Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.

1.Загальні відомості про САПР

 

 

З науково-технічної точки зору проблема створення САПР зводиться до вирішення наступних чотирьох задач:

1) розробка методики проектування виробів електронної техніки;

2) розробка прикладного математичного забезпечення;

3) створення технічних засобів САПР;

4) створення організаційно-технічного забезпечення.

Різноманіття виробів і методологій вирішення цих задач породило величезну розмаїтість САПР. У різних галузях промисловості продуктивність праці при виконанні проектних робіт внаслідок використання САПР вдалося підвищити в кілька разів.

Методологія створення САПР у самому загальному вигляді (з точки зору організації робіт) може бути сформульована в такий спосіб:

· підготовка кадрів;

· організація процесу розробки САПР;

· реалізація розподіленої системи керування;

· використання апарату штучного інтелекту.

Підготовка кадрів. Необхідний новий підхід до інженерної освіти. Насамперед створення гнучких навчальних планів, у яких повинно приділятися час розвитку творчого складу інженера як елемента культури особистості.

Організація процесу розробки САПР дозволяє застосування матричної схеми, коли кожен працюючий має посібник з двох напрямків − осях матриці. По одній осі представлене керування по професійних питаннях (кожен інженер підпорядковується керівнику по своїй спеціальності, головному енергетику, головному конструктору і т.д.), по іншій осі − послідовність виконуваних проектів з вказівкою керівника. Звичайно, усяке подвійне підпорядкування вимагає високої кваліфікації керівника і підлеглого.

Реалізація розподіленої системи керування − це використання системи, архітектура якої грунтується на аналогії з локальною шинно-орієнтованою мережевою системою зі змаганнями, а усі підсистеми повинні мати рівний доступ до ресурсів, рівний взаємний доступ один до одного, незалежні режими роботи, жорстко відповідати загальносистемним протоколам і правилам.

Серед основних областей застосування апарату штучного інтелекту можна виділити наступні: моделювання ігор (шахи й ін.); розпізнавання образів (зорових, слухових, графічних, тактильних і т. д); створення експертних систем; використання природної мови (системи питання − відповідь і системи автоматичного перекладу) і деякі інші (роботика, доказ теорем, інженерні знання).

Основними напрямками, що утворюють концептуальну і технічну основу штучного інтелекту, є:

1) відшукання рішень задач, для яких заздалегідь достеменно не відомий прямий шлях вирішення (звичайно це зв'язано з концепцією пошуку в просторі рішень);

2) представлення інформації − фактів, правил, дій, тверджень у такому вигляді, щоб вона не могла бути використана іншими компонентами “розумної системи”;

3) сприйняття, метою якого є добування корисної інформації з зовнішнього світу (наприклад, зорове сприйняття, оволодіння усними чи письмовими природними мовами, тобто розпізнавання образів).

Введення методів штучного інтелекту в САПР усуває багато недоліків традиційних методів проектування. Наочним прикладом є кремнієві компілятори – системи автоматичного проектування апаратури.

 


Читайте також:

  1. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  2. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  3. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  4. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  5. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Узагальнення та систематизація знань
  8. VII. Етап проектування
  9. VII. Етап проектування
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 2091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасні САПР. | Вимоги до САПР ВІС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.065 сек.