![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
|||||||
V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.Загальна характеристика етапів розвитку V Формування свідомого “Я” та самовизначення особистості. Основні проблеми становлення самосвідомості Розвиток самосвідомості виступає однією з сфер соціалізації дитини. Самосвідомість Спілкування Діяльність Три сфери становлення особистості Становлення самосвідомості в дитячому віці Загальна характеристика онтогенезу самосвідомості План Тема 4. Становлення самосвідомості особистості Отже, самосвідомість особистості та Я-концепція як її стійкий прояв формується при дії внутрішніх (психологічних) та зовнішніх (соціальних) факторів, які обумовлюють один одного. 3. Становлення самосвідомості в підлітковому та юнацькому віці 4. Особливості самосвідомості зрілої особистості
Основні поняття теми: стадії розвитку–Я, нормативні характеристики Я-концепції старшого дошкільника, готовність до школи, самооцінка, самоконтроль.почуття дорослості, рольова ідентифікація, самовизначення, самоактуалізація особистості, рефлексія, професійне самовизначення. М.В.Папуча, Т.Д.Кричковська (2001) v Перехід немовляти від реактивності до активності та пов'язаного з цим формування механізмів саморегуляції; v Розпізнання дитиною свого образу та опанування особовими займенниками; v Еволюція дитячої самооцінки; v Кожен з етапів розвитку того або іншого процесу, структури є необхідним для наступного; v Кожен з етапів розвитку має свою власну природу, тобто утворений суттєво різними зв'язками, співвідношеннями, детермінантами; v Кожен з попередніх етапів є умовою розвитку наступного; v Вищі рівні сформованості процесу, структури керують нижчими; Стадії розвитку (за Е.Еріксоном) Етапи розвитку самосвідомості І.І.Чеснокова (1977) 1) фізичне усвідомлення власного “Я”, тобто відокремлення тіла з зовнішнього середовища; 2) формування у дитини довільних дій, тобто дитина усвідомлює себе причиною дій, здатною керувати своїми діями, що проявляються в оволодінні мовленням та ходінням; 3) виникнення самосвідомості у віці 3 – 4 роки, тобто впізнання себе в дзеркалі, називання себе від першої особи; Читайте також:
|
||||||||
|