Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.

ЕПІКРІЗ

ПРОТОКОЛ ОПЕРАЦІЇ №________

Передопераційний огляд анестезіолога

 

 

Дата госпіталізації _________________________Дата і час операції_________________________

П.І.Б. хворого ______________________________________________________________________

Діагноз ___________________________________________________________________________

 

 

Хірурги___________________________________________________________________________

 

Операційна сестра ______________________Анестезіолог________________________________

Початок операції _______________________Закінчення операції __________________________

Тривалість ____________________________

Назва операції _____________________________________________________________________

 

Анестезія _________________________________________________________________________

 

 

Хід операції _______________________________________________________________________

 

 

Макропрепарат ____________________________________________________________________

 

 

 

Підпис куратора ________________________

Дата   Щоденник
Пульс    
АТ  
Частота дихання  
Призначення(рецепти)
Підпис___________________
Дата   Щоденник
Пульс    
АТ  
Частота дихання  
Призначення(рецепти)
Підпис____________________

Прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________________________

Знаходився(лась) на стаціонарному лікуванні в хірургічному відділенні ____________________

 

з _________________________________ по _____________________________________________

Діагноз при поступленні _____________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагноз при виписці (на кінець курації):

основний__________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ускладнення_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

супутній __________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Проведене лікування: _______________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результат лікування – видужання,, поліпшення, без змін, погіршення (підкреслити)

Дані обстеження

Загальний аналіз крові

Дата Hb Ер КП Л Е Бз Ю П С Мм Лф СОЕ
                         

 

Загальний аналіз крові

Дата колір рН Питома вага білок цукор епітелій ЛК Еритр. солі
                   

Інші аналізи _______________________________________________________________________

 

Аналіз кала ____________ яйця глист виявлені, не виявлені.

Рентгенообстеження ________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Працездатність відновлена, тимчасово втрачена, втрачена.

Лікарняний лист № _______________ з _______________________ по _____________________

Рекомендовано ____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата _____________________ Підпис __________________


ДО ІСТОРІЇ ХВОРОБИ № _________________
запис результатів вимірювань температури, інших досліджень і процедур

Прізвище, І.П. хворого __________________________________________________Відділ _________________________Палата № _______________________Лист № ________

Діагноз__________________________________________________________________________________________________________________

 

20____р. місяць, число                
День переб. в стац.
П Т                                
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
Артеріальний тиск                
Маса тіла                
Стіл                
Випито рідини                
Добовий діурез                
Стул                

На останньому занятті проводиться розбір і захист написаних історій хвороб з кожним студентом індивідуально.

Викладач знайомить студента із помилками при написанні історії хвороби.

Паралельно опитує по методиці суб’єктивного обстеження: характеристика та деталізація основних скарг, динаміка їх розвитку (анамнез захворювання), їх вагоме значення у постановці основного діагнозу; повнота збору скарг по додатковим системам, анамнезу життя, значення цих даних у формуванні супутнього діагнозу, визначення показань та протипоказань до хірургічного лікування.

Виясняє знання студента у послідовності проведення об’єктивного обстеження: огляд, пальпація, перкусія, аускультація, у значенні змін показників лабораторних даних, заключені інструментальних методів дослідження, акцентуючи увагу на сучасних методах обстеження: ФГДС, УЗД, комп'юторній томографії, доплеграфії тощо.

Після формування попереднього діагнозу необхідно, щоб студент обґрунтував доцільність плану додаткових методів обстеження, провів зведення їх результатів у формуванні клінічного діагнозу з градацією на основний, ускладнення основного, супутній.

При оцінці плану лікування хірургічного хворого звертається увага на правильне оформлення передопераційного епікризу, протоколу операції з відміткою дати, часу проведення операції, післяопераційним діагнозом, доцільність призначення лікарських засобів, їх дозування, правила виписування рецептів, повноту післяопераційного нагляду за хворим у вигляді щоденників.

В кінці розбору і захисту історії хвороби викладач кожному студенту виставляє загальну оцінку за історію хвороби.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  7. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  8. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань




Переглядів: 1601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДОПЕРАЦІЙНИЙ ЕПІКРІЗ | У 1925-1926 рр. обсяг промислового виробництва в Україні досяг 99% рівня 1913 р.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.188 сек.