МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Формування когнітивної складовоїV на кінець цієї стадії на основі першої емоційної самооцінки «Я хороший» і раціональної оцінки чужої поведінки, формується більш зріла самооцінка. Дитина спочатку здобуває вміння оцінювати інших дітей, а потім – власні дії, моральні якості та вміння. Самооцінка практично завжди збігається із зовнішньою оцінкою, перш за все близьких дорослих. V виконується глибока афективна та моральна робота, що забезпечує формування моральних систем особистості дошкільника та становлення його внутрішнього світу Формування морального «Я» - завдяки мовленню дитина переносить зовнішні заборони батьків у середину себе, тобто робить їх частиною свого «Я». V дитина усвідомлює, що може поводитись не так, як від неї чекають батьки та педагоги, і не так, як інші діти. V починає усвідомлювати, що інші люди можуть відчувати, думати, поводитись не так, як вона сама. V Елементи саморегуляції - інструктування, заохочення, осудження себе - з'являються у віці близько 2 років. V Поширення поняття “Я” на те, що належить дитині («власництво») - виникає в дитини близько 2 років. V Розуміння освоєння статевих ролей виникає після 20 місяців. 2. Виникнення простору-Я (від 2 до 3 років) Формування уявлень про себе: v оперує займенниками «Я» та «Моє»; v на кінець цього періоду дитина має уявлення про власні якості, настрій, зовнішність, можливості, особливості поведінки; v вона знає, чим подобається, а чим не подобається іншим людям; v усвідомлює свою стать і стать інших, елементарно орієнтується в статевих ознаках дівчинки-хлопчика, жінки-чоловіка; Формується елементарна самооцінка, яка незалежно ні від чого є позитивною; Розвиток самостійності індивіда, що є рушійною силою формування «Я»: v відбувається активне самоствердження та відстоювання своєї самостійності «Я-сам»; v здатність до елементарного керування власною поведінкою; 3. Розвиток компонентів простору-Я (від 3 до 5 років). v виникає узагальнений образ власного «Я», який містить характерні риси й уявлення про свою сутність і суспільну цінність та виявляється у відповідному розумінні дитиною самої себе, що є ще досить рухливим, елементарним, схематичним, спрощеним. 4. Формування Я-концепції (від 5 до 7 років) Становлення Я-образу, а саме дитина: v усвідомлює власне ім’я, прізвище, що являють собою певну індивідуальність порівняно з іншими людьми; v усвідомлює стать та її незмінність, що виявляється в її поведінці та стосунках з іншими; v має уявлення про свій організм; v знає свої фізичні можливості, вміння, здібності, бажання, інтереси, прихильності, психічні процеси; v усвідомлює себе в часі, що дає можливість дитині усвідомити себе в житті, оцінити себе в минулому й уявити себе в майбутньому; v здатна характеризувати себе переважно з погляду зовнішності; v розвиваються навички словесного виразу своїх переживань, настроїв, почуттів («Я задоволений», «Я сердитий» тощо); Читайте також:
|
||||||||
|