рівень рідини; 4) швидкість обертання; 5) тиск рідини або газу; 6) витрати рідини або газу; 7) температури; Робота перетворювача описується двома основними характеристиками: статичною та динамічною. Статичною характеристикою перетворювачаназивається залежність вихідної величини від вхідної (), якщо вхідна величина змінюється настільки повільно, що в кожний момент часу її можна вважати незмінною, хоча статична характеристика у них часто має певний гістерезис: зміни вихідної величини у при збільшенні вхідного параметра х не збігаються зі змінами у при зменшенні х, рис. 4.3. Незначним гістерезисом можна знехтувати, вважаючи статичною характеристикою певну усереднену криву (рис. 4.4). Крутість статичної характеристики називається чутливістю S перетворювача. Для ділянки АВ статичної характеристики чутливість . (4.1) Статична характеристика перетворювача розривної дії має інший вигляд, рис. 4.5: при певному значенні вхідної величини стрибкоподібно збільшується вихідна величина (спрацьовування), а при відбувається зворотний процес (відпускання). До статичних характеристик перетворювачів інформації ставляться певні вимоги: однозначність (мінімальний гістерезис); стабільність у часі; ідентичність для однотипних перетворювачів; для перетворювачів плавної дії — по можливості лінійність при високій чутливості.
Зміна величини у на виході перетворювача залежно від змін вхідної величини х відбувається, як правило, не миттєво, а з деяким запізненням, яке зумовлюється часом перебігу фізичних процесів у самому перетворювачі.
Ця залежність становить динамічну характеристикуперетворювача. Динамічні характеристики перетворювачів, як ланок систем автоматичного керування розглядалися в «основах теорії автоматичного керування».
4.2 Перетворювачі (конструкція та принцип дії) 4.2.1 Перетворювачі, в яких вихідним сигналом є механічне переміщення (лінійне, обертальне)
Перетворювачі з механічним переміщенням на виході — це найдавніші пристрої, створені для вимірювання фізичних величин, що недоступні для безпосереднього сприйняття органами почуттів людини, наприклад, сонячний годинник, пісковий годинник, термометр спиртовий, або ртутний, анемометр. Приклади перетворювачів вихідним сигналом яких є механічне переміщення, приведені далі.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|