МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.ЕПІКРІЗ ПРОТОКОЛ ОПЕРАЦІЇ №________ Передопераційний огляд анестезіолога
Дата госпіталізації _________________________Дата і час операції_________________________ П.І.Б. хворого ______________________________________________________________________ Діагноз ___________________________________________________________________________
Хірурги___________________________________________________________________________
Операційна сестра ______________________Анестезіолог________________________________ Початок операції _______________________Закінчення операції __________________________ Тривалість ____________________________ Назва операції _____________________________________________________________________
Анестезія _________________________________________________________________________
Хід операції _______________________________________________________________________
Макропрепарат ____________________________________________________________________
Підпис куратора ________________________
Прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________________________ Знаходився(лась) на стаціонарному лікуванні в хірургічному відділенні ____________________
з _________________________________ по _____________________________________________ Діагноз при поступленні _____________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Діагноз при виписці (на кінець курації): основний__________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ускладнення_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ супутній __________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Проведене лікування: _______________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Результат лікування – видужання,, поліпшення, без змін, погіршення (підкреслити) Дані обстеження Загальний аналіз крові
Загальний аналіз крові
Інші аналізи _______________________________________________________________________
Аналіз кала ____________ яйця глист виявлені, не виявлені. Рентгенообстеження ________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ Працездатність відновлена, тимчасово втрачена, втрачена. Лікарняний лист № _______________ з _______________________ по _____________________ Рекомендовано ____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата _____________________ Підпис __________________ ДО ІСТОРІЇ ХВОРОБИ № _________________ Прізвище, І.П. хворого __________________________________________________Відділ _________________________Палата № _______________________Лист № ________ Діагноз__________________________________________________________________________________________________________________
На останньому занятті проводиться розбір і захист написаних історій хвороб з кожним студентом індивідуально. Викладач знайомить студента із помилками при написанні історії хвороби. Паралельно опитує по методиці суб’єктивного обстеження: характеристика та деталізація основних скарг, динаміка їх розвитку (анамнез захворювання), їх вагоме значення у постановці основного діагнозу; повнота збору скарг по додатковим системам, анамнезу життя, значення цих даних у формуванні супутнього діагнозу, визначення показань та протипоказань до хірургічного лікування. Виясняє знання студента у послідовності проведення об’єктивного обстеження: огляд, пальпація, перкусія, аускультація, у значенні змін показників лабораторних даних, заключені інструментальних методів дослідження, акцентуючи увагу на сучасних методах обстеження: ФГДС, УЗД, комп'юторній томографії, доплеграфії тощо. Після формування попереднього діагнозу необхідно, щоб студент обґрунтував доцільність плану додаткових методів обстеження, провів зведення їх результатів у формуванні клінічного діагнозу з градацією на основний, ускладнення основного, супутній. При оцінці плану лікування хірургічного хворого звертається увага на правильне оформлення передопераційного епікризу, протоколу операції з відміткою дати, часу проведення операції, післяопераційним діагнозом, доцільність призначення лікарських засобів, їх дозування, правила виписування рецептів, повноту післяопераційного нагляду за хворим у вигляді щоденників. В кінці розбору і захисту історії хвороби викладач кожному студенту виставляє загальну оцінку за історію хвороби.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|